Köy Enstitüleri kapatılmamış olsaydı, Türkiye şu an hangi konumda olurdu?

Cumhuriyet tarihininde yapılan en doğru uygulamalardan biri olan Köy Enstitüleri; Amerikanın isteği ile o dönemler iktidar olan Demokrat Parti tarafindan kapatılmıştır.

Yıllardır tartışılan bu karar aslında ülkemizin gelişimine atılan en ağır darbelerden biri olmuştur.
Peki Enstitü kapatılmamış olsaydı, Türkiye şu an hangi konumda olurdu?

O dönem görülen derslerin olduğu bir diploma. Derslerin güzelliğine dikkatinizi çekmek isterim.
Köy Enstitüleri kapatılmamış olsaydı, Türkiye şu an  hangi konumda olurdu?


Köy Enstitüleri kapatılmamış olsaydı, Türkiye şu an hangi konumda olurdu?
Cevapla