Türkiye'de solcu, sosyalist geçinenlerin çoğu senelerdir bu ülkede Kürt milliyetçiliği körükleyerek Türklerle Kürtleri birbirine düşürmektedir. Günümüzde de pkk gibi terör örgütlerinin gazına gelerek bu ülkede en büyük ırkçılığı Kürtler yapmaktadır bence. Terörist cenazelerine katılıp elinde pkk bayraklarıyla dolaşanların Türklerden sevgi gösterisi beklemeye hakkı yoktur. Kendi adıma söyleyeyim Türklerle Kürtlerin sonsuza dek birbirinden ayrılaması taraftarıyım. Bence pkk'yı destekleyenler bizimle aynı ülkede yaşamayı hak etmemektedir. Ben mağdurum, Kürt olduğum için dışlanıyorum diye insanları kandırmaya çalışanlara da bir çift sözüm var
''Şimdiye kadar hiç kimseyi mensup olduğu ırktan dolayı yargılamadım yargılayanını da görmedim ama sırf Türkiye'yi ve Türkleri kötülemek için duygu sömürüsü yapanlara da eyvallah denmez''
''Şimdiye kadar hiç kimseyi mensup olduğu ırktan dolayı yargılamadım yargılayanını da görmedim ama sırf Türkiye'yi ve Türkleri kötülemek için duygu sömürüsü yapanlara da eyvallah denmez''
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar