Neden doğuda 3-4 aylık erler savaşırken yüksek maaş alan askerler neden savaşmıyor?

Ben asker çocuğu olarak sistemi buradaki çoğu kişiden iyi biliyorum orada ölen erler resmen bile bile ölüme yollanıyor. Geçtim ben atış savunma saldırı teknikleirini öğretmeyi sivil hayatında formsuz bir insanı sen 3-4 ayda süper yapamazsın. Ordu albay kaynıyor maaşları 10 bin tl civarıdır ve emekli ikramiyasi 500 bin tl üzerindedir. Denebilir ki orduya komutanda gerek doğru asker yok ama komutan çok nasıl olacak bu iş. Komutan eksiğimiz hiç olmadı Düşünün her sene binlerce kişi subay oluyor bunlarda sadece 1-2 sene doğuda çatışmaya katılıyor sonra uzaktan izliyorlar. Teğmenler ve astsubaylar gider o da %1-2sidir

Ortalama bir pkklı 5-10 sene çatışma deneyimi olan bir terörist sen karşısına ise o bölgeyi bilmeyen bir defa çatışma görmemiş 3-4 aylık eğittin birini çıkarıyorsun. Bu bile bile ölüme göndermek değilde nedir. Bu vatan uğruna can vermek onurdur ama böyle saçma bir yönetim yüzünden değil. Madem biz doğuya yollanıcaz en 1-2 sene eğitim verilsin böyle olmaz
Neden doğuda 3-4 aylık erler savaşırken yüksek maaş alan askerler neden savaşmıyor?
Cevapla