Ben asker çocuğu olarak sistemi buradaki çoğu kişiden iyi biliyorum orada ölen erler resmen bile bile ölüme yollanıyor. Geçtim ben atış savunma saldırı teknikleirini öğretmeyi sivil hayatında formsuz bir insanı sen 3-4 ayda süper yapamazsın. Ordu albay kaynıyor maaşları 10 bin tl civarıdır ve emekli ikramiyasi 500 bin tl üzerindedir. Denebilir ki orduya komutanda gerek doğru asker yok ama komutan çok nasıl olacak bu iş. Komutan eksiğimiz hiç olmadı Düşünün her sene binlerce kişi subay oluyor bunlarda sadece 1-2 sene doğuda çatışmaya katılıyor sonra uzaktan izliyorlar. Teğmenler ve astsubaylar gider o da %1-2sidir
Ortalama bir pkklı 5-10 sene çatışma deneyimi olan bir terörist sen karşısına ise o bölgeyi bilmeyen bir defa çatışma görmemiş 3-4 aylık eğittin birini çıkarıyorsun. Bu bile bile ölüme göndermek değilde nedir. Bu vatan uğruna can vermek onurdur ama böyle saçma bir yönetim yüzünden değil. Madem biz doğuya yollanıcaz en 1-2 sene eğitim verilsin böyle olmaz
Ortalama bir pkklı 5-10 sene çatışma deneyimi olan bir terörist sen karşısına ise o bölgeyi bilmeyen bir defa çatışma görmemiş 3-4 aylık eğittin birini çıkarıyorsun. Bu bile bile ölüme göndermek değilde nedir. Bu vatan uğruna can vermek onurdur ama böyle saçma bir yönetim yüzünden değil. Madem biz doğuya yollanıcaz en 1-2 sene eğitim verilsin böyle olmaz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar