AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
381Cevap
bence çıkıyor çünkü ağırlık kalça tarafına verilmiş ve sağ adımını atarken dikkat adilecek olursa kendine yakın atıyor eğer inen bir kedi olsaydı adımını kendinden uzağa atar dı
iniyor. çünkü çıkmakta olan bir kediyi o açıdan kadraja almak için alet edavat gerekli. fotoyu çeken kişinin merdivende uzanıp durması lazım boşlukta. o yüzden iniyor o kedi.
%100 iniyor, basamaklardaki mermerlerin pozisyonuna - mermerler basamağa göre uzun, bu da basamak yönünü gösteriyor - ve basamak kenarlarındaki betonlara bakarsanız anlarsınız bunu.
Eğer çıkıyor olsaydı hiç merdivenin üst kısmından alt kısmına baktığında yanal yüzeyleri göremezdik bir kere o yüzden indiği aşikâr. Az kafa çalıştıran herkes anlar indiğini burdan zaten.
Valla kedi çok tatlı, iniyor mu çıkıyor mu düşünmeye üşendim :D
Öncelikle ben mimarım kedi iniyor. Bunu nerden anladığımı soracak olursanız basamakların kaplamasına bakın hani çizerek anlatmak isterdim böyle bir imkanım yok :)):)
Çözdüm. Çıkıyor. O fotoğrafı çeken kişinin onu merdiveni alt noktasından yapması zor. Bir de kedi öyle sallana sallana inmez o merdivenleri.:)
çıkıyor çıkıyor... biraz dikkat edlirse anlaşılır heralde... bana öyle geldi...
Tabiki iniyor merdivenlerin basamaklarına bakinsana
Çıkıyor zaten merdivenin şeklinden falan belli oluyor
Iniyor.
Cok basit neden bukadar olay yarati anlamis degilim.
Merdivenin kalin olan yerine Diktat ederseniz, anliyabilirsiniz.
@pilav_ustu_az_kuru kanka sorunu yürütmüş hatun :D Kedi iniyor :)
sorumu çalmış benimle bir yemeğe çıkmak zorunda @sedefomer dimi :D
Bence de kanka sana yemek borçlu 😂 @pilav_ustu_az_kuru
@sedefomer ve bana yemek ısmarla @thechonesesone :)
basamak başlarının şekline bakılırsa aşağı indiği bariz şekilde görülür.
Basamaklardaki çıkıntılara bakıyoruz ve kedinin aşağıya indiğini görüyoruz :D başka soru? :D
Çıkıyor bence arkası yukarısı gibi durmuyor :D Ne saçma bir cümle oldu.
Cumlen konusunda haklisin @sbuses
inerken bu fotoğraf böyle çekilmez perspektif açı bu kedi yukarı çıkıyor;)
25 bin kişi hiç merdivenden aşağı bakmamış mı? Çıkıyor
Cikiyoda olabilir iniyorda eşit goruyorum iki yonlude goruluyor:D
Yukarısı beton. Gökyüzü olamadığına göre "Kesinlikle" iniyor.
Merdivenlerin çıkıntılarına ve süpürgeliklerine bakarsan İNİYOR.
İniyor, merdivenlerden kenarliklardan anlasilan bu.
Kedi için hiç farketmez toplam 9 canı var biri gitse 8 kalr :D
Sağ ve sol beyinle alakalı
Hangisini daha çok kullanıyorsak o şekilde yorumlarız fotoğrafı
Ama ben ateistleri konuyu açıklamaya davet ettim gitti
Basamaklarin yanlarindaki bordurlere bakarsan, merdivenin bakis acimiza gore asagi yonlu oldugu anlasiliyor. Yani hile hurda yoksa asagiya iniyordur.
İniyor kanka ayagini kaldirmis gibi degil hic ve kafa acisi asagiya dogru dik degil. Kedi besleseniz anlardiniz hiaminaaa
iniyor bence çünkü sağ ön ayağını arkaya doğru çekmiş yukarı doğru adım atma niyetinde olsa bacağını o kadar geriye çekmez diye tahmin ediyorum
Perşembe değil 2 haftalık soru bu. sitede daha önce de soruldu kedi moonwalk yapmadığına göre yukarı çıkıyor ya da olduğu yerde duruyor
İnsanlar nasıl isterse öyle. Ben çıksın istersem çıkar, insin istersem iner. Başta çıkıyor dedim çıktı, sonra iniyor dedim indi.
Bence iniyor çünkü ileriye (aşağıya doğru) bakıyor oysa çıksaydı adımını garantiye almak için bir sonraki basamağa bakardı.
İniyor merdivenden belli o çıkıntı merdivenlerin alt kısmında oluyor ki üst kısmında olsaydı engel yaratırdı
Ultra zekami kullanıyorum !!!
Mdrdivendeki desene bakin.. mozaik üstte durur.. kedi çıkıyor
Ultra zeka mission completed... kardeşim tespitin harika süpersin.).
2 bin kişinin çözemedim soruyu çözdün helal :D
25 bin
iniyor çünkü kuyruğunu dikmiş yandaki merdiven şekillerindende belli oluyo gibi
Kedidir ne yapsa yeridir kardes
çıkıyo kesin
alltaki düzlük tavan olsaydı aradaki boşluğu hissedebilirdik kanımca
hissetseydik iniyo olurdu yani öyle bişey işte açıklarken kafam karıştı ahsahsh :D
Kediler kurnazdır onun ne yaptığını ne yapmaya çalıştığını kimse bilemez alın size cevabı ☺
kedi iniyor mimari proje çizen biri olarak söylüyorum basamaktaki kot farkı dikeyde olur
Iniyor ciksa basamaga basardi ama indigi icin patisi basamakta degil
İniyor %100 eminim merdivenlerin duruşuna baksana kesin iniyor
İniyor. Vücut konumu ve merdivenlerin çıkıntılarına göre düşünürsek iniyor.
Bence ne iniyor nede çıkıyor orta da bekliyor gözünüz kör değildir heralde bu ne işkence
Kesinlikle çıkıyor. Basamakların uç kısmındaki hafif tümseklikten anladım.
Basamakların ucunda ki çıkıntılara dikkat edin. Kedi iniyor.
İluzyon foto bu.. Eger cikiyor gibi gorunuyorsa ki oyle.. Ohalde iniyordur. Ama bunu cekenin...
Kedi aşağı iniyor merdiven basamakları rıht yüksekliğinden hafif dışarda.
tabikide iniyor eger cıkıyor olsaydı adımlarını desteksiz atardı
Gölgeleri bilerek silmişler , ışık açısından dolayı iniyor kedi.
İniyor, geri geri yürüyerek merdiven çıkacağını sanmıyorum :D
Çıkıyor çünki basamak sonlarinda cikintiaVar ayak kalmasın diye vae onlar
İniyor.. Merdiven çıkıntılarına bakın eğer evlerde dikkat etmiş olsaydınız çok basit gelirdi..
😂😂😂
@Rusasigi noldu la :))
Hiç öyle 😊
25 bin kişi o kediyi çözememesi normal çünkü 50 milyon kişi erdoğanı çözemedi...
İniyor köşebentlerin altında çok boşluk var ve düzensiz
cıkıyo neden dersen fotografın en ustune bak zemın gozukuyor :)
merdivenleri çıkıyor başı yukarda eğer merdivenleri iniyor olsa başı aşağıda olurdu
iniyor be olum babam marangoz merdıvenın basılacak yerlerı altta kalan yere gore daha uzundur :)
önce merdivenleri çözmek gerek.
merdivenler yukaru doğru mu aşağı doğru mu çözemedim. ( resmi çekene göre)
yalnız kedi resmi çekene doğrru ilerliyor
Bence çıkıyo çünkü ondeki patisine dikkat ederseniz merdivenin baya üzerinde ve iniyo olsaydı duşerdi :)
Kesinlikle iniyor patilerin acisina bakarsan asagi doğru egimli birde basamaklardaki kademeler bunu doğruluyor
Delinin biri kuyuya bir taş atmış 25bin kişi çıkartamamış.
Bu işi bugün çözer :D
Cozeriz*
Anket şeklinde soraydın iyiydi :D
net olarak söylüyorum ilk bakışta anladım iniyor merdiven kenarlarındaki duvar kısmında bulunan fazlalıklara bak anlarsın zaten
Kesin bu soruda bir pclik var o kedi ne iniyor ne çıkıyor aslında kedi yok :D
Zekaya hayran kaldım adam çözmüş beyler :D
Merdiven kenarlarından anlaşıldığı üzere aşağıya iniyor.
Dogrudur