Araç kredisinde Banka arasın en fazla %80 Rayiç bedelini karşılar, Yani 100.000 Tl satış bedeli olan araca 80.000 TL öder..
İhtiyaç kredisinde ise 100.000 TL nin tamamını çekebilirsiniz...
Taşıt kredisinde ki rehinlidir yazısı çokta önemli bir olay değildir, zira banka ihtiyac kredinizi ödemediğinizde de aracınıza icra kararı aldıracaktır. Aksine Taşıt kredisinde rehinli olarak işlenen aracı başka hiç bir alacaklınız icraya veremez. Bu yüzden şirket sahipleri kredi ile araç alacaklarsa Taşıt kredisini kullanırlar, nakitleri olsa bile...
Taşıt kredisinde aracın 8 yaşını geçmemiş olması gerekmektedir, (bazı bankalar 6 yaş şartı koyabilir)
Bu durumda taşıt kredisi ile alacağınız araba en fazla 2007 model olmak zorundadır.
2007 ve daha eski araç için ihtiyaç kredisinden başka şansınız yoktur.
Kredi faiz oranlarına gelince Bankaların arasında faiz aslında bir kar gibi gözükse de bazı bankalar düşük faizde ki açığı aracınıza bankaya ait olan bir sigorta şirketinden mecburi kasko şartı + masraf + hayat sigortası zorunluluğu sokacaktır.. İhtiyaç kredisinde sadece hayat sigortası yeterlidir.06 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyle taşıt kredisi ilk bakışta daha uygun gelebılır faız oranları ancak mecburi sigortalar ve sonrasında rehin kaldırma işlemleri vs.. ihtiyac kredisiyle aynı orantıya düşebiliyor. Şirket değil şahıs olarak alınacagı için en mantıklısı ihtiyac kredisi görünüyor zaten. Verdiğiniz bilgiler için çok tsk ederim..
Soran+1 yılAma herkes ihtiyaç kredisinin daha mantıklı olduğunu söylüyor.. aracın rehinli oluşu banka tarafından yapılan sigortalar ve de rehın kaldrma esnasında ödenen ücretlerin daha zarar getirileceği belirtiliyor. Neden öyle düşündünüz?
- +1 yıl
Taşıt kredisinde aracın rehinli olup olmamasının bir önemi yok
Zira taksidinizi zamanında ödediğiniz sürece aracınıza el konulma işlemi yapılmaz.
Aynı zamanda İhtiyaç kredisinde ise taksidi ödemez ve krediyi icralık durumuna getirirseniz tüm malvarlığınıza tedbir koyup borcunuzu ödemezseniz icraya giderler ki buna aracınızda dahil.. En azından taşıt kredisinde elinizden alacağı tek şey arabadır.. Ayrıca arabanız bankaya rehinli olduğundan taşıt kredisini kullandığınız banka haricinde hiç bir kurum ya da kişi aracınızı icraya veremez...
Taşıt kredisinde kasko her şekilde olmak zorunda yani bankadan yaptırmasanız bile bir firmadan yaptırmak zorundasınız.
Taşıt kredisinde Hayat sigortası yapmak zorunda değilsiniz ama ihtiyaç kredisinde hayat sigortası zorunluluğu var..
Aldığınız arabaya zaten İhtiyaç krediside alsanız kasko yaptırıcaksınız, ama ihtiyaç kredisinde ki sigorta sizin ölmeniz haricinde (Allah göstermesin) hiç bir şekilde işe yaramamaktadır. Ama kasko öyle değil...
Soran+1 yılIhtıyac kredisi soyle güzel; mesela aracı acıl ıhtıyactan hemen satmak istedim ozaman sıkıntı yaşamam. ama arac kredisinde durum öyle değil..
Neyse bakalım onumuzdeki haftaya bı bankaya gidip tüm artı ve eksilerini rahatca görebilicem. Siz dahıl tüm arkdaslar görüşme öncesi bazı farkındalıkları görmemi sağladınız cok sağolun, fazlasıyla dikkatli olucam. İyi akşamlar
En İyi Cevaplar
Her ne kadar insanlar güvenmese de Eminevim diye bir olay var ve faizsiz. Biraz beklerim derseniz araştırmanızı öneririm. Yıllardır ev sahibi, araba sahibi olan, ihtiyaçlarını bu şekilde karşılamış olan insanlar var. Sistem biraz karışık gibi gelse de aslında basit ve avantajlı. Bir dönem merak edip araştırmıştım sistem avantajlı kredilere göre. İhtiyacım olsa onu tercih ederdim. Eğer kafanıza takılan sormak istediğiniz bir şey olursa yazabilirsiniz sistemle ilgili, bildiğim kadarıyla yardımcı olurum.
Basit bir ifade ile ihtiyacınız olan para üzerinden toplam olarak sadece %5 masraf alıyorlar onun dışında masrafınız olmuyor. Banka faizlerini kabaca aylık %1, yıllık %12 olarak düşünseniz avantajı ortada.01 Yorumla
Soran+1 yılArkdaslar sagolun değişik alternatiflerden haberdar olmamı sagladınız hepsini arastırcam daha mantıklı ve avantajlı olan neyse onu kullanıcam.
+1 yılaraba kredisi aldığın zaman kredi süresi kadar arabayıda kasko yaptırmak zorunda kalıyorsun. ayrıca ruhsata işliyorlar kredi bittiğinde kaldırtma parası vs vs ek masrafları çok araba kredisinin. normalde % oranı ihtiyaca göre daha düşük ama ek masrafları katınca üstüne çıkıyor. misal ben aldığımda kredi (ihtiyaç aldım) araba kredisi oranı %0.99 du ihtiyaç 1.10 du. araba kredisine ek masrafları koyup yeniden taksitlendirdiğinde faiz oranı %1.18 i buluyordu...
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel özetlemişsiniz doğru bugün bankacı arkadasımla da konustum o da aynı bilgiyi verdi çıkartılan faız oranları ve sonradan eklenecek tutarlar meblağı zorluyor... Tskrler
- +1 yıl
reca ederim...
- +1 yıl
Tsk eic icin
Soran+1 yılRica ederim
bazı markaların belli bankalarla anlaşması var daha avantajlı
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Gündem konusunda 1,3b cevap paylaştı. araç kredisi daha kolay çıkıyor diye biliyorum.. aracın üzerine rehin koydukları için.. ödeyemezsen arabanı alıp satar.. nokta.. ama ihtiyac kredisi daha avantajlı olur senin için normalde.. bir sıkıntın olursa arabanı kendin satabilirsin.. acil durum vs.. yoksa rehinli arabayı kredi bitinceye dek asla satamazsın.
03 Yorumla
Soran+1 yılSadece takıldıgım tek nokta ıhtıyac kredısının faizi daha yüksek olur diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum tabii bankayla görüşmek lazım
Soran+1 yılEwet bende ihtıyac kredisinde karar kıldım zaten bankalar için iyi bir araştırma yaptıktan sonra. Cok tsklrler yorumun için..
+1 yılkrediyle araç almak çok akıllıca değil şu zamnda ama sen alacaksın belli :) bence ihtiyaç kredisi al zaten aldığın araca mecburi kasko yaptırıyor sana banka artık taksitlerin bittiğinde araçtan rehin kaldırma ücreti falan filan derken bayağı üzerler seni
03 Yorumla
Soran+1 yılBends öyle düşünüyorum sanırım mantıklısıı bu durumda ihtiyaö kredisi..
- +1 yıl
alacağınız araç ne kadar peki yani peşinat varsa çok fazla bir rakam kalmıyorsa geride kredi kartınız varsa limitli taksite bölüp ödeyebilirsiniz odaha mantıklı çok yaygın bu ara
Soran+1 yılKart limitim 4.000 peşinatım 10.000 oyuzden yetmiyo malesef
+1 yılmiktarına göre ihtiyaç kredisi, araç kredisi faizi biraz daha düşük ama rehin işlemleri sonrasında ve ilk etapta banka kendi casgo şirketi ile normalin biraz üzerinde casko fiyatı vs cıkartması yüzünden düşük miktarda cekecegin araç kredisi ihtiyacı geçebilir (olaki bankanın casko şirketi pahalı cıkartırsa dısarda caskonu yaptırıp belgelerini ibraz edersen orda yaptırmak zorunda kalmazsın) ve birde olaki olagan üstü bir halde arabanı hemen satamayabilirsin rehinden vs dolayı.
02 Yorumla
Soran+1 yılEwt arac kredısının rehin olayı can sıkıcı.. banka faiz oranlaryla karsılastırıcam cok fark yoksa ıhtıyac kredisi düşünüyorum. Tskrler yorumunuz için
- +1 yıl
rica ederim, meblag cok değil ise Tüketici tercih edersin, ikisine görede hesaplat bir de casgo etkenini göz ardı etme.
+1 yılarac kredısı daha cazıp ve uygun ama bu bankadan bankaya degısıyor kredı alırken en ınce detaya bıle dıkkat edın yoksa bankalar en kucuk acıktan yararlanmaya bakıyor acıkcası dıkkatlı olun derım ben
02 Yorumla
Soran+1 yılDikkatli olacagımdan emin olabilirsiniz.. tskrler
- +1 yıl
rıca ederım
Bu krediler vadeler farklı oluyor bildiğim kadarıyla ihtiyaç kredisi en fazla 36 ay oluyor ama taşıtta bu 48 aya kadar çıkabiliyor tabi bu kredi tutarına bağlı mesela ben üç ay önce teklifimgelsinden 2 milyon taşıt kredisi çektim en fazla 36 ay vade oluyordu arkadaşım 1 miyon 500 krediyi 48 ay vadeyle çekmiş devlet bu konuda sınırlar koyuyor da tam detayını bilmiyorum
00 YorumlaGündem konusunda 2,9b cevap paylaştı. Araç için kredi alır isen araç rehin olarak kaydedilir ancak kredi borcu bitince rehinden kurtarılır.. Yani kredi ödemede sıkıntı oldumu arabaya el koyarlar.. İhtiyaç kredisinde rehin durumu olmaz..
00 Yorumlaaraç kredisi çekersen, aracınız banka tarafından rehinli olur ve ruhsatınızda rehinli yazar. ihtiyac kredisi daha avantajlı bence. faiz oranlarına bakın cok fark yoksa ihtiyac kredisi kullanın derim.
00 YorumlaBu faizlerle ve masraflarla alakalı bir olaydır. Bu da bankadan bankaya göre değişir. Bunlar arasında karşılaştırma yaparsan en iyi sonuca ulaşırsın.
00 Yorumla
+1 yılen iyisi para biriktirip almak. ben öyle yaptım. haybeden faiz ödemek mantıksız.
03 Yorumla
Soran+1 yılYani gönül isterki dedipiniz gibi olsun ama bunun için beklemek lazım. Beklemek istemeyenler için olanak
- +1 yıl
en azından az bir kısmını kredi kullanmak yine iyidir. işler sarpa sardığında çok zor bir durum oluyor. eğer işiniz garanti ise neden olmasın. krediyle alınan porsche panameralar cayenne'lerin bir çoğu şu an ihaleyle icra kanalından satılıyor. işi sağlama almak en mantıklısı. at kenara biriksin. unut o parayı. zamanı gelince istediğin arabayı al. yine siz bilirsiniz bu benim fikrim.
Soran+1 yılEwt doğru söylüyorsunuz bende karsıyım aslında kredi olayına ama öyle uçanlardan değilim hesabımı bilirim. Devamlı bir işim var riske girecek yüksek meblağlara yanaşmam zaten
+1 yıl30.000 TL 30 ay %0 faizli kampanya var.. google a yaz çıkar..
01 Yorumla
Soran+1 yılCok tskrler haber verdiğiniz için bakıyorum
Vade nedir? Araç 2. el mi sıfır mı? Elinizde peşinat var mı?
02 Yorumla
Soran+1 yılPeşinat var evet 2. el arac düşünüyorum
+1 yılbirin faiz olranı düşük gibi görünsede sonuçta herikisi de aynı tutara denk gelecek. sen yine ihityaç kredisi al derim.
00 Yorumlademo kredi çekme varya bankaların sitelerinde oradan dene sanırım ihtiyaç kredisinin faizi daha duşuk birde ipotek olma riski yok
01 Yorumla
Soran+1 yılDuymamıştım.. arastırıcam cok tsk ederim
+1 yılbende yaza ihtiyaç kredisi çekecem araba için.. peugeot rcz alacam
01 Yorumla- +1 yıl
Yazi bekleme derim rcz en az 5-6 bin lira pahalilasir yaza malum spor arabalar yazin pahali olur.
Sıfır alacaksan tabiiki araç kredisi yok ikinci el alacaksan en uygunu ihtiyaç kredisi çünki araç kredisinde araç hacızlenir kasko mecburı ikinci elde faiz oranları yüksek
00 Yorumla
+1 yılNe kadarlik bir arac alicaksin bu arada sifir arabalarda 0 faizli krediler veriyorlar belli aylara bence iyice bir arastir
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle araştırıcam.. çok saol
Taşıt kredisi daha Avantajlı ama onunda tamamını vermiyorlar taşıt kredisinin üzerine kalan kısmı ihtiyaç kredisi Çek ama iki kredi aynı anda vermezler haberin olsun
00 YorumlaÇekeceğin miktar ve ödeme şekli önemli. kısa vade ve yirmi bin lirayı gelmeyecekse ihtiyaç kredisi daha avantajlı. araç kredisinde rehin kaldırma vs. işlemi var.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl2. el piyasasında tanıdıktan değilse araç almak mantıksız fiyatlar ucuk düzgün ikinci ellere 0 fiyatı istiyorlar sene sonu avantajları için oto galerileri gezmenizi ve faizsiz kredilerini incelemenizi tavsiye ederim
01 Yorumla
Soran+1 yılFaizsiz kredi olayını bilmiyordum, araştırıcam. Tesekkürler
ihtiyaç kredisi araç kredisinde ipotek koyarlar arabayı satmaya kalkınca satamazsın
00 Yorumla
+1 yılSnucta herturlu sokuyorlar ama rast kredisinde teferruatı ck o yüzden ihtyc kredisi çek bende ole yaptm
00 Yorumladetaylı bir arasdırma yap hangisinin faizi daha cok onu ele.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılihtiyaç kredisi daha iyidir aranda banka ile sadece kredi var ama araç kredisinde seninde bildigin gibi rehin ibaresi daha fazla teferruat birde alacagın marka modele fiyata degişir
04 Yorumla
Soran+1 yılEwt arac kredisi uğrastırıyor...
Cevap sahibi+1 yılNe almayı düşünüyorsun
Soran+1 yılHyundaı i20 ya da fıat punto henüz karar vermedim km si düşük
Cevap sahibi+1 yılfiat puntu ürteimi duluruluyor almanı tavsiye etmem. i20 gelincede i10 tercih etmen daha iyi ya da bmw 2006 falan i16 tercih et derim istedigin arabaalrdan 100 kat daha iyi
Gizli Üye(30-35)+1 yılIhtiyac kredisinin faiz orani daha az diye biliyorum.
00 Yorumlaİhtiyaç daha kısa vadeli , daha yüksek faizlidir
04 Yorumla
Soran+1 yılArac kredısıyle aynı tutara gelinir deniliyor, birde arac üzerindeki rehin kaldırıldıgında ekstra ücret ödenecek şeklinde bir algı var
Soran+1 yılhaklısın tsk ederim..
+1 yılAlacağınız arac kaç model
016 Yorumla
Soran+1 yılNet belli deıl ama 2009 dan düşük olmayacak
- +1 yıl
Eğer satmayı düşünmüyorsanız taşıt kredisi uygundur
Soran+1 yılSatmayı düşünmüyorum ama risk almaktan kaçınan bir yanımda var olurda arabayı satmak istersem fikri oluşuyor beynimde bazen
- +1 yıl
Öyleyse taşıt kredisine bulaşmayın ne kadarlık bir bütçe ayirdiniz
Soran+1 yıl30-35bin tl lik araclara bakıyorum peşinat 10binm var
- +1 yıl
Hanımefendi maddi durumuz kritikse satma ihtimaliniz olacaksa taşıt kredisini kullanmayiniZ bu arada nasıl bir araç bakıyorsunuz
Soran+1 yılYani satma ihtımalım derken garantici bir tipim insanlık hali olurda satmak istersem... Fıat punto ya da hyundai i20 arasndayım
- +1 yıl
Hanımefendi ben ek is alim satım yapıyorum sakın fiat a bulaşmayın şu an kaç yaşlarındasınız birde yakıt önemlimi siİn için dizel ya da benzinli
Soran+1 yıl25 yasndayım ewt dizel olucak mutlaka. Ewt fıat için iyi şeyler duymuyorum, siz bayan aracı olarak ne tavsiye edersiniz?
- +1 yıl
Hanımefendi toyota yaris sınıfının lideridir
Soran+1 yılDizele o arac isteyecegım fiyata bulamam var ama benzinli. 30bin tllik bişeye bakıyorum dizel
- +1 yıl
Ben su dizel merakınızı anlayamıyorum yılda ortalama ne kadar km yaparsınız tahmini
Soran+1 yılbir fikrim yok sonucta ilk kez arabam olucak ya olurda uzun yol için kullanmak isteyeceğim birgün olursa benzin çok yakıyor diye biliyorum
- +1 yıl
Hanımefendi diEl kulaktan dolma bilgiler eğer yılda 30 bin im yol yapmıyorsa biz verdiğiniz paraya günah ben yıllardır bu işi yapıyorum alın lpgli honda jazz veya toyota yaris 20 kuruş yakıyor km cokmu
Soran+1 yılLpg li arac cevremden sötlenilenlere göre kaza olduğunda patlama riski yüksek olması açıkçası beni korkutuyor.
- +1 yıl
İşte kulaktan dolma bilgi lpgli aracı patlatmak istesenizde patlatamazsiniz yeni sistemler böyle o eskidendi
kesinlikle ihtiyaç olmalı
00 YorumlaTasit kredisi her zaman daha mantikli
01 Yorumla- +1 yıl
zorunlu (ve genelde banka kendi yapmak ister) casko ve rehin iptali için ruhsat yenileme masraflarını eklersen üzerine hangisi daha mantıklı olur?
gerizekalı bir bankaciya sor
07 Yorumla
Soran+1 yılİnsanların dış görünüşü karakter analizinde çok yardımcı olur.. Suratından gerizekalılık akıyor hiç tanımasam mal biri oldugunu oan soyleyebilirim. Fazlasıyla akıllı olduğum için bankadan önce tecrübeli insanlara danışmak istedim. Saygısız küçük beyinli. Aptalla tartışma demişler ama tutamıyo yine insan kendini
Soran+1 yılSıkışınca direk bel altı vurma çabaları beni tanımyosun ki öyle biri değilim ama su konuşma tarzınla gerizekalı oldugunu ispatlayacak biçok insan bulabilirim. Bence asosyal bir eziğin tekisin düzgün konusmak varken bu şeklde dıkkat cekmeye calısan bir zavallı..
Defol gt sayfamdan senle muhatap olarak seviyemi düşürüyorum.
Soran+1 yılBayan oldugumdan fotolarımı belirsiz sitelere koymuyorum. Ayrca bak beynin küçük olduğu için beni yine yanlış anlayarak aptal oldugunu birkez daha kanıtlıyorsun. İnsanların konusma tarzı bile IQ seviyesi hakkında bilgi verir. İki kelimenden biri Küfür.. özgüvensiz ve ezik insanların nette savunma mekanizmaları.. pis varoş
Ihtiyac daha. mantikli hipotekden dolayi
00 Yorumla
+1 yılAraç kredisi
01 Yorumla
Soran+1 yıltamam o da güzelde arac rehinli olacak yanş olduda paraya sıkıstın satamayacaksın. Ayrıca taksıtler bittikten sonra da rehin işlemleri gerek ücret gerek işlemler uğraş istiyor. Arada faiz çok fark olmazsa bnce ıhtıyaç kredisi daha mantıklı...
Ihtiyac
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer