Dizi zaten kötüydü bir de üzerine çakmaymış.
www.hurriyet.com.tr/kelebek/keyif/27294087.asp
www.hurriyet.com.tr/kelebek/keyif/27294087.asp
Dizi uyarlama degil keske burada diziyi kotuleyecegine dizi hakkinda bilgi edinseydin , yonetmen ve yapimcinin birkac konusmasinda da belli ettigi gibi her benzer seneryoya calinti uyarlama deseydik zaten...
Birebir aynı, ama her yabancı dizi gibi bu da aşırı derecede "Türkiye'ye uyarlandığı" için her bölüm yeni bir olay yerine uzata uzata bir sezon bir konu işleniyor. Karakterlerin %90 aynı, fazladan 2 kişi var.
Ulan İstanbul mu kötü :D :D ailecek beğenerek ve severek izliyoruz efem ^_^
Sevmiyorsan izleme Seviyorsan izle... Kültür farklı bu nedenle konu, espriler farklı gardaşımmm:)
Yüksek Lisans mezunuyum. Dizi çok sıkıcı geldi.
Bir iki bölümden sonra izleyemedim zaten. Karde$ Payı en kaliteli dizi bence.
ilk bikaç bölümü izledim sonra sıktı
Aynen vasat bir dizi.
Cevap
10Cevap
Aynen tamamiyle çakması ama doğal olarak kötü olanı
Cok sacma bir dizi Nasil izliyorlarsa. Hele o basroldeki Adam o tiple yetenekle Nasil oyuncu oluyo :))
Leverage mi yuh anasını satayım alakası yok. Zenginden al fakire ver
Bizimkiler çakma yapmazlarsa rahat uyuyamazlar
yabancı diziler number one
dizi hiçde kötü değil. severek takip ettiğim nadir dizilerden biri. kadro yeter sadece
bence yazdan beri devam eden en en iyi dizi. çakma olabilir çoğu diziler öyle. başka yerlerden kurgulanma
valla ben Maşuka'ya hastayım gerisini boşver.. haa bu arada kanal d çakma diziye alışkın (bkz galip derviş)
Zaten genelde Turk dızılerı yabancı dızılerın uyarmalası oluyor hpesi neredyese.
Neresi kötü kendi adina konuş gayet iyi türkiyede zaten her şey cakma sorun yok
turkiyede uretim yok durmus resmen herseyi copyaliyorlar
Farketmez dizi güzel sonuçta
bir çok dizi yabancı uyarlaması zaten
Türk dizilerinin nerdeyse hepsi uyarlama artık :D
Olsun Sonuçta İzliyoruz ya Farketmez
bu tarz çok fazla dizi var
Ben severek izliyorum.
biz alıştık çakma dizilere
Jdhdjshs gunaydin leverage cok guzel diziydi la.
Gerçeğini izleyicem :)
vasat bir dizi
Izleme abicim bu kadar basit?
hangi işimiz çakma değilki hahahha
uyarlama olsun insanlar izliyo ne olucak
Günaydınnnn..:))
Turkiyede kotunun iyisi
İyi dizi
Uyarlama ne demek?
Özetle senaryoda ne varsa orjinal yabacı bir yapımı türkçeleştiriyorlar. Yer, mekan, karakter gibi.
Hiç şaşırmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar