Kiraz Mevsimi ve benzeri dizileri neden bu kadar seviyorsunuz?

Arkadaşlar iyi geceler , ya ben bir şeyi çok merak ediyorum bu tür dizileri niye seviyorsunuz daha doğrusu böylesine yapmacık bir dizinin neyini seviyorsunuz gerçekten ben bizim milleti anlamıyorum tabi herkesin zevki farklı ama bu kadar sahte yapılmış bir diziyi neden bu kadar seviyorsunuz oyunculuklarına bakıyorum sadece abartı ve özentilik var o ayaz mıdır nedir oyunculukla bir kere hiç alakası yok sadece orda manken gibi duruyor ve ağız kıpırdatıyor adeta kız desen konuşmalarını abartıyor yani o kadar saçma ki.. şimdi bazıları diyecek demekki izliyorsun bunları bildiğine göre evet biliyorum izledim ama gerçekten izlerken bu tür eleştirileri yapmaktan kendimi alamadım yani gerçekten neden bu kadar basit dizileri seviyorsunuz insana bir kere hiç bir şey katmıyor sadece zamanından çalıyor
Kiraz Mevsimi ve benzeri dizileri neden bu kadar seviyorsunuz?
Cevapla