Arkadaşlar teog tercih yerleştirmeleri açıklandığından beri bu konu gündemde. Meb imam hatipler için daha büyük binalar yaptırıyor ve kontenjaları bilerek en yüksek sınırda tutuyor ki daha çok öğrenci gelsin. evinize en yakın okula yerleştireceğiz diye çocukları imam hatibe yerleştiriyorlar.
SÜNNİ ÖĞRENCİLER DE KARŞI
Eğitim Sen Genel Başkanı Kamuran Karaca:
4+4+4 sistemiyle hedeflenen eğitim, toplumu muhafazakarlaştırmaktı. Toplumu muhafazakarlaştırmak için de sürekli yeni düzenlemeler yapılıyor. 40 bin öğrenci zorunlu olarak meslek liselerine ya da imam hatip liselerine yerleştirildi. İmam hatip liselerine yerleştirilen öğrencilerin içinde Alevi, gayrimüslim ve birçok etnik kökenden çocuklar olduğu gibi aynı zamanda imam hatip lisesine gitmek istemeyen Sünni öğrenci de var. Milli Eğitim Bakanlığı, öğrencilere nakille geçiş hakkı tanıdığını söylüyor. Fakat nakil işleminin tamamının düzeltilmesi mümkün değil. Nakille ilgili kısmi geçişler binlerce öğrencinin mağduriyetini önlemeyecek. Ekim başına kadar sürecek nakil süreciyle hem öğrenci hem de veliler bıktırılmaya ve taleplerinden vazgeçirilmeye çalışılacak.
‘FAŞİST BİR UYGULAMA’
Tüm Öğrenci Velileri Dayanışma Derneği (ÖV-DER) Genel Başkanı Enver Önder: Kasıtlı olarak imam hatip liseleri çoğaltıldı ve çocuklarımız bu okullara zorunlu bırakılmaya çalışılıyor. Sadece bizim çocuklarımız değil, bilindiği gibi Ermeni asıllı çocuklar da istekleri dışında otomatik olarak kaydedildikleri liselere gitme k zorunda kalıyorlar. Bu otomatik kayıt uygulaması suç. Milli Eğitim Bakanlığı’nın bu faşist uygulamasını kınıyoruz. Gerekli yasal incelemeler yapılıyor. Bu konu hakkında gerekli yasal girişimlerde bulunacağız. Bu insanları ayıplarıyla yüz yüze bırakacağız.
https://www.hurriyet.com.tr/gundem/27062894.asp
SÜNNİ ÖĞRENCİLER DE KARŞI
Eğitim Sen Genel Başkanı Kamuran Karaca:
4+4+4 sistemiyle hedeflenen eğitim, toplumu muhafazakarlaştırmaktı. Toplumu muhafazakarlaştırmak için de sürekli yeni düzenlemeler yapılıyor. 40 bin öğrenci zorunlu olarak meslek liselerine ya da imam hatip liselerine yerleştirildi. İmam hatip liselerine yerleştirilen öğrencilerin içinde Alevi, gayrimüslim ve birçok etnik kökenden çocuklar olduğu gibi aynı zamanda imam hatip lisesine gitmek istemeyen Sünni öğrenci de var. Milli Eğitim Bakanlığı, öğrencilere nakille geçiş hakkı tanıdığını söylüyor. Fakat nakil işleminin tamamının düzeltilmesi mümkün değil. Nakille ilgili kısmi geçişler binlerce öğrencinin mağduriyetini önlemeyecek. Ekim başına kadar sürecek nakil süreciyle hem öğrenci hem de veliler bıktırılmaya ve taleplerinden vazgeçirilmeye çalışılacak.
‘FAŞİST BİR UYGULAMA’
Tüm Öğrenci Velileri Dayanışma Derneği (ÖV-DER) Genel Başkanı Enver Önder: Kasıtlı olarak imam hatip liseleri çoğaltıldı ve çocuklarımız bu okullara zorunlu bırakılmaya çalışılıyor. Sadece bizim çocuklarımız değil, bilindiği gibi Ermeni asıllı çocuklar da istekleri dışında otomatik olarak kaydedildikleri liselere gitme k zorunda kalıyorlar. Bu otomatik kayıt uygulaması suç. Milli Eğitim Bakanlığı’nın bu faşist uygulamasını kınıyoruz. Gerekli yasal incelemeler yapılıyor. Bu konu hakkında gerekli yasal girişimlerde bulunacağız. Bu insanları ayıplarıyla yüz yüze bırakacağız.
https://www.hurriyet.com.tr/gundem/27062894.asp
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer