kaçak gelinlerin en güzeli hangisi
www.trvikipedi.com/.../Kaçak-Gelinler.jpg
deniz baykal, selin şekerci , açelya topaloğlu
www.trvikipedi.com/.../Kaçak-Gelinler.jpg
deniz baykal, selin şekerci , açelya topaloğlu
selin şekerci çok pörtlek onu hiç beenmiyorum ama vücut iyi
açelya ehh işte
deniz yüzü duru o yine digerlerine nazaran
kısacası hepsi baya vasat ama deniz idare eder
en guzeli = KAINAT , en sempatigi =SEBNEM , en tatlisi=ALMIRA
Sufekli mini giyen seksi tutsulere tapan siyrik digeride hoa bir kadin
Kahtalı mıço
Cevap
43Cevap
kacak gelinlerin en guzeli sorusuna yorumum yok ama konu kacak gelinlerken soylemeden edemicem ege imam hatipteki cocuklara benziyor ablamla gül gül öldük masum cocuk ayakları yapinca imam hatiptekilere benzetiyorum :D
Deniz Baykal CHP'nin genel başkanı değil miydi ne değişmiş be
:) :)
Kainaattt... Erkek olsam sevgilim öyle olsun isterdim
açelya topaloğluyla mustafa topaloğlu akrabamı acaba
güzelliklerine gelince ; üçüde tipim değil kiraz mevsimindeki öykü güzel
kaçak gelinleri boşverde fahriye evcen çok taş ya ses yuz mımıker vucud 10 üzerinden 10 :D
Ortadaki selin şekerci
Ayrıca adı selin olanlar hep güzel oluyor :)
Açelya Topaloğlu ayrı bir sempati oluşturdu bende ♥
selin şekeri çok tatlı sezen aksu izmirin kızları şarkısının çaldığı sahnede aşık olmuştum ona
deniz boyu ve fizik olarak önde. açelyanın yüzü farklı güzel...
Ben Şebnem'i daha çok seviyorum ama en güzeli Açelya
Selin şekerci
Cok sempatik geliyo bana
Ve giyim tarzını beğeniyorum
Deniz ve selin ikisi de ayrı guzel
Soldaki 2 beden önde sanki.
Deniz Baykal tek geçerim.
en baştaki deniz baykal
allah sahibine bağışlasın bize ne la?
sol baştakinin adı ne ise artık em güzeli o :)
kainat guzelde dudak burun estetik :D
sağda ki cok tatlı. d
Şebnem tam İzmir kızı sıcak eğlenceli güzel :))
Bence izafett asdasdagdjflb tamam sustum.
Hepsi birbirinden tip o ne lan:D
hıc bırını begenmedım ama ortadakı dıyeyım kanks
Sebnem ama kainat ta gzl
Soldaki bayana hastayim
şebnem ve kainat güzel bence :))
soldaki biraz idare ediyo gerisi boş
1. olan cidden çok iyi
en güzelini bilmem de şebnem tam bir şarlatan
deniz :D
Hiç biri bir alexis değil
almila doğal güzel
Deniz Baysal
Selin Şekerci
d diyorum ben hiçbiri
selinşekerci
deniz baykal
deniz...
Kainatı sevdim:(
Üzülen surat değil :D :D olacaktı
Kainat
Denz baykal:)
sağdaki
kıvırcık bence
Deniz Baykal
Selin şekerci
Soldaki.
Soldaki güzel.
Sol bastaki
Selin sekerci
solda ki
Deniz baykal
Deniz baykal
Tabi ki sebnem
Açelya
Selin.
julia roberts
Kainat
Soldaki güzel
deniz baykal
açelya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar