Endonezya'da evlenmeden ilişkiye giren 8 kişiyi ibret olsun diye kırbaçladılar! Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yapılan bir uygulamayı sadece soru olarak soruyorum. Farkına varalım önce. Doğru bulursunuz, doğru bulmazsınız bu sizin bileceğiniz iş. Sadece bu tutum hakkındaki görüşleri yazın lütfen.
"Endonezya'nın şeriatla yönetilen Açe eyaletinin Banda Açe kentinde, evlenmeden ilişkiye girdiği öğrenilen 8 kişi kırbaç cezasına çarptırıldı.
Endonezya'nın Açe eyaletinin Banda Aceh şehrinde, kumar, alkol içme ve eşcinsel ilişki veya evlilik dışında ilişkiler de dahil olmak üzere bir dizi suçtan yargılanan 8 kişiye insanların içinde ortak bir ceza verildi."
Endonezyada evlenmeden ilişkiye giren 8 kişiyi ibret olsun diye kırbaçladılar! Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Endonezyada evlenmeden ilişkiye giren 8 kişiyi ibret olsun diye kırbaçladılar! Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Endonezya'da evlenmeden ilişkiye giren 8 kişiyi ibret olsun diye kırbaçladılar! Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla