Düğün yapmayan insanların yargılanması ve ayıplanması?

aile arasında bir söz yaptık ilerleyen zamanda da sade bir nikah, yanlış anlaşılmasın eşimde bende kendi işlerimizi yapan, iyide para kazanan insanlarız, konu maddiyat değil, isteseydik en iyi düğünüde yapardık bu arada, hem maddi hem manevi külfeti olan bu olayı yaşamak yerine mutlu olmayı seçtik. Düşününce evlilik dediğimiz şey birbirini seven iki insanın hayatını birleştirmesi, hayatını beraber paylaşması ve bir aile olması değil mi? Düğün yapmadığımız için akrabalarımız ve çevremiz tarafından bayağı dışlandık, hatta düğün yapmadığımızı duyan insanlar bizi yargılıyorlar.
Düğün yapmayan insanların yargılanması ve ayıplanması?
Cevapla