Veli Küçük'ün "Türkçülük Doğu'dan başlar" sözü hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ergenekon kahramanlarından Tuğgeneral Veli Küçük kumpas sonrası ilk açıklamasını Ulusal Kanal'a yapmıştı. Veli Küçük "Türk Milliyetçiliği Hakkari'den Şırnak'tan başlar. Onlar bizim kardeşimiz." diyerek Türkçülük'ün merkezine Doğu illerini oturtmuştu.

Sizin bu konudaki fikriniz nedir?
Şırnak, Van, Ağrı gibi illerimizi anmadan Türkçü olunabilir mi?
Orada yaşanan doğal felakete, teröre üzülmeyen biri Türkçü anılabilir mi?

#VatanSavunmasi
Veli Küçük'ün "Türkçülük Doğu'dan başlar" sözü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla