Ekrem İmamoğlu İstanbul için bir hayal kırıklığı mı oldu sizce? Ben yorumumu sona saklamak istiyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Cumhuriyet halk partisine bir dönem bu şans verilmeliydi, biz de o şansı verdik.
Ekrem'e oy verdiğime pişman değilim, kötü yönetmesi ''ulen acaba CHP seçilse nasıl olurdu?'' sorusuna yanıt verip, soru işaretlerimizi gidereceğinden, Ekrem'in bir dönem de olsa seçilmesi gerekiyordu.
Şu ana kadar rezalet bir yönetimi var diyebiliriz, fakat 4 yılı daha var. Aynı ayarda devam ederse CHP'nin iktidar olabilme şansını sonsuza dek tarihe gömecek, strateji değiştirip halkın lehine yönetirse, bir ihtimal iktidara taşıyacaktır partisini..40 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılTabi mesela suya indirim yapılırken kimse kimsenin cikmadi ama elektrik fiyatını da indirmeliydi ama 2katına çıktı enterasan elektrik dağıtıma kim ortaktı acaba o yuzden mi ses edilmiyor köprü gecislerindeki ibb payı belediyeden alindi nedense ama bu ekrem gitti zam yaptı utanmadan nede olsa bizim insanımız para verdikçe bereketlenecegine inanıyor
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
51Cevap
- Gündem konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAdam zam yaparsa kötü indirim yaparsa iyi mi şimdi gadası güneş nerden doğarsa oraya dönen insanlardan olmayın lütfen
01 Yorumla
Soran+1 yılTaraf değiştirmedim ki sadece beklenenden daha mı pasif kaldı düşüncesi oluştu o yüzden sormak istedim. Seçim zamanında herkes gibi ben de çok destek vermiştim yine olsa yine destek veririm
Tabiki hayır. Hükümetin 1 kuruş desteği olmadan, ülke ekonomisinin batık olduğu bir dönemde, peş peşe gelen zam yağmurlarının içerisinde, iktidar partisinin çemkirmelerine bile dik durarak, sadece belediyenin gelirleriyle istanbulu yönetiyor adam, düz mantık yapmayın. Kadir topbaş ne yaptı sanki? Belediyenin gelirlerini vakıflara aktardı durdu fetöye yedirdi durdu, istanbula yapılanları devlet kendi kesesinden yaptı zaten. Şimdi bu kadar olumsuzluk içerisinde pozitif bir şekilde insanlara hizmet eden adamı eleştirip sahip çıkmazsanız söverim bak.
10 Yorumlayönetimde şeffaflık getirdi ve getiriyor çünkü bu bir süreç...
bir önceki dönemde tüm belediye iştiraklarinin (ispark bile) zarar açıkladığı bir dönemde ki bu zararın neden oldugunu herkes çok iyi biliyor. Saraydan gelen yönlendirme ile istanbullunun kaynakları okçular vakfında bilalin gezmelerine, bazı seçilmiş cemaatlere ve yine bazı seçilmiş dernek vakıflara aktarıldığı bir dönemden şeffaf bir döneme geçildi. Bu iyi bir gelişme bence...
onun dışında istanbulun aksayan bir işleyişi yok şehir aynen hayatına devam ediyor. Bazı icraatlerinihayata geçirdi. Bir kısmınıda zamanla yapacaktır muhtemelen...
bir önceki dönemin o kokuşmuş kente çökmüş ve kentte palazlanmış yapısından kent kurtularak gerçek kimligine bürünüyor yavaş yavaş bence...
olumlu gidiyor...00 Yorumla
+1 yılEkrem İmamoğlu seçim çalışmalarına Bartholomeus'u ziyaret ederek başladı... Seçim süresince Açılım'ı HDP'yi savundu, Demirtaş'ı övdü.. Akıncı'yı ziyaret etti, desteklediğini açıkladı. Abdülhamid'i övdü, Gül'den destek istedi... Ekrem İmamoğlu seçim dönemi boyunca Istanbul'a değil, 1952 sonrası Türkiye'nin güçlerine selam verdi. Bu malum basında da kendini gösterdi.. İmamoğlu İBB Başkanı olarak değil, CB olarak adaydı. Bütün Türkiye'de bunu gördü, kabullendi. Haliyle kendisinin de dediği gibi ona ümit bağlayanlar, bugün isyan edenler " Alışacak"
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAk parti ile yıllarca sömürülmeye alışmış İstanbul'ular için hayal kırıklığı olduğunu düşünmekteyim. Ulaşıma zam yapılınca hemen köpek gibi bağırmalarından belli. Keşke binaliyi seçse idinizde yolunmuş kaz gibi yolunmaya devam etse idiniz. diyorum. Neyse diğer seçimde ak partiyi seçin sömürülmeye devam edin.
20 Yorumla- Gündem konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılPiyasa kendini nasıl sürersen oyle satılırsın demisler. Adam kendini bir belediye baskanindan cok siyasi bir lider gibi piyasaya sürdü. Onu destekleyenlerde RTE nin karsisina kim cikarsa ciksin kayitsiz sartsiz destekledigi icin Ekrem İmamoğluna da destek ciktilar. İstanbulu alt yapısını üst yapısını gelistiren ve bir cok projeyi hayata geciren RTE ye küfür edip, elestirenler. Ekrem İmamoğlu süt dagıtıyor diye omuzlarında gezdiriyorlar🙂 Gelecegin Cumhurbaskani adayi olarak görüyorlar.
50 Yorumla
+1 yılBelediye Meclisi diye icat çıkardılar adamı çalıştırmıyorlar sonra da "İmamoğlu şöyle böyle" hadiyin oradan akpnin yönetiminde vakıflara gidiyodu hep paralar şimdi kesildi ya muslukları her türlü çirkefliği yapıyolar. Allah var Allah nasıl hesap verecekler Allah'a?
215 Yorumla- +1 yıl
Zeki vatandas hakkını ararken önce bir arastırma yap zam belediye meclisi tarafından yapılmadı ukome tarafından yapıldı sen başkanına laf sürmek istemiyosan yaptıgı zammı sindirmeye bak
- +1 yıl
%35 lik zam olduda bizim mi haberimiz yok
- +1 yıl
Kaç olursa olsun. Ulaşımda sadece mazot kullanılmıyor elektriği de var bunun. 2019 yılında elektriğe %60 zam yaptı hükümet. Bunlara gıkınız çıkmıyor, adam büyükşehir belediyeyi elinizden aldı diye hazmedemiyorsunuz. Akp döneminden kalan borçları usulsüzlükleri niye konuşmuyorsunuz adam sizin b*oklarınızı temizlemekten iş yapamıyor be. Bunu devlet ya da belediyecilik olarak kıyaslamayın, bir fabrikaya yönetici olsan, senden önceki yöneticinin yediği haltlarin hesabını sana sorsalar iyi mı?
- +1 yıl
Usta bakışaçına hayran kaldım sen bu zekayla nasıl harcandın bunca yıl.
Mazota %100 zam
Kağıda una yağa %300
Tuz ve şekere %200
Böyle açıklamaları mı özlediniz acaba. Gelmişsin kıllıf uyduruyon şimdi - +1 yıl
Elektirekte dışa bağımlı ülkeyiz kur fiyatları etkiliyo tabi de artılar dan çok eksilere odaklanmanız aynı bir konu
- +1 yıl
Bende sana bişey sorcam cumhuriyet döneminden AKP hükümetine kadar kapatılan fabrikaların önemli fabrikaların ismini sayar mısın. Ülkenin gelişmesine maddi gelir saglamasında kritik rol oynuycak fabrikaları kapat sonra gel burda konuş. 0 dan bir ülke düzeni kuruldu şimdi insanların kıçı rahat diye istediği gibi atıp tutuyolar. Ulan uçak fabrikasını hadi kapattınız da mevcut uçakları topraga gömen ben miyim. Diğerleri gibi satılmış değil en azından RTE
- +1 yıl
Hadi len ordan ne satılık değil? Direkt amerikanın ajanı o... cumhuriyet döneminden akp dönemine kadar deneyeceksin ona, ismet inönü yaptı diyeceksin. Atatürk uğraşmadı kadınların baş örtüsüyle inönü ve süleyman demirel uğraştı diyeceksin. Sen kapatılan fabrikalardan bahsediyorsun, şeker fabrikalarını niye sattınız? Tank palet fabrikasını niye sattınız? Petkim i botaş i trabzon sürmene yaylalarını, limanları niye sattınız? Ulan bir donumuz kaldı halen rte diyorsunuz yazık size be yazık yemin ediyorum. Toplu açılış töreni diye milleti toplayıp, açılış yapmayan tek adam rte ve onu alkışlayan cehalet sürüsünden daha ileri gidemezsiniz siz. Lütfen biraz sorgulayın burda kavga etmek sizlerle kötü olmak değil amacım. bir anlatılanlara yapılanlara bakın ekonomi iyi diye bağıran hükümete karşılık bir cebinize alım gücünüze bakın, buna bakarken de asgari ücreti baz alın. Asgari ücreti baz alıp hesap yaparsanız ülkenin ne kadar zor durumda olduğunu o zaman anlarsınız.
- +1 yıl
Haklısın kardes
- +1 yıl
Konuşmakla düzelecekse konusalım
+1 yılBence medyanın pohpohlamasıyla gaza geldi ve kendini cumhurbaşkanı gibi dokunulmaz, sorgulanamaz görmeye başladı. Bunda da büyük yanılgı içinde. Fazla hava fazla boşluk yaratır.
83 Yorumla- +1 yıl
@akif1999 Şu anda özellikle sosyal medyada geleceğin cumhurbaşkanı diye gazlanıyor ya. Siyasette 24 saat bile çok uzun bir zamandır. İşine bakmak yerine medyada boy göstermeyi, gündem olmayı tercih ediyor. Bu ona pahalıya patlar.
Mansur Yavaş niye gelmiyor o gaza? İşine bakıyor. Çünkü öncelikli olan işidir. Belediye başkanı olarak Medyatik olmak istiyorsan projelerinle medyatik olmalısın. - +1 yıl
aynen öyle. biz vatandaş olarak icraate bakarız, yanlış bir hareketimiz olursa (ekrem e oy vermek gibi malesef) ilk seçimlerde hatamızı düzeltmeyi iyi biliriz. her çocuğa bedava süt dedi ama bakıyorsun şartlar ancak suriyeli çocuklara göre uyarlanmış. bizim çocuklar asla yararlanamaz. Ulaşım zammıda aynı herşey şişiriilmiş bir balon gibiymiş. Getirdiysek yollamasınıda çok iyi biliriz
Gündem konusunda 317 cevap paylaştı. gayet başarılı bence. adam bir şekilde gündem olmayı başarıyor, ayrıca hayal kırıklığı ondan hizmet bekleyende olabilir. bundan iyisini yapamayacağını bilen kişilerde hayal kırıklığı olmaz. olsa olsa şaşkınlık olur, bu soruyu sorduğuna göre pek başarılı bir ilk yılı olmayacak.
20 YorumlaDaha adamın bir yılı dolmadı ve iş yapması her şekilde mevcut iktidar tararından engelleniyor. Biraz sabır sadece.. Başarılı olacak İmamoğlu.
20 YorumlaGündem konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ayni seyi soyledigimde burada eksi manyagi yaptilar beni.. haketti istanbullular bunu. Durun daha bunlar henuz baslangic. Daha ne zamlar yapacak o adam. Istanbulu ticari sirket yonetir gibi yonetecek.
73 Yorumla- +1 yıl
Bunlara ne kadar anlatırsan anlat usta bunlar kemalim yapmaz kafasındalar
- +1 yıl
Milli olmayı bir beceremediler
CHP bu ana kadar ne yapabildi ki hayal kırıklığı olsun
120 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEkrem imamoğlunu sevebilirim ama CHP zihniyetini sevmiyorum ben. Atatürk'ü partisi olmaktan çıkmış bir parti bence. İstanbullular memnun musunuz size sormak lazım? Ak parti zam yapıyor diye böbürleniyordunuz Ekrem İmamoğlu yapınca hak veriyorsunuz değil mi? 😌 Hak edene hakkını verin lütfen...
40 Yorumla
+1 yılilçenin değil korkunuzu yeninde ili sorumlu tutun? ilde zam oluyorsa ilçe yöNetimleri zam yapmakta macburdur, azicik korkmayinda il sorumlularini eleştirin hadi? aydinliktan korkuyorsunuz daha ildeki olanlari ilçedekilere yüklemeye yelteniyorsunuz. Sorumlu il il, bunu artik ZihInleri iptal olanlar Bilinçaltlarina bunu yazsın... Ben parti tutmuyorum bağımsızım.
00 Yorumla
+1 yılBen daha farklı bişey yapmasını bekliyodum ama o fırsatıda kaçırdı. gerçi böyle yapacağına dair sinyalleri de veriyodu süte yoğurda zarta zurta indirim verecekti al sana %35 zam biner biner gezersiniz artık 😂😂 ne diyordu şair herşey mikkemmel olacağdı 🤣🤣
20 Yorumla
+1 yılİstanbul onun kapasitesinin üzerin de
bu devlet işlerinde kendini aileni zamanını uykunu yemegini her şeyini feda etmeden ilerlenmez malesef. bunun farkında oldugunu ya da farkındaysa da o fedakarlıgı götericek bir kişi olarak görmüyorum.20 Yorumla
+1 yılKesinlikle evet. Yoruma gerek yok herkes görüyor zaten. 2 tane tatil faciası 2 tane küfür faciası. Soruyorum nerde kaldı bu adamın farklılığı. Kucaklamaya devam 🙂
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl20 yıl öncesinin siyasi sloganlarıyla iş yürümediğini yeni nesil bilmiyor 😏 Diğer kesim de mevcut olan gitsin de nolursa olsun diyor. Sahi Beklenti neydi ki?
312 Yorumla- +1 yıl
Beklenti senin hayal edemediklerinde gizli🤪
Cevap sahibi+1 yılSana iyi hayaller fantastik 😏
- +1 yıl
Niye? sen Suriyelisin, çok kalmıcan herhalde ablam🤪
Cevap sahibi+1 yılBkz. Provokasyon nedir nasıl yapılır.
- +1 yıl
Provakasyon yapan sensin yenge😬sen "beklenti neydi"dedin. Bende bekle gör diyorum. Ne var bunda😉
Cevap sahibi+1 yılİroni yapıyorum. Boşa bekleme bence.
- +1 yıl
Senden birşey beklemek te ne biliyim,, benimki de ümit işte😬
Cevap sahibi+1 yılLaf olsun torba dolsun. Sanki beni tanıyorsun. Ben sana Dağlı diyor muyum 😏
- +1 yıl
Tanısam nee tanımasam ne bağlı yenge😬güldük eğlendik kal sağlıcakla, ben kaçar
Cevap sahibi+1 yılTanımadığın insana atıp tutma. Bu da sana medeniyet dersi olsun. Seçmen profili bu işte hadsiz 😏 hadi güle güle amca.
- +1 yıl
Valla gittim bak, bak gittim🤪
Cevap sahibi+1 yılhadi ordan git
+1 yılHayal kırıklığı oldu ama akp %40 herşeye zam yaparken milletin sesi soluğu çıkmıyor imamoğlu iett ye zam yapmış herkes ayağa kalkıyor anlamıyorum ki
10 YorumlaBu soru her başkan için sorulur her başkan için bir kesim iyi der bir kesim menmun degilim der bu her zaman böyledir neden biliyormusun henüz gelişmiş bir ülke konumunda degiliz
10 Yorumla
+1 yılBence bu adamdan bir cacık olmaz görürsünüz İstanbul bunun dönemi bir 30 sene geriye gider
30 YorumlaNeyin hayal kırıklığı.
Kısa zamanda yapılanları ve eskiden kalan borçlar ne olacak sağa sola akan yolsuzluk lar vb bir sürü yarm kaln isler vb.
İdirim yaparken iyide zamn yaparken mi kötü ne yani amaç.10 YorumlaAdamın bir vaadi yoktu ki
Projesi yoktu zaten
Neyin hayal kırıklığı oldu
Tek projesi kucaklamaktı
Kucağa alıyor zamlarla50 Yorumla
+1 yılchpliyim olaya tarafsız bakıyorum bence bu zamana kadar ne yaptı hiç bişey teröristlerle iç içe olması canımı sıktı zaten daha da oy atmam gibi
20 Yorumla
+1 yılne beklıyorsunuz? adamın elınde sıhırlı degnek mi var?
10 YorumlaEkrem hayal kırıklığına uğrattı, Chp iyi ideolojisi falan ama içindeki insanlar hayal kırıklığı maalesef
00 Yorumlaaynen öyle oldu. beklenenlerin haricinde beklenmeyen şeyler yapmaya başladı diyebiliriz.
10 YorumlaHerkesi kucaklayacağız dedi ve kucakladi başka bir vaadi yoktu bence kendi icinde başarılı
10 Yorumla
+1 yılIşin enteresani bunun devlet başkanlığı yapabileceğini düşünüyorlar 😂
26 Yorumla- +1 yıl
Beylikdüzü= çıraklık
İbb= kalfalık
Başkanlık = 🖕🤪 - +1 yıl
Düşünsünler usta boşver 😂
- +1 yıl
@MEDENİ_ADAM kardes dusunmeyi birak adamlar ilk secimse cumhurbaskani olacak diyorlar 😂
- +1 yıl
@cancancanmanço bunlar ışık hızıyla hareket ediyo 😂
- +1 yıl
@MEDENİ_ADAM size feci koymuş belli 😂
- +1 yıl
@AmagitmeLavia_ sorma sorma feci 😂😂😂
ya adam geleli1 sene oldu biraz sabır arkadaslar boyacı küpümü bu bence 5 yıllık zaman dılımınde sonuca bakalım Şu an eleştiri için cok erken
00 YorumlaEvet arpalıklarıni kesdi ve bazi yerlere comak sokunca bazıleri icin hayal kırkligi oldu malesef..
00 YorumlaYoo. Binali yıldırım olsaydi muhtemelen bir seçimden 2 ay sonra bide şimdi zam yapardi kesin. Öğrenci akbilide 100 110 tl falan olurdu
02 Yorumla- +1 yıl
YAW he he
+1 yılAdam ne yapsın baştaki diktatör Topal ördek derse ödenek vermezse nereden para bulacak?
00 YorumlaAynen öyle oldu. Her şey çok güzel olacak dedi zamlar çok güzel oldu.
10 Yorumla
+1 yılKüfürbaz haydo Ekrem. Biz yalancı bilirdik ama küfürbazlık ta varmış
20 YorumlaTayyipten sonra adam gübre yıgını temizlemeye ugrasıyor :D
00 Yorumla
+1 yılneden hayal kırkıklığı olsunki kendinden öncekilerin pisliklerini temizlemek kolaymı ülkede aynı durumda işde bok götüryo
00 Yorumla
+1 yıliyi ya da kötü birşey söylemek için henüz çok erken. ama düşündüğünden çok fazla zor geliyor bence ona.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılgördüğüme göre hayal kırıklığı falan olmadı gayet te güzel çalışıyor
10 Yorumla- Gündem konusunda 492 cevap paylaştı.
+1 yılbence hayır ama kendini daha çok geliştirmeli, hemen sinirlenmemeli.
00 Yorumla Hayal kırıklığı değil zaten böyle olacağını biliyorduk.
21 Yorumla- +1 yıl
Bile bile mi seçtiniz yani?
+1 yılEvet ama kanal projesi de 2. Hayal kırıklığı olacak sksjsjsjks
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHerhalde öyle oldu, ettiği son küfürden sonra gözümden düştü, keşke ona vermeseydim pişman oldum
20 Yorumla- Gündem konusunda 756 cevap paylaştı.
+1 yılYanlis yapıyor sürekli
40 Yorumla
+1 yılSeninde karşına bu kadar engel çıksa sende işini düzgün yapamazsın 😉
00 Yorumla
+1 yılReklam 10/10 işleyiş 10/3 balon oldu resmen.
30 Yorumla
+1 yılevet..
şuana kadar istediğim gibi değil..30 YorumlaGündem konusunda 1,2b cevap paylaştı. İlk seçimlerde kesin Cumhurbaşkanımız olacak.
00 Yorumla
+1 yılDeme öyle çünkü üzülürüm 😔
10 Yorumla
+1 yılbaştan aşağı fiyasko oldu bence
30 Yorumla
+1 yılÜlkenin anasını s**tiniz
20 Yorumla
+1 yılBir nüsibet bin nasihattan iyiymiş 👎
40 YorumlaÇok abartıyoruz milletçe herkesi, her şeyi.
10 Yorumla
+1 yılAynen oyle oldu bence..
10 Yorumla
+1 yılEkrem gelecek belamizi si kecek oldu sizinki
20 Yorumla
+1 yılRezillik başka bir şey değil
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkesinlikle evet tam anlamıyla hayal kırıklığı
30 Yorumlaadam sihirbaz değil yapabilecekleri o kadar
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSanırım öyle. Beklentim büyüktü. :(
20 YorumlaAynen öyle oldu
20 Yorumla- Devamını Gör (2)
Devamını Gör(47)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer