İstanbul’da İETT otobüsünde bir çift öpüşürken tepki gösterildi, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu konu hakkında düşünceleriniz nedir? Benim düşüncem saygı edep diye birşey var.
İstanbul’da İETT otobüsünde bir çift öpüşürken tepki gösterildi, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla