Tuna Arman başarılı kadın oyuncumuzdur, bkz. sol taraf :)
Oyuncu Tuna Arman'ın ''Binlerce tarikat şeyhinin bu ülkeye bir Akut köpeği kadar faydası yok...'' sözü hakkında yorumunuz nedir?
Tuna Arman başarılı kadın oyuncumuzdur, bkz. sol taraf :)

Bu bence iyi bir şey değil abi ya. Yeni bir kutuplaşma konusu daha kadın şeyhlere köpek dedi diye yeniden insanlar birbirine tavır alacaklar. Ne gerek var böyle şeyler söylemeye insanlar laf atmaya yav banane şeyhten hocadan bu kadına ne şeyhten hocadan neden atlıyor da böyle şeyler söylüyor boşu boşuna saçma sapan gündem olma ve ego tatmin yöntemleri bunlar. Bu kadın bence kendini yüceltmek için çabalayan bir aptal ya da patavatsız bir akılsız insan modeli 😐 lüzumsuz işler bunlar ülkemizin daha önemli sorunları var bunlar hep yapay gündem saçmalık.
Aslında köpek dememiş, köpek kadar bile değilsiniz demiş. bir yerde köpeklere hakaret etmiş de gibi :)
Herkesin kendince bir manyaklığı var, bu kadın da hayvansever modellerden. Kendince böyle yorumlamış
Kıyaslama yapılarak akut köpeklerine büyük saygısızlık yapılmıştır. O köpekler hanginizi kandırdı. Hanginizin bir yakınını badelemeye kalkıştı. Hangi çocuğa bir zararı dokundu. Hanginize el ayak öptürdü. Hangisi kendisine 5 m2 lik sofra kurdurdu. Yapmayın lütfen. Çoğu kişinin bildiği ama üç beş kişinin dediği olaylardan biri sadece.
Şeyhler zaten din tüccarı başka vasfı yok ki adamların varsa yoksa din üzerinden insanları sömürmek.
Gündeme gelme çabaları.. Bu soru da bunun kanıtı. Ona bakarsanız kendisi de dahil, dünyadaki birçok insanın da akut köpeği kadar faydası yok. Çünkü insanların çoğu üreten değil tüketen statüsünde. Doğal kaynaklar hızla tükeniyor. Kimler için? Çoğunluğu sabahtan akşama kadar giydiği marka kıyafetlerle, gezdiği ortamlarla, yediği içtiği şeyleri sosyal medyada paylaşmaktan başka bir halta yaramayan insanlardan oluşan asalak bir nesil için.. Bu konulara bir daha girmesin bence.
İster gündeme gelsin ister podyuma çıksın beni bağlamaz, benim için örnekleme doğrudur söz doğrudur... Ben buna bakarım
Tabii benim söylediklerim de yüzde yüz doğru ama. Ben de buna bakarım.
Senin söylediklerinin yanlış olduğunu vurgulamadim zaten, konunun bu olmadığını vurguladım. Senin doğrularına bende doğru diyorum. Peki sen bu tarikat şeyhlerinin alayının dümenci ve vatana millete bir gram hayrı olmadığını diyebiliyor musun?
Gerçek şeyhler islamiyette olduğu gibi insanlara tebliğde bulunurlar. Günümüzde her şeyin çakması türediği gibi bunların da çakmaları var tabii. Ama çakma olanları zaten umrum dışı ve onları şeyh olarak görmediğim için hiçbir şeyh için işe yaramaz demem. Din tüccarlarına şeyh diyen sizlersiniz. Bu kadın da algı oyunu yapmış burada.
Şeyh dediğin kimdir mesela, söyle madem onu takip edelim?
Sen kimseyi takip etme.
Etmiyorum zaten :)
Sorun senin birini takip etmende, sen de takip etme ve doğruları gör...
Yoruma bile gerek yok. Gereksizin biri laf söylüyor!
Bir ekmek kötü çıktı diye tüm ekmekleri kötülemekten başka bir şey değil bu.
Güya Darbe gerçekleşmedi Çok Şükür atlattık amma velakin Millete olan en büyük darbe Dine karşı soğutma oldu
Artık insanlar Hoca denilince kaçıyor
Bu gibiler de sağolsunlar yani
Örnek verebileceğin iyi hoca diyebileceğin isimler var mı?
Aşağıda ki tüm yorumlarınızı gördüm geneli saldırmak ve laf atmak için
Şu an ki sözlerinizin altında yatan anlamı da bilemedim...
Yoo görüşünüzü merak ediyorum sadece, gerçekten şu insan alimdir ve İslama hizmet eder diyebileceğiniz bir isim var mı?
Ben dinimi çok araştıran bir insanım ve o şekilde birisiyle tanışmak ve takip etmeyi çok isterim...
Bir insanın alim olup olmadığını ben bilmiyorum ama hakikaten İslama Hizmet eden bir çok kişi var
Çevrem de ve kendimde
Herkes elinden geleni deniyor
Yorumlar da hanı siz demişsiniz ya insanlar ceb dolduruyorlar vs diye
Allah Rızası İçin okuyup Allah Rızası İçin okutuyor bu millet
En basitinden bir kişi diyeyim İslama Hizmet eden
Şehit Bayram Ali Öztürk Hocamız
Bir kişi daha diyeyim
Merhum Abdulmetin Balkanlıoğlu Hocamız
Erkek Hocaefendiler Eşlerine Ailelerine bakmak için bir miktar maaş alırken hiç bir Hocahanım bir kuruş cebine koymaz
Cevaplarım hiddetli ya da sert veya kırıcı ise kusura bakmayınız Hakkınızı Helal Ediniz
Ben sadece bu cep doldurma vs iftiralarından çok nefret ediyorum
@RuuDy_RuuD önceki yaz tarikat mensubu bir hocadan Kur'ân-ı Kerîm dersi almıştım ve o hoca babasından kalan mirası yemek yerine 2 3 tane erkek talebe anca çıkan (bu yıl çıkmamış bile) ilçede medrese yapmaya ayırdı. Neden? Bu ilçede İslam daha çok yayılsın diye. Pek çok örnekler veririm. Bu aralarda siyasetle ilgilendiğim için açık ve net söylemek isterim ki ülkeye köpek boku kadar katkısı olmayan insanlar başkalarını eleştirebiliyor. Aynısı her görüş için geçerli. Ne fenni ne manevi yönden ülkeye gram katkısı olmamış devlete yük olan insanlar bu konularda en çok sallayanlar oluyor. Birisi heykel sevmeyebilir fakat heykeltraşların köpekten aşağı olduğunu söyleyemez. Aynı şekilde bir başkası dinden hoşlanmayabilir fakat din adamlarına öyle bir cümle kuramaz. Kurarsa dini yönden alacağı vebali geçtim, anayasal olarak suç işlemiş olur ki anayasaya karşı suç işlemek samimi solcu kesimin istemeyeceği bir şey olacağından sebep ile anca anarşik ve Türkiye Cumhuriyeti Devleti'ne zarar veren kişilerin yapacağı bir iş olur. Vesselam.
@RuuDy_RuuD bu arada akpli değilim (mhp ya da chpli de değilim saadetlide değilim 😉👍)
@El_Yuraia Ben hiç bir partiden değilim partiye bağlamanın heykel filan demenin anlamı yok :)
Heykel yapan benim için iyi biri ya da büyük biri değildir, heykeli yapılan zat büyük insandır...
@Marmaletta Çok çok teşekkür ederim, öncelikle nezaketin için sonrasında da vermiş olduğun isimler için. Mutlaka yakından takip edeceğim ve bilgi sahibi olacağım. Hatta faydalanmak da isterim icabında...
@Marmaletta Aslında şöyle bakmak gerekir;
Dine hizmet edenler ile kendini şeyh sanıp yok Allahü Teala ile konuşuyorum, yok melekler geldi şunu dedi, yok peygamber torunuyum, okurum üflerim diyen düzenbazlar çok çok ayrıdır...
Dini öğretmek için bir palavraya gerek duymaz zaten insan, okuduğunu anlar ve anlatır. Aracı olur ve teşvik eder, lakin bu başlıktaki konudaki insanlar da asla onlar değiller zaten...
Kimlerden bahsediliyor senin de çok iyi anladığını düşünüyorum...
Hakkım tabii ki helaldir ve senin de hakkını helal etmeni isterim yanlış anlaşıldıysam veya kırdıysam...
@RuuDy_RuuD aynısı hocalar içinde geçerli. Yani herkes ne siyahtır ne beyazdır. Medyada arada sırada 1 2 hoca kılıklı tacizci görüp sinirlendiniz sanırım fakat ülkede onbinlerden fazla tarikatli hoca olduğunu unutmayın. Tüm sarıklıların aynı cemaatlerden olmadığını da (hatta ülkede tarikatle alakasız 2000 tane selefi dernek olduğunu akılda tutmak gerek. Selefiler, hele hele vahhabiler tarikat mensuplarını tekfir ediyorlar (istisnalar kaideyi bozmaz))
@RuuDy_RuuD ülkemi ayrışırken görmek üzüyor. Kırıcı bir lafım oldu ise özür dilerim (Tarikat mensubu değilim fakat tarikatli pek çok güzel insan tanımam nasip oldu. Elhamdülillah. Kötülerini de tanıdım iyilerini de. Aynısı normal insanlar içinde geçerli. Sonuçta bu var ya adamın hası dediğimiz insanlar gelip arkamızdan vurmadı mı zamanında? Başınıza gelmedi ise ayrı tabi.)
@El_Yuraia İşte o alakasız tarikatların alayı kapatılmalı, ülkemiz şeyhler dervişler ülkesi olmamalıdır.
Kafasına sarık takan herkes ben şeyhim dememeli, elinde hıyarı gören halk benim de tuzum var deyip koşmamalı, aynı şeyleri konuşuyoruz... İslam böyle düzenbaz maymunların eline düşmeyecek değerli ve kutsaldır...
Keşke öyle insanlar olmasa diyeceğim de maalesef varlar ve hepimizin başına da gelmiştir o tarz mevzular...
Konum ya da niyetim kimsenin kalbini kırmak amaçlı değildir, sadece İslam dinine zarar veren o mahlukatların yok olup gitmesini istiyorum. Ülkemiz en son aynı o model feto dan neler çekti hepimiz şahidiz, o da muhterem hoca efendiydi, kimi hazretleri derdi...
Ne vatan ne de İslam bunu hak etmiyor...
@RuuDy_RuuD işte mesele şu ki alakasız tarikat dediğin yerlerde de diğer her yerde olduğu gibi beyazlar ve siyahlar var. Tarikat bina değil ki kapatasın. ya da neden kapatasın. Başka bir insana göre de çıkae solculara laf sokar ülkeden kovulsunlar der. Bunlar iki şekilde de hoş söylemler değil.
Mesela Eskişehir'de Mustafa Kemal'in (İnklap derslerinden alışkanlık böyle söylüyorum) "ben size bilim ve akıldan başka gereksiz bir şey bırakmadım" sözünü sırf din düşmanlığı olsun diye belediye, "ben size akıl ve bilimden başka ayet gibi safsata (haşa) bırakmadım" şekline çevirip heykelin önüne yazmıştı. Sonradan değiştirildi fakat bunlar trajikomik olaylar. Dine düşman olan adam gidip o lafı kafasına göre düzenlerse bu o lafın doğruluğunu değil o lafı evirip çeviren kişinin kendi değerine verdiği zararı gösterir.
@El_Yuraia Zihniyet meselesi, ben kimseden taraf olmadığım için Atatürk de bir değerdir ve bu halk için kırmızı çizgidir derim, duruşum değişmez...
İslam da aynı şekilde kişilerin ya da tarikatların elinde değildir, hepimizin kutsalıdır...
Geçende birisi denk geldi. İşte konuşuyor benimle falan. Ben deistim hatta tengriciyim. Siz hoca denen safsatalara takılın tarzı konuştu. Fakat adam bilmiyor ki o inançta şamanların doğa ile iletişim kurduğuna inanılırdı ve şamanlar doğadan aldıkları bilgileri insanlara aktarırlardı. Adam birde bunun üstüne peygamberlere laf soktu fakat şu anki inandığını söylediği inanışta ataların olduğunu (peygamber gibi fakat koruyucu ruh olarak geçer) bilmiyordu. Benden bu cevapları aldığından beri adam kayıp.
@RuuDy_RuuD İslam zaten kişilerin elinde değil ki. Hepimizin kutsalı. Zaten öyle olmasa tarikatli adam neden tarikate gelmiyon diye kızar. Tarikate çekme çabaları bile yok ki. Onlarda sen ben gibi insan nihayetinde. Sadece kendileri bazı değerlere senden benden fazla değer veriyorlar o kadar.
@El_Yuraia Doğru, Şamanları çok okudum ve araştırdım. Türklerin İslam öncesi İslam altyapısı gibi aslında. Adı koyulmamış İslam inancı da denilebilir durumda. Mevcut günümüzde de karşıtlık arap karşıtlığı ile alakalı durum aslında, arapları sevmeyenlerin inanışı ya da görüşü denilebilir...
Benden bu kadar, @Marmaletta ya habire bildirim gidiyor şu an, hakka girmeyelim rahatsız etmeyelim :)
Allah'a emanet...
@RuuDy_RuuD Estağfurullah ne demek
Helal Olsun
Dediğinizi anlayabiliyorum
Şöyle ki ben İsmailAğa Cemaatindenim
Adıyaman Cemaati Sofiler de Kadiri Tarikatı da Halis Sağlam olan Cemaatlerin Hepsi Kardeşimdir
Asıl olan şu
Misal olarak şöyle diyebilirim Allah Dostları Haktır
Ancak onlara Tabii olanların yanlışları olabiliyor (Allah Dostları da insandır onların da hataları vardır)
Şu an günümüz de yaşamayıp vefat eden Allah Dostları var ama hala ona bağlı olduğunu söyleyen kişiler de var
Tutup ona bağlı olanların yalan yalnış yaptıkları şeylerle Allah Dostlarını İnkara ve İtirafya gidemeyiz
Şu an benim yukarıda dediğim gibi
İsim vermesek de anlaşılıyor herkesin bildiği gibi
Kaç tane Sapkın Hoca yüzünden neler geldi başımıza
İşte bundan dolayı herkes Cemaat denince korkup kaçıyor
Halbuki insanlar daha Cemaatin Lügat manasını Istılah manasını bilmiyor neyin ne olduğunu bilmiyor...
Yazık
Estağfurullah ben de müsait değilim
Anca yazılarınıxı okuyorum
Hangi birine cevap vereyim şaşırdım zaten
Siz de konuyu kapattığınıza göre bir şey diyemem
@RuuDy_RuuD maalesef Arap ülkelerin liderleri siyonizme oyuncak oldu. Halkları ne bizdeki gibi iyisi de var kötüsü de var fakat liderleri insanları tüm araplardan soğutmaya yetebilecek iğrençlikte olabilirler. Kudüsü yahudilere peşkeş çekmelerinden bie gün geçmedi daha... Habeniz vardır yoktur bilemem. Yani olaylara tek yönden bakmamak lazım ki görüşümüzde derinlik kavramı ortaya çıkabilsin. Ne çok ayrık ne çok sabit. Doğruya doğru eğriye eğri dediğimiz sürece her şeyin güzelleşebileceğini unutmamak gerek. (Bunu deneyeliden beri ülkeme bakışım güzelleşti. Sizlere de tavsiye ederim.)
İyi günler ~ Hayırlı günler.
@Marmaletta yazıp rahatsız etmek istemezdim fakat bir bakış açınızı değiştirmek ve takip etmenizi isterim...
İsmailağa Cemaati ile yakından ilişkilerim oldu, içlerinden olanlar ile de oldu. Çok saygı duyduğum karakterde ve kendini geliştirmiş insanlar ile de tanıştım... LAKİN;
Cemaat şu an aynı fetö gibi devlet işlerine bulaşıyor, çeşitli sektörlerde özellikle sağlık sektöründe içerden adam atamaları yapılıyor, bunu aklı selim olan cemaat içindeki insanlar da yanlış buluyor. Bu bence çok çok çok yanlış bir tutumdur, cemaatin işi Allah yolunda ilerlemektir, devletin iç işlerine girmek ya da birilerini sokmak değildir. Bu ileride bu ülkeye çok büyük zarar verecektir, bunu da araştırmanı rica ederim. Ama tarafsız olarak araştırmanı lütfen...
Estağfurullah, ancak bu dediğinizi imkansız olarak görüyorum
Çünkü hiç birimizin böyle bir amacı yok
Belirli bir kesimin içinde de böyle gruplar maalesef olmaktadır
Bence siz bir çuval pirincin içinden çürük pirinçlere denk gelmiş ve hepsini kötü görmektesiniz
Bizim ve Cemaatimizin hiç bir Hocasın da devlete girmek yok
Ki siz bir de Sağlık Sektörü diyorsunuz
Hocanın ne işi var sağlık sektöründe?
Belki cemaattenim diye öyle yapanlar olabilir
Anca Hocalarımız ve Talebelerimizin hiç biri resmi bir kuruma bağlı değildir
Bazı Hocaefendiler geçim sıkıntısı yaşadıklarından dolayı açık öğretime girip okuyup İmam oluyorlar ki aile geçindirebilsinler
Çünlü hiç bir Hocamız bir yerde çalışmıyor
Maaş sıkıntısı oluyor
Millet Allah Rızası İçin Okuyor Okutuyor
Bence araştırmanız lazım
Hocalarımıxın hiç birisi belli başlı zerre kurumlarla alakaları yoktur
Ancak Sohbetlere gelen katılan Hocalarımıza tabii olan onları dinleyen
Ben de bu cemaattenim diyen kişiler normal insanlar
O insanlar da her kesimden
Zengini var fakiri var
Sağlıkda çalışan vardır inşaatta çalışan vardır
Dikkatle incelemenizi tavsiye ediyorum
Var inan... İmkanım olabilseydi tek tek sana parmakla dahi gösterebilirdim onları. Yakın arkadaşım da var hatta, şu an belediyede ve tamamen cemaatin bursu ile üniversite okudu ve yine torpil ile işe girdi. Benim en karşı olduğum şeyle yani, kul hakkıyla... Kendisi Balatta cemaate katıldı, bende gittim yanına hatta 1-2 kez. Cübbeli ile filan da hep fotoları vardır... Bence sen güzel yüreğinle baktığın için görmüyor ya da görmek istiyor olabilirsin... Yanlış da anlama bu arada, amacım cemaati kötülemek filan değil, talep edersen özelden de devam edebiliriz yazılar gözükmesin istersen...
Dediklerinize inanmıyorum ama sizi dinlemek istiyorum
Şöyle inanmıyorum Bayraktar Bayraklı gibi Fatih Medreseleri diye açılan bizim cemaati taklid eden o kadar var ki
Bizim Cemaatimixden kendini gösterip ya da içimizde olup sonradan ayrılan ama hala ismimizi kullanan
Özelden yazabilirsiniz
Buyrunuz sizi dinliyorum
Tek tek anlatabilrsiniz
Cevap
74Cevap
Adamı afaroz edecekler aklını yitirmiş olmalı seyhlere bulasarak.
Ağzına sağlık diyorum. Tarikatların şeyhlerin hocaların bu ülkeyi ne kadar yozlaştırdığını kirlettiğini gördük millet olarak. Yorumlara baktım da sözleri inançları aşağılıyormuş.
Ben Müslümanım sizi bilmiyorum ama! tarikatla hacı hoca ile hiç işim olmadı. benim inancım onların üzerinde. Senin inancının temeli tarikat ise sorun sende arkadaşım...
Artık ülke olarak bilimi üstün tutmamız gereken bir dönemdeyiz.
Ben de İslama mensup biri olarak bu söz ile aşağılanmadım hiç, aksine doğru bir söz olduğunu da vurguluyorum. Allah'a tapmak için İslama inanmak için bir kula ihtiyacım yok...
@RuuDy_RuuD maalesef Arap ülkelerin liderleri siyonizme oyuncak oldu. Halkları ne bizdeki gibi iyisi de var kötüsü de var fakat liderleri insanları tüm araplardan soğutmaya yetebilecek iğrençlikte olabilirler. Kudüsü yahudilere peşkeş çekmelerinden bie gün geçmedi daha... Habeniz vardır yoktur bilemem. Yani olaylara tek yönden bakmamak lazım ki görüşümüzde derinlik kavramı ortaya çıkabilsin. Ne çok ayrık ne çok sabit. Doğruya doğru eğriye eğri dediğimiz sürece her şeyin güzelleşebileceğini unutmamak gerek.(Bunu deneyeliden beri ülkeme bakışım güzelleşti. Sizlere de tavsiye ederim.)
Kudüs olayı cidden çok acı bir tablo, bu araplara güven olmaz, tarih boyunca bunu yaptılar ve hala devam ediyorlar...
Doğru söylemiş. Kimleri kastettiği belli, kimse din üzerinden saldırmamalı kendisine, ki dinle alakalı bir şey söylemiyor. Daha çok yeni hıyarın bir tanesi, “Çocuk evliliğine karşı oldukları için...” diye başlayan iğrenç cümleler kurmadı mı? Sorarım size; Dünya’ya ne katkısı var bu tür canlıların?
Oksijen israfı bile diyebiliriz...
Tarikat liderlerinin bir faydası yok dogru
hatta zararlarıda çok
ama bu arz talep
halkın içindekilet onları bir yere getirip inanıyorlar
adamlarda bu fırsatı kullanıp şatfatlı yaşama kavuşuyorlar:))
adanlar napaın bu kadar onları iten insan varken yok ben parayı almayım mı desin:))
Arz talep meselesi doğru... Burda devletin duruşu önemli aslında, neden izin veriyor mesela?
İşine geliyor yeri geldimi kullanıyorlar
Bütün devletler aynı yönetmenin mantıgı bu zaten
Tarikatlarda insanlar var hükümetler tarikat liderlerine iatediklerini söyletebilir onları oy ya da başka şeyler için kullanabilir
İstedikleri gibi adamları devlwt kademelerine yerleştirebilir vs vs
Bir nevi bkz. fetö ve 15 temmuz diyebiliriz yani
Aynı bir farkı yok ki
Feto güclenirken devlet destekli degilmiydi
Ne istedilerse verdik demedimi siyasiler
Şimdide menzil bir adım önde :)
Yani bizim genimizde bu var
Seçim öncesi adamlar tarikat liderlerine gitti
Böyle birşey olabilir mi
Burda ama sorun gene halkta bu tarikatlara va segeri verip kaydolan halk bunlara bu gücü veriyor
Haaa devlet düzgün olsa 3 günde hepsini tasfiye eder ama onlarında işine geliyor
Chp gelse onlarında başka oluşumlar işine gelecek
Hak hukuk adalet olmadıkça
Halk bilinçli olmadıkça
Siyasilerinde bilinçli olmasını beklemek çok boş bir beklenti maaleaef
1 kişinin lafı ile binlerce kişi oy verebiliyorsa her siyasi parti bunu değerlendirir zaten, bu siyasi oyundur. Hem de arayıp bulamadıkları tezgahtır. Düşünmeyen ve düşünme yetisi olmayan bir kitle, ohh miss :)
Ee tabii yoksa devleyin bakanı okuyan nesil sevmiyoruz neden desin:)))
Hoş bunun olumaklada alakası yok
Yaw ben gençlen gittim bunlara az çok orta larını gördüm sistematiklerini çalışma şekillerini
Bizde halk her zaman birine ihtiyaç duyar ne olursa olsun
Bu ihtiyacı bu adamlar dolsuruyor sonrada hizmet verip kendilerine baglıyorlar
Zaten tarihsel olarak balımızda illa birini görme istegi var
Sonrada giderek güçleniyorlar
O yüzden bu devran kolay kolay degilmez bu cografyada
Kabullenip ona göre rota çizicez bireysel olarak:))
Bende bulundum inkar etmem, amacımız dini öğrenmek kitabı okumaktı. Ama kafam basınca anladım ki asıl amaç kendilerine çalıştırmak, din filan hikaye :)
Katılıyorum bu coğrafyanın kaderi budur, hatta bir adım ileri gidip sonu da bu olacaktır da derim...
Sonu bumu bilemem ama şu anda gidişat iyi degil
Şurda bile dogru sözü provakatif sayıyorlar
Dogru sozün provakasyonu olmaz ki kim derse desin ama bunu bile hazmedemeyip koruma iç güdüsüyle sanki islama söylenmiş gibi addediyorlar maaleaef toplum bilinci bu yöne evriliyor bu kötü
Birşeyi eleştirince ya vatan haini ya da islam karşıtı oluyorsun
Bu tehlikeli işte
Zaten alıştık hocam, bir gün Allahsız diğer gün vatan haini oluyoruz, bazı günler karışık da olabiliyor :)
Düne kadar lan bu fetoya kim inanır şunun tipe bak dümenci bu diyorduk, hoca efendi ile böyle konuşamazsın diyorlardı. Şimdi bu zaten hep dümenciydi neden yol verdi hükümet diyorum, sen sus vatan haini diyorlar :))
Yerden göğe kadar haklı kadın. Şeyh, alım, evliya diye geçinenler bu memleketin kanını emen asalaklardir. Onların vakıf, dernek adı altında aldıkları yardım la binlerce yetim öksüz okur, geleceğini kurtarır. Bilerek çanak tutuluyor bu sahtekar lara. Bizim sürü psikoloji sine sahip insanlarımız da el etek öpüyor. Tuna Arman doğru söylüyor. Altına imzamı atarım.
Yok tabi varsa tarikat seyhleri aciklama yapsin 😂ne diyeceklerse milletin dini duygularini somurmekten baska ne yapiyorlar
Biz dua ettik daha az kişi öldü bizim sayemizde derler açıklamada :)
Kurtuluş Savaşında da Atatürk'e vatan bizim sayemizde ayakta duruyor, bizim dualarımız ile güçlü kalıyor diyerek bünyesindeki gençleri cepheye yollamak istemeyenlerin devamı işte...
Hepsi mi yapsın yoksa sadece kısa ve göbekli olanlar mi😛😛😛😛
Sana uber cagirsam barisir mıyız
Provokasyon kokan sözler. Cevap vermek prim yaptırmak demek olur bu tiplere. Son söz niyetine kendinin de akut köpeği kadar faydası yok. Varsa görelim. İyi günler.
Doğru, kendisinin de olmayabilir o kadar, o kısmını bilemeyiz...
Ama sözünde haklıdır, şeyhlerin ne vatana ne de İslama gram faydası olmadığı gibi zararları da çoktur..
Valla o biliyorsa ben de bilirim. Bilemeyiz diye bir şey yok. Daha fazla konuşup da dünyaya hiç bir katkısı olmayan, modası geçmiş, eski bir oyuncu parçasının prim yapma çabalarını destekleyecek değilim. Ayrıca bu tip insanlar yerine utanç duymaktan yoruldum. Onca kişi hayatını kaybetmiş, sonuçta bir deprem acısı yaşamış insanlar! İnsanların acıları üzerinden, gündeme gelme amacı güderek böyle cümleler kuran aciz bir zavallı için bir tek cümle dahi yazıp kıymetli parmaklarımı yoramam.
İyi günler.
Senin kıymetli parmaklarına selamlarımı iletiyorum, yorma onları bende yormayım :)
İyi günler
Kuran'da aklınızı kullanın diye ayetler var. Ama nedense aklımızı bir tarikatın şeyhine emanet ediyoruz ne yazık ki... En çok korkulan ise takvanın sahibi haşa Allah değil de Şeyhler belirliyor gibi. Sanki tarikata girmeyen cennete giremez algısı var. Üzücü ve endişe verici. Din ile insanların zihinlerini afyonlamak tabiri en doğru cümledir.
Dine olan nefretinin bir göstergesi olarak görüyorum. İmam şeyh hoca vs. bunların işi maneviyattır. Sen gidersin oradan bir taş kaldırırsın onlarda o insanlar için dua eder. Yok sen taş kaldırmakla dua bir değildir duanın ne faydası var dersen başka bir konu. İnançları gereği Allah'a kitaba inanıyorlar duanın tesirine faydasına inanıyorlar onlarda bu şekilde katkı sunmaya çalışıyorlar. Senin inancın olmayabilir bunun faydasına inanmayabilirsin fakat bu sadece seni bağlar inancı olanları değil.
Kitabı da al git.
Bahsettiğin doğru ama bunu o tarikat şeyhleri yapmıyor işte... Yüce yaradan senin benim duamı es geçiyor da onlarınkini mi bekliyor sanki?
Kardeşim şimdi ülkede aynı konumda olan yani depreme ve millete yararı dokunmayan binlerce dernek binlerce kuruluş var hepsini es geçip din adamlarını hedef almak art niyet ürünüdür bu açık biliyorsun. Benim karşı olduğum bu sadece. Bu topraklarda dini varlığını istemeyenler her olayda alakası olsun olmasın din üzerine yürürler. İnanç, fikir, düşünce özgürlüğünü sadece kendiniz için değil tüm insanlar için savunun diyorum. Tarikat şeyhine değilde istersem gider bir tavuğa biat ederim kime ne? İnsanlar neye istiyorlarsa ona inansınlar yani rahat bırakın diyorum
Tavuğa biat edip de bu tavuk benim kutsalımdır yiyemezsin diyemezsin işte, yaptığınız bu. Tavuk tavuktur, senin için kutsal olması beni bağlamaz. Ben oturur yerim :)
Dümencilere şeyh diyorsunuz saygı bekliyorsunuz, biz dümenci deyince aynı saygıyı bize göstermiyorsunuz, bu da bizim düşüncemiz...
Şöyle örnek vereyim. Ülkede sayısını bilmiyorum belki yüzlerce feminist dernek var abicim. Ne işe yarar bu dernekler? Kadın erkek eşitliğini değil kadının üstünlüğünü savunan ve bir çok kargaşaya sebep olan faydasız bir kuruluş olarak görüyorum bu benim düşüncem. Ben böyle düşünüyorum diye bir köpek kadar bile olamıyorlar da demiyorum çünkü yanlış. Çünkü onları faydalı bulan insanlar varsa benim karışmaya da hakkım yok demektir. Şeyh dedikleriniz içinde aynı geçerlidir. İstediğini düşünebilirsin ama onlara inanan milyonlar varsa yine saygı duyma ama lafta sokma yani çünkü bu inanan insanları aşağılamak veya inançlarına müdahale etmek olur
Memlekete faydası olmayan, hele ki adını aldığı konularda asla bir faydası olmayan dernek-tarikat-kurum ne varsa hepsine tepki veririm. Çünkü kimse kimsenin temiz duygularıyla oynayamaz, oynamamalı... Benim de duruşum budur güzel kardeşim
Doğru söylemiş. Tarikat şeyhlerinin yararın aksine zararı var. Türkiye de önemli makamlara gelip sonra USA tarafından satın alınabiliyorlar. Sonra da darbe yapmaya çalışıp milleti tankla eziyorlar. Dün Fetoş vardı yarın kim olacak kim bilir.
Ayrıca onları o makamlara getirenlerde ellerini kollarını sallayarak geziyorlar.
Başarılı kadın oyuncu en son çiçek taksi manolya rolü dışında bir haltını görmedik. Ne yapmış bu ülke için ki oturup başkalarını eleştiriyor sormak lazım. Anca insanları ayrıştırırlar. Sanatçılık adı altında. Bu ülkeye böyle sanatçılar yakışmıyor hepsi birinin uşağı. Şeyh meyh tarikat vs bende sevmiyorum fakat çıkıpta kimseyi ayrıştırıp hakaret etmiyorum. Hani şunu diyebilir şeyhler falan bir akut çalışanı kadar fayda sağlamıyor dese haklı dersiniz. Ama insan başka bir canlı ile nasıl kıyaslanır nasıl bu kadar düşürür kendisini biliyorum anlamak güç
Niye oy verdiğiniz partiler de bu tarikatların içinde değil mi? Boş boş yorum yapıyorsun anca. Bir insanı köpekle eş tutmak nedir? Ben sana köpek kadar değerin yok desem hoşuna gider mi hayır. Anca cahil cühale siyaseti yapıyorsun. Boş konuşma yürü.
Nerden alaka kurmuş onu anlamadım deprem tarikatlar köpekler. Tarikatları bende sevmem ama bu da bildiğin havlamış yani. Kendinin memlekete çok faydası var sanki.
bir tanesi çıkıp da yok evlenme yaşına karışıyorsunuz deprem buna sebep oluyor filan dedi ya, ordan bağlamış olabilir...
Hee tabi evlenmeyenler patır kütür yapınca deprem oluyor alt komşu da üsttekilerle birlikte sallanıyor te Allahım ya
Tarikat şeyhi olsam, benim dünyayla işim yok, ahireti kurtarmaya çalışıyorum derdim. Diline güvenenler bu mesaja çok rahat cevap verirler ama bu da karşılıklı yorumların uzamasına neden olur. Buna kimin ihtiyacı var🤷♀️ bu mesaj bir satrancın açılış hamlesi gibi geldi 🤷♀️ umarım değildir 🙏
Tarikat şeyhleri İslama uzak kaldınız diye Allah size deprem yolladı dediler ona ne dersin peki?
Hatta dün birisi yok evlenme yaşına karıştınız diye oldu bile dedi, 15 evlenme yaşıdır dedi
Diyecekler tabii ki, neyden nemalanabiliyorlarsa nemalanacaklar. Bu işin yolu bu değil mi? Bir de şu var, onlar bunu diyecek, halk onlara saldıracak, odak noktası değişecek, orada da başkaları gemi yürütecek. Şu anda elini sallasan bağış toplayan birilerine denk geliyosun. Bu paraları ve destekleri birleştirsek, bir şehir kurarız sıfırdan. Peki kurulacak mı 🤷♀️
Maalesef hayır, keşke diyoruz ciğerimiz yanıyor ama güven ortamı yok...
Haklısın, herkes işini yapıyor... Bir söz geldi aklıma;
Herkes işini yapmalı;
Amerika çalmalı,
İngiltere sömürmeli,
Yıldız Tilbe söylemeli,
Ben sevmeliyim,
Sen de gitmelisin...
Diyeceksin ne alaka nereden nereye ama içimde kalacağına burada kalsın istedim :)
😊😊
Kimsenin bir diğer kişiyi bu şekilde aşağılama hakkı yoktur. Herkes ekinden geleni yapar veya yapmaz. Ben yapıyorum sende yapacaksın düşüncesi saçmalıktır. En kötü şey ise sırf gündem olabilmek için başkalarına sataşmak, felaketten kendine yarar ummaktır. Peygamberler bile Allahtan yardım istedi. Şeyh, hoca vs sadece kendilerine yetecektir. Onlar insanlara nasihat verebilirse ne ala. Zaten oldukları yerin layıkı olmayan her insan hesabını muhakkak verecektir.
Sahtekar şeyhlerin de olduğu doğru ancak bunu söyleyebilecek insana da sormazlar mı senin oyunculuğunun ahırımızda ki sarıkız kadar faydası var mı diye. Alakasız bir mukayese olmuş.
Söylemine % 100 katılıyorum ve benimsiyorum. Bir Azerbaycan bilim insanı uzay mekiğinin resmini göstererek şunu yazmış250 yıl dua etseniz şunu uçuramazsınız.
Tuna Armağanı canı yürekten kutluyor ve destekliyorum.
Ben farkli bir duruma dikkat cekeyim ;
arkadaslar Tuna Arman adli kisi kadin. Fotografta solda duran, benim jenerasyon cicek taksi dizisinden tanir. Cogu uyecan fotograftaki erkekle karistirmis. Bir seyi okumadan, arastirmadan ne demek istenildigi anlasilmadan hemen yarginizi bildirmeyin.
Çok doğru demiş de yobazlardan yakasını nasıl kurtaracak
İt ürür kervan yürür
Kesinlikle doğru söylemiş... tarikat şeyhlerinin dini kullanarak menfaat karşılığında ilim öğretiyorlar Allah için değil
Valla Tuna Arman yine vicdanlı davranmış az bile demiş
Bence binlerce tarikat şeyhinin günde 1 yumurta veren tavuk kadar bile katkısı yoktur memlekete net.
Bunlar gündemde kalmak icin boyle gereksiz seyler paylasiyolar gündeme gelsin ilgi cekmek icin birnevi lüzumsuz seyler iste
Gündeme gelmek istemesi bence de lüzumsuz, ama gündeme getirdiği konuda yüzde yüz haklı...
Ne bekliyordu depremi durdurmalarını falan mı boş yapmış
Genel bir yorum aslında, deprem olarak adlandırmamak lazım. Geniş çerçeveden düşünüp bakmalısın...
Demek istediğim ne gibi bir yarar bekliyor?
Bazı kendini şeyh bilmişler ulkeye zarar verir onun haricindekiler de ancak sohbet eder din nasihattir nasihatı duyman kendisi demek
e tamam da o zarar veren şeyhlerden çok daha faydalıdır Akut köpekleri diyor zaten...
Ben de diyorum ki bunu söyleyecek durumda değil. Provakatörluk bana göre . Şahsi fikrim.
Bunu söyleyecek durumda olmak için kriter nedir ki? Misal bende şeyhlerin filan gram faydası yok memlekete yok diyorum, bende mi diyeyim yani. Demek için ne gerekiyor :)
Anladınız bence siz sen kendi kendine söylersin o sana göre tanınmış biri komouyunda gündem olmaya çalışan biri.
Maksat gündem olmaksa kendi bileceğidir, benim için önemi yok. Ama söylediği söz doğrudur, maksat ha gündem olmak olmuş ha şov olsun. Ben kişisine değil düşüncesine baktım sadece...
Tarikat eleştirmek için bunu bahane etmesi gerekmez herhangi bir zaman diliminde makul mantıklı eleştirileri de görmek istiyoruz
Dogru söze ne denir. Yorumlara bakiyorum , hala bu seyhlere paralari döküp sömürülmekten zevk alanlar var.
başkasının faydasını eleştirenin faydasını görmek ister bu ülke, kendini peygamber sanıp mucize mi bekledi acep?
O bir sanatçı sanatını yapar, ne gibi bir fayda bekleyebiliriz ki sanat harici, anca sanatını sergiler?
Şeyh denilenler de mucizevi bir insan olduklarını iddia ederler ve bu sayede lüks villalarda saltanat yaşarlar ve lüks arabalara binerler, yani dini satarlar... Dersen ki biri sanat satıyor biri de dini satıyor, bak ona eyvallah...
Oyuncu tayfasının çok az bir kısmını sanatçı olarak kabul edebilirim. Oda dram oyuculuğu, tüylerimi diken diken edecek şekilde mesleğini icra edenler, bende kalıcı bir izlenim bırakanlar. Televizyonda gösterilen ile sanat bağdaştırılamaz. Sanat sahnedir, bir objektiften yakalanan yine dehşete düşüren oynanmamış gerçek bir karedir, bir tablonun üzerindeki yağlı boyadır, içli köfte bile sanattır ama bu adam gibi tvye çıkan birsürü soytarıyı- kimse kusura bakmasın ama- ben sanatçı diye kabul etmem, buda benim görüşümdür. Bu adam bir işçi, bukadar basit. Ama fark edersen ben bütün oyuncular demiyorum, aralarındaki farkları özeli ve geneli ayırıyorum. Sen ise şeyh denilenler olarak başlıyorsun, işte hata bu. Bilemezsin. Hepsini toptan vuramazsın. Yaşınız 38 ise bunu bilmeniz gerekir, genelleme yapılan en büyük yanlıştır. Ben şeyhler veya alimler dediğini yapmaz demiyorum, çünkü buda bir genellemedir. Bütün insanlar beyaz ya da siyahda değildir. İfadelerimize dikkat etmemizden yanayım, vesselam.
Benim ima ettiklerim kabir azabı çektirmeyen kefen satanlar, dergahlarda çocuk badeleyenler, yok şu dua ile bunu yapacağım diyen üfürükçü dümenciler... Ve bu sözlerimin de ARKASINDAYIM...
Şeyh filan yoktur, hepsi halkın duygularıyla oynayan dümencilerdir. İslamda alimler vardır ve Allah yolunda yürüyüp fıkıhı insanlara aktarırlar, bu konuda kendini geliştirmiş ve gelişime açık insanlardır, ve daha önemlisi de bu işi Allah için yaparlar para için değil. Şafatat içinde yaşamazlar, lüks villalarda korumalar ile yaşamazlar, jetleri yoktur, ayaklarına kapanmasını istemezler, ve yine yazıyorum onlar DÜMENCİ ŞEYHtir, yok Allahtan mesaj gelmiş, yok rüyasında peygamberi görmüş. Buna inananlar salaktır... Yaşım 38 ve ben buna inanıyorum, senin yaşın 23 ise sen de onlara inanıyor isen aç gözlerini ve gerçeği gör...
Çok doğru demiş arkadaşlar adam doğru demiş yazmışlar ama tuna Arman kadın neyse helal olsun doğru demiş
Evet Tuna Arman soldaki :)
Aynen keşke tek olan bir resmi paylasilsaydi
Haklı. O tarikatçılar çok saçma insanlar. Çoğundan bir bok çıkıyor. Dinimizi bireyselce yaşamalıyız
Gündem yaratma derdinde bu da ne geliyosa başımıza sizin gibi laik dinsiz pislikler yüzünden geliyo zaten
Buna bir sey diyemem ama şu tarkat seyhlerini ben bir türlü anlayamadım zaten oldum olası
Çok doğru bir soylrmis din tuccarlari ahlaksizlardan biktik
Haklı ama alakasız bir yerde olmuş dikkat çekmek için yaptığını düşünüyorum ünlülerin geneli böyle şeylerle gündeme gelmeyi seviyorlar. Şeyhler umrumda değil ama bu kadın islam düşmanı ise durum değişir
Ekranlarda kadınsı hareketler yapıp para kazanan bu mahluk kalkmış islamı sembolize eden alimlere laf atıyor. Sen kadınsı gibi davranırken kimse sana laf etmiyor da , islama gönül vermiş insanlara ne diye saldırıyosun. Asıl senin bu ülke de bir köpek kadar faydan yok kadın kılıklı 👎🏻
ne şeyhi lan bütün diyanet imam hoca moca hepsini direkt çöpe atman lazım yarardan çok zararları var yalan makinası afyoncu uyutma hapı lan hepsi
akut köpeğini bırak sivrisinek kadar yararları yok mk
Neden illa sözlerimizde birilerine saldırma ihtiyacı duyuyoruz ki?
İnanılmaz doğru bir söz. Biraz az söylemiş, binlerce değil milyonlarca tarikat şeyhinin de denebilirdi.
Kendisi en az domuz kadar igrenc bir kisi. Butun latifeleri kapanmis bu ilkel kordalidan ne beklenebilir ki?
Bu ulkenin ender kalan sanatcilarindan, bunlari da uakinda Silivriye atarlar tayyip ve cetesi..
Soy adına bakılırsa bu adam bir yahudi.
Eeee bir yahudiden Müslüman Şeyhine övgü beklenmez.
Kadın
Boyundan büyük aklından kalın laflar ediyor onun lafiyla kimse alçalmaz :)
Alçak insanlar için birinin lafına zaten gerek yok ki, alçak olan alçaktır...
Evet onun için yorum yapmıyorum ben de size :)
Evet, en başta yaptığın yanlışı şimdi düzeltmen daha doğru olur, teşekkürler :)
Hahahahahah 😂😂😂
Biraz ağır olmuş ama yalan da değil. Hele Kuran kurslarindaki tecavüz vakalarindan sonra.
Acaba kendisinin olmuş mu depremi bahane edip gündem mi yapmak istiyor?
Doğru söylemiş yoksa gönül mü söyletti sana doğruyu söyle tunaa
tuna arman o kadın yalnız işte böyle bizim milletimiz önüne bişey at sorgusuz sualsiz parçalar yok eder
Bu sözü söyleyen bir kadın ama bu adamın fotoğrafı ile neden paylaşım yapılıyor anlamıyorum. Millet bilmeden adam olduğunu sanıyor.
ilk önce şunu açıklamalı
deprem=tarikat şeyhi. bu ne alakadır?
proveke amaçlı bir açıklama olmuş.
Ülkeye fayda olarak değerlendirmiş
ülkeye faydası olacaklar sadece tarikat şeyhlerimiymiş?
Ülkeye faydası olmayanlar listesinde yer alıyor tarikat şeyhleri bunu anlatıyor. Sıralama vermemiş sadece örnek vermiş
faydasızların tamamının listesini alalım o zaman.
yahu bu züppeyemi kalmış ülkeye faydası olmayanları ifşa etmek
Doğru bir söz neden seni bu kadar rahatsız etti ki? Söz doğru, kişi doğru mu diye tartışmıyoruz...
ülkeye faydası olmama konusunda başkalarının (bu kim olursa olsun) eksiklerini anlatma kimsenin haddine değil. Ayrıca bu adamın bu söylediğinin doğru olduğunun doğru olduğunu tasdikleme makamıda sen değilsin. Deprem zamanlarında insanların canlarının en önemli olduğu zaman dilimlerinde bu tür açıklamalar yapmak fitnecilikten başka bir şey değildir.
bu yazdığımdan sonrada farklı herhangi bir yorumdada bulunmyacağım.
gününüz hayırlara vesile olsun.
Eyvallah , hayırlı günler...
Şimdi adam doğruyu söyledi diye soruşturmada açarlar hakkında
Tuna adam değil kadın demiş ya soruda madam
Çok doğru söylemiş, doğru söze ne denir.
Dinlerden uzak durmadığımız sürece daha çok çekeriz bu sakallı İslam papazlarından
haksız değil ama konuyla alakası olmayan çıkışlar bunlar..
ne gerek var..
Haklı diyen boş insanlar adamsın tuna arman diyen boş insanlar sadece prim kasmak için haklı diyenler 😂😂😂😂 tuna arman ablaya biraz ayıp ettiniz 😂😂😂😂😂
Sözüne haklı diyorlar fotoğrafına değil...
Bence haksız. Haklı diyenlerin de bir hayrının olucagını sanmıyorum.
Bu ülkede inançsızı da var şeytana tapanı var cine tapanı var puta tapanı var bitaraflarına batan sadece allah yolunda olan insanlarmı? Yalvarırım biraz gerçekçi olun.
bir tarafa batan Allah yolunda olmadan Allah Allah diyerek insanları kandırmaları zaten...
Sen konuyu din düşmanlığına çeviriyorsun, konu din tacirleri
O zaman din taciri diye hitap edin şeyh diyerek kurunun yanında yaşı yakmayın. Beşikteki bebeğe tecavüz eden erkek diye bütün erkekler kansız mı?
Bu memlekete faydası olan bir şeyh ismi verir misin?
Bağlı olduğun bir tarikat varmı? Daha doğrusu tarikat ne demek ne için kurulur tarikata neden katılınır tarikata katılanlar ne yapar sen bunları biliyormusun ?
Bilmiyosan boşuna yorma beni cahille tartışmaya girmem
Bir müslüman anlatır bilmeyene öğretir, kimseyi cahil demez gönlünü kalbini kırmaz, çünkü kalp kırdıysan namaz kılsan ne fayda diyen dine mensup insanlarız...
Anlatacaksan dinlerim, nefret kusacaksan da git ötede oyna derim, tercih senin mübarek...
Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp. Bilmeyene değil öğrenmeyene cahil denir. Ey mübarek 😂
Edebiyatı bırak hafız konuya gel konuya. Edebi sözler beklesem başka konu açardım :)
Yav reis bu kadının dini inancı belli değil ırkı belli değil bir laf koymuş ortaya kendi fikri kendi düşüncesi... bama sorarsan da krndini televizyonda milyonlarca erkeğe sergileyen bir kadın derim...
Kadının kimliği, ne olduğu, neci olduğu ve ne yaptığı beni bağlamaz ki... Aynı ''imamın dediğini yap yaptığını yapma'' mevzusu gibi bir mevzu bu :)
Sözünü yorumladım ben sadece, bu kadın dediği için kadının da adını vermiş bulundum tabii...
İslama zarar verenler İslamın dışındakiler değil kardeşim, İslamı yanlış anlatıp yanlış savunanlar, benim konum bunun üzerine. Yoksa konu İslam ise hep beraber veririz mücadelesini, ama ben o dümencilerle aynı safta olmam, benim duruşum da budur...
Bak ben de diyorum ki kurunun yanında yaşı yakmayalım zamanımda atatürk askerden kaçmak için imamlık yapan gençlerin kafalarını kesti bu imamların içinde gerçek imamlarda vardı şimdi ben diyorumki eh be atam o insanların ne suçu vardı diye kızıyorum... bu misal
Yok yahu ne imam kafası kesmesi onu nerden okudun, İskilipli gibi vatan hainini, ingiliz ajanını astı. Yani bu zamanın fetosunu, iyi de yapmış ve bence kökünü kurutmalıymış, orda hata yapmış...
Ayrıca vatan için savaşmaktan kaçan imamın arkasında ben şahsen namaz kılmam açıkçası. Allah sorar keser hesabı tabii...
Atatürk döneminde imamlık görevi yapanlar askerlikten muaftı o zamanlar savaşlar cephelerde yapıldığı için askerlik yapmamak için sahte imamlar türedi atatürk bunu farkedince bunun önüne geçmek için vatan hainlerinin kafalarını kesti.
Osmanlı döneminde muaftı, Atatürk Kurtuluş Savaşını başlattığında dergahlardan bizim çocuklar savaşa katılmayacak diye bir söz çıkıyor. Atatürk de bunun üzerine ''Cephede savaşanlar bu memleketin çocukları da sizinkiler bu memleketin çocuğu değil mi?'' diyerek hepsini cepheye davet ediyor. Ki o zaman bile (bunu iyi takip etmeni dilerim) çoğu ingiliz ve rum cephelerine katılıp milleti İngilizler ile savaşmayın onlar İslamı getirecek savunacaklar diye halkı kandırıyorlar...
İngilizler hala müslümanların kendi vatanlarında askerlik yapmalarına müsade ediyor hatta bunun reklamlarını yapıyor
Ah o ingilizler, tarih boyunca bizimle yüz yüze gelmeye maçaları yemeyen en büyük İslam-insan sömürücüleri...
Sömürücü değil korkak iyi çocuklar 😂
Katılıyorum, hepsi iyi çocuklar :)
Yalan söylememiş tarikatların bu ülkeye ne faydası var? Deprem meselesi farklı.
Doğru söze ne denir, helal olsun.
Arkadaş Tarikat şeyhlerini yakindan taniyor anlaşilan 🤣🤣
Doğru söze ne denir👏
Doğru söylemiş saldırmaya gerek yok
Müslümanlık bireysel yaşanır tarikatler hacı hocalar riyakarlığın kalesidir. Pislik illet ve zillettir
Tarikat liderleri bu dunyada enkazdan insan kurtarmak icin degil, diger tarafta insanlarin imanlarini kurtarmak için. Beyinsiz bir adammiş.
Cenneti para karsiligi satan zaten sahtekardir. Buna inanan da gerizekalidir. Herşeyin sahtesi oldugu gibi dindarinda sahtesi var. Uckagitciligin herturlusunu yaptigimiz bu ulkede dini bile sahtekarliga alet eden bircok insan var. Sen bu sahtekarlara bakip gercek din adamlarini kotuleyemezsin
Gerçek din adamlarını sayar mısın, hepimiz bilelim ve onu takip edelim...
Gittim, çok da giden biliyorum. Hangi açıdan baktın nerden gördün faydasını merak ediyorum. Peygamber Efendimizin kuru ekmek yediğini üzerinde tek bir hırkasının olduğunu milleti ağlatarak anlatan bu insanlar villalarda yaşıyor ve milletten vergi alır gibi para topluyor. Milletin çocuğunun sınav ile giremediği memurluğa kul hakkı yiyerek kendi yandaşını sokuyor... Hangi kitapta yazıyor bunlar, Allah'ın yolu dedikleri bu yol mudur?
Bende cok gittim benden hic para istemediler sizmi yanlis yere gittiniz benmi? Evet mahmut efendi villada yasiyor altinda lux araba var ama bunlarin hicbirini indan bundan toplayarak yapmadi kendisi asla istemedi. Zengin muslumanlar bunlari ona hediye etti kullanmasini istedi.
Neden Peygamber Efendimizin dostuyum diyerek lüks araçlara bindi villalarda yaşadı peki? Sünnet böyle değildir ki. Memlekette aç müslümanlar var iken bir şeyh lüks içinde yaşar mı hiç? İslamın neresinde yazar bu...
Bu dünyada lüks içinde yaşayan bir insan zor ekmek kazan insana bunu anlatamaz, anca kandırır...
Komşusu aç iken tok yatan bizden değildir diyen Peygamber Efendimizin sokakta millet çöpten ekmek toplarken jip ile gezen, yediği önde yemediği arkadan olan, villada yaşayan dostu, peehhh...
Çook doğru söylemiş. Ağzına sağlık diyorum.
Durumla alakasız olmus
Nasıl yani?
Haklı hiçbir faydası yok bu tarikatların.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar