Konya'da 2 yıl boyunca lise öğrencisi kız kardeşi H. E.'ye "cinsel istismarda" bulunan ve hamile bırakan R. E., 30 yıl hapis cezasına çarptırıldı. hakkında 30 yıl hapis cezası verilen ağabey ifadesinde şunları söylemiş: "kız kardeşimin bana karşı koyup koymadığını hatırlamıyorum. o hamileyken ilişkiye girmedim. kimden hamile olduğunu bilmiyorum. kız kardeşim sadece benimle ilişkiye girdiğini, başka kimseyle ilişki yaşamadığını, benden hamile kaldığını ve ne olacağını sordu. ben de 'merak etme, ben hallederim bir şekilde' dedim''.
Ayy cidden birsey demek istemiyorum vallaha böyle iğrenç pisliklri görmekten bıktım ya allah ikisininde belasini versin ya o kızın suçu günahı ne ya ne abi olacakken örnek davranışlar gostecekken doğruyu yanlısı ayırt edecekken nasıl böyle bir şey yaparlar ya dogru ya daha kendisi ayirt edememis pislik herif abidee denmez bu tarz karakter size vicdansız pis herif ya hele anne baba ya ne demeli onlar nasıl bir zihniyete sahipler ey allahım ya nasıl anne baba olacaklar ya anne baba olmak böyle birşey değil çocuk yetistirirken merhameti ahlaki saygıyı sevgiyi ogretmeli belli ki bunlar kendine ogretememis allah iki tarafida ıslah etsin ya o kızın suçu ne ya suçu daha küçücük bişey psikolojiside darmadağın olmuştur. cidden yazık ya allah böylelerinin binbir belasını versin ya nasıl iğrenç mide bulandiric bir durum bu ya cidden bu tarz olaylardan bıktım artık ya bıktım.
Yıllar evvel bir ağabey küçük kız kardeşine tecavüz etmişti kızda küçük annesine abim canımı yaktı demiş o zaman oğlu askerden izne gelmiş tekrar kız kardeşine taciz etmiş babasına annesi söylüyor adam oğlunu öldürüp götürdü gömdü askeriyeden asker geldi herşeyi komutanına anlattı babası hapiste... Bir tane kayın pederde gelinine tecavüz etmiş kadın ailesine yalvardı yakardı kimse inanmadı kocası askerde o zaman aldı tüfekle vurdu kayınpederini öldürdü çok olaylar var çok insanlığımızı kaybettik..
Bu soruya en dogru cevabi su an anne baba olanlarin cevaplayabilecegini dusunuyorum.. evladi katil de olsa sapik da olsa yine de evladim diyerek bir sekilde koruyan pek cok anne var.. zaten adalet kamu davasi olarak resen karar veriyor. Anne babanin sikayetci olmasi neyi degistirecek? Bize var srfszler demek kolay.. bir de o anne babadan dinlemek lazim. Iki evlatlarinin da basi yandi.. ki şu unutulmamalidir. Saglikli bir ruha sahip bir insan öz kardesine veya bir baskasina boyle bir seyi asla yapmaz.. anne babayi savunuyor degilim ama bu ornegin aynisi yakinlarda da yasanmisti ve anne baba yine sikayetci olmamisti.. neden diye sorasi geliyor insanin..
Ensest iliskinin anavatanı Anadolu'dur. Baskenti ise Konya'dir. Bunu açık ve net söylüyorum.. Urfa ve D. bakir icin de bir cümle bisey soylemek istiyorum. Orada da bu tür vakalar azımsanacak kadar degil. peygamberler sehri diye övünmeyin. Bir şehre o kadar cok peygamber boşuna gelmedi. Orada da sapkınlıklar zirve yapiyor
Diyarbakır'da böyle şeyler yok yanıma erkek gelse babam onun yedi sülalesini sever böyle enstest ilişkiler olsa olsa anca başka yerlerde olur namus diye iki aile birbirinin üzerine girdi kan akıyordu nerdeyse araya giren polisler sayesinde iki aileyede bişi olmadı siz Diyarbakır'ı çok yanlış biliyorsunuz bir namus uğruna tüm aile yok olur ne kadar modern bir şehir gibi gözükse de eski inançlar devam ediyor
Bingooo!! tebrik ediyorum seni. acaba ilk kim neresi için savunmaya gececek dedim. Torbadan sen çıktın.8 yıl yasadim hala da bağım var. Bana lutfen oralari savunma
Ben ailemden yana söyledim sen sadece iki tane insan görüp saldırmaya başladın insanlara yüzeysel bakıp yargılamayı kessen belkide o zaman daha iyi anlicaksin hem sadece bunlar doğuda değil İstanbul'da da böyle vakalar oluyor
Guzelim sürpriz yumurtadan mi ciktin sabah sabah. Yaa paragrafi iyi okumadin. ya da okuyup yuzeyselligin ne oldugunu bana anlatmaya kalkmazdin. Sen mardinkapi'dan diclekent'e kadar olan bir sığ bakıştan bahsediyorsun. Ben tüm coğrafyadan bahsediyorum. Kapişşş
Ayrıca modernizm, 75lik yolda, Bağcılar da birkac guzel site dikip, o caddeye birer benzin, big yellow, leman kültür gelmesiyle olmuyor. Lütfen biraz yuzeysellikten uzak bir yorum yapalim
Bağcılar 75 ye evet güzel modern yerler ve dediğin gibi sadece dıştan güzel yoldan gidince her yerde içki şişeleri dolu ama ben Diyarbakır'da geceleri bile disardayim okul nedeniyle çok sukurki başıma böyle iğrenç olaylar gelmedi
Ayrıca yolda karşıma çıksaydın bu kadar kibar olmucaktim sana karşı bir Kürt kızıyla kavgaya girmekle hata ettiğini o zaman anlardın neyse sanada iyi sabahlar
Adi de rahatlığa bak ' ben hallederim ' şimdi bu kız canına kiysa herkes kıza laf söyleyecek kotuleyecek cehenneme gidecek. Suçu ise sadece yanlış ailede doğmak. Ben bu düzeni hiç anlamıyorum
Kırsal kesimde erkek Tanri'nın yarısıdır. O kadar önemli yani. Kız tecavüze uğramış, psikoloji si çökmüş, dağılmış... kimin umrunda? Yeterki erkek evlatlarına bisey olmasın.!
Yok artık insanlar insanlıktan çıkmış artık hani diyorlar ya bu zamanda babana bile güvenme hiç bir şey boşuna söylenmiyor bu olaylasa bu söz doğrulanmış oldu. Anne babaya gelincede empati yapıyorum da bu annne babanın şikayetçi olmamasına bir anlam veremiyorum. Ben olsam ikisinide şikayet eder evlatlıktan da reddederdim. Gerçekten de dünyanın sonu geldi artık daha neler duyacağız 😑
bizim burdada bir oğlan vardı içimden dedim bu kesin kız kardeşine tecavüz eder bir kaç ay sonra kız kardeşine tecavüz edip hamile bıraktı acaba ben mi suçluyum içimden öyle diyerek
Sevgili uçan spagetti canavarı; artık bir deprem mi tsunami mi meteor mu yanardağ mı naparsan yap ama bir şeyler yap ve bu tiksinç insan türünün soyunu yok et. Teşekkürler.
Bence aile olarak hepsi işin içinden babası bile kızını yapmış olabilir belkide çocuk babadan çocuğa yıkmak istiyorda olabilirler nerden bakarsan bak rezil bir durum anne şikayetçi değilse kızın başınıda annesi tutmuştur ailece becerirlerken.
Kız tecavüze falan uğramamıştır kız kendi istemiştir. Kız istemeden abisi bişey yapamaz 2 yıl boyunca yapmış bide iyi misiniz kız istiyomuş, ha bu demek değil ki iyi birşey bu iğrenç olsa da, şurda olayı erkeğe yıkmayın tüm yük kızda o kız istemese hiçbirşey gerçekleşmez.
Erkekte ayrı şerefsiz, kızda nokta. Bütün bu tecavüz sapkın işlerde kızların da parmağı oluyor yoksa , düzgün kızlara hiçbirşey olmaz.. Kız kötü birşey yapıyor hata yaptığını anlıyor , sonra da mağdurum tecavüz oldu falan diyorlar.
Hepsine Allah belanızı versin demek gerek. Bir hayırsever o ana, baba ve oğlana bir Avusturalya bileti hediye etse ya keşke. Bizim ceza sistemi onlara işlemez ama Cehennem demosuyla tanışsalar belki iflah olurlar😈
O anne babanın ayrı, abi (?) nin ayrı Allah beeelasını versin. Bu nasıl mide bulandırıcı bir olay ya lanet olsun böyle iğrenc bir dünyada yasamak istemiyorum
Nasıl bı haber ya bu olayları habere vermeden direk suçluyu idam etmeleri gerek sadece başlığı okudum midem kaldırmadı bunu ne diye paylaşıyorsun ve adam😠
Allah belalarını versin böyle tiplerin. O anne baba olacak tiplerde azıcık insan olsalardı adam olsalardı o herife sahip çıkmazlardı içeride çürümesi için ellerinden geleni yaparlardı.
Benim de abilerim var insanın en çok güvenmek isteyeceği kendi ailesidir. şu an yaşadığım yerde böyle bir şeyin yaşanmış olması beni çok üzdü açıkçası.
Müslüman ülkede yaşıyoruz normal bunlar Arabistan da genç kızlar aile erkekleri tarafından bıkana kadar kullanılıyor sonrada kendilerinden 30 40 yıl büyük birine satıyor lar devran öyle dönüyor
O kadar çok şey var ki söylenecek ama ne dil varıyor ne edep ailenin yaptıkları da cabası pisliğin içine batmışlar Allah belasını versin her birinin olan garip kız ve karnındaki bebeğe oldu
Kafamıza taş yağmıyor ya şaşırıyorum gerçekten. Çoktan helak edilmemiz gerekirdi. İğrençlikler, vahşetler aldı başını gidiyor. Allah belâlarını versin ne denir ki bu rezillere...
En İyi Cevaplar