Evli bir kadının kendi babasina hamile olduğunu söylemesi ayıp mı?

Mesela evli bir kadın hamile kalıyor. Sonra bunu kendi babasina dede olacağından haberi olsun diye açıklıyor. Ya da dünürleriyle bu durumu konusuyor. Ayip mi? Bizim ailede ayıp bakılıyor da.
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlış anlamayın ben tuhaf bakmıyorum. Evli bir insanın hamile kalmasından doğal ne var? Bizim sülalede böyle bakanlar var da. Halkın genelinde de böyle bir görüş ve düşünce var mı diye merak ettim?
Evli bir kadının kendi babasina hamile olduğunu söylemesi ayıp mı?
Cevapla