Ukraynalı ancak Amerika’da yaşayan Katya doktor kontrolünden sonra bekaretini 100.000 Euro olarak belirlemişti ancak fiyat 12 katına kadar çıktı.
Katya'nın bekaretini Almanya, Münih'te yaşayan 58 yaşındaki bir iş adamı satın aldı. Alman olan adamın ardından en yüksek teklifi yapan kişi New York'lu bir avukat, üçüncü ise Japonya'nın Tokyo kentindendi.Katya’nın sözleri ise şu şekilde "Aslında bekaretimi sevdiğim biri ile paylaşmak istiyordum ama severek birlikte olduğum erkek de beni bir yerde bırakıp gidebilir. Ama parayı seçtiğiniz zaman pişman olma ihtimali çok daha düşük."
Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler?
Bekaretini 1.2 Milyon Euro’ya satan Katya hakkında ne düşünüyorsunuz?
1 kadında kullanılmış iç çamaşırlarını satıyordu internetten. Aylık kazancı 100 bin tl falan di. Hani bir söz vardır ' etinden sütünden ' diye. Kadınlar erkeklerdeki bu arzuyu bildiğinden hep kullanıyorlar. 1 günlük zevk değil mi? Ama bu zevke 1.2 milyon euro verirler. Bir yardım etkinliği olsa verirler mi? Biz erkeklerdeki bu zaaflik bazı kadınlara gelir kaynağı olmuş ışte. Ve bunu çok iyi değerlendiriyorlar. Mesela bir erkek çamaşır satsa alır mi kimse? Bu da bize gösteriyor ki her ne kadar kadınlar cinsel obje değiliz dese de bazı kadınlar bunu kanıtlamak istiyor. Onu yargılamak tabi bana düşmez. Erkeğin zaafligini gelir olarak kullanıyor ne diyelim. Iyi hamle. Bu soruyu görünce aklıma can yücel in sözü geldi ' Erkekler mi daha akıllıdır kadınlar mı? Elbette ki kadınlar. Çünkü bacağı güzel diye, hiçbir kadın askıntı olmaz bir erkeğe.
Bu devirde zaten. Eskisi gibi aşık olayım onun olayım tek bir adama ait olayım diyen karşı cins sayısı azaldı. Aynı şekilde erkeklerde. Bundan sonraki hareketi p*rno starı olmaktır kesin
Satan neyse de onun zaten zihniyeti belli, böyle bir şeye para teklif eden hem de bu meblağları.. Zevk desem paraya acırım zevk alamam, sapıklık desem bu ne derece bir sapıklık, yokluk desem kardeşim almanya abd ve japonya diyor ilk üçte yani neyin yokluğu. Tövbe tövbe
2
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Satan para için satıyor alan da zevk için. Zaten alan kişinin kimliği gizli. Zevkten başka bir şey değil
Milyardolarlık adamsan eğer 1 milyon dolar para bir şey değil. O eskort sitesine müşteri olarak kayıt olabilmen için 10 milyon dolar paran olması gerekiyor
Bende bakireyim valla para yapacağını bilsem bende bu kız gibi yaparım
5
19 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kız bu ilanı büyük bir eskort sitesinde vermiş. Orada müşteri olarak kabul edilmek için en az 10 Milyon dolar paran olması gerekiyor. Yani sen de orada ilan verirsen eğer zenginlerden biri seni de kapar. Kızdan güzelsen daha da fazla alırsın😀
Cevap sahibi
+1 yıl
Bu kızın eline su dokemem biseye benzemiyom anca kilolu seven olursa ozaman şansım olur
Soran
+1 yıl
Kilolu seven de çok vardır emin ol. Eski sevgilim de kiloluydu bana onu hatırlattın
Cevap sahibi
+1 yıl
Ya düşünsene birde kimse çıkmıyor babam falan goruyor 😂😂
Soran
+1 yıl
Baban nerden görecek seni o siteden. Ama babanın bu tür şeylere ilgisi varsa bilemem bak😄
Boşuna dememişler dünya kadar malın olacağına fındık kadar bir organın olsun diye. Bir insanın "para karşılığı bedenini bir başkasına teslim etmesi" yanında ruhunu, gururunu ve onurunu da satmaktır kanımca. Sağlıklı bir düşünce yapısı olmadığını varsayımlar üzerinden "ama severek birlikte olduğum erkek de beni bir yerde bırakıp gidebilir..." çıkarımlarıyla kendini haklı çıkarma çabasından öteye gidemediğini düşünüyorum. Kendi söyleyip, kendi inanmış ve uygulamış. Bazı cehalet kişilere de ön ayak olmuş.
Bunu yapan birçok kişi var. İlk değil sonda olmayacak. Hayatını kurtarmış diyenler oluyor. Ne malum bir cem garipoğlu vakkasıyla karşı karşıya kalmayacağı. Diyelimki kalmadı o parayı yiyemedende ölebilir. Bunlar teferruatlar. Hem zaten ben inanmıyorum bakire olduğuna diktirip birini kandırırda böyleleri. Kendileri bilir çokta şey yapmıyorum
suriyelilere 2000 dolar verse kızı komple alırdı görseldekiyse zaten çok bir farkları yokmuş ben 1000 dolar bile vermezdim ama bu paraları verenler varsa bence mantıklı elin pasaklı ivanına verse 3 gün sonra aldatılır verdiğyle kalırdı hata diktirip diktirip satın
Bİzim değerlerimizle Katya'nın değerleri aynı olmak zorunda değil. Onun felsefesi buysa budur senin felsefen de başka bişeydir. Benim bu konudaki düşüncem şu; sevdiğime vermek isterdim dedikten sonra konuyu paraya getirmesi onu sonradan mutlu etmeyecek. Şu an sadece avutuyor kendini. Ama o boşluk asla dolmayacak Katya..
Kim bilir ne kadar ediyordur, hiçbir fikrim yok para hakkında. Bu adamlar parayı boşuna vermez, her istediğini yaptırır. Ne kadar iğrençler ki "bekâret" avındalar İşte para kimde görüyorsunuz, anlatmaya gerek yok
Erkekler seks için ne kadar düşebilir ortada. Sözleriyle her şeyi açıklamış, erkekler bu şekilde, bu yüzden parayı seçiyorum sevgiyi değil diyor yani. Bedenini paraya döken biri bile bunu söylüyor, daha ne denir
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Şaşıracak bir şey değil ki. Ülkemizde bunu yapan çok sayıda kadın var. Kimisi bedavaya kimisi 100-200 tl ye
Kız güzel de değil , o parayı vermelerinin tek sebebi kendi reklamlarını yapmak sansasyonel olarak ve belirlenen maliyetin hiçbir önemi yok, eğer satılık bir objeye dönüşmüş isen pazar malından ötesi olmazsın.
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Onlarda bekaret bizim ülkemizdeki kadar önemli değil. Kız akıllıca davranmış ve bunu satmış.
Yok bence çok iyi yapmış kız aklını kullanmış. Nasıl olsa bir gün illa birine verecekti ve terk edilecekti hayatını kurtarmış. Ayrıca bana burda namus davası yapmasınlar. Siteye binlerce "Sevgilim ile yattım beni terk etti" sorusunu paylaşan bu ülkeden sözde namus çok önemli ama deldiren deldirene.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet ben de bunu demek istiyorum işte. Bizimkilerin çoğu bir hiç uğruna veriyor maalesef
Ya kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz hala düğün bohcasi bekliyorlar. Bu iş evlenmeden önce kadına haramsa erkeğe de aynı ama cahil insanimiz erkek yapar kadın yapmaz kafasında.
Kadınların çoğu zaten toplum baskısı yüzünden böyle şeylere cesaret edemiyor. Örneğin üniversitelerde kızlar daha serbest oldukları için bu tür şeyleri daha rahat yapıyorlar. Ailesiyle yaşayanların çoğu yapamıyor
Mantikli bir dusunce. amerikada evlenmeden seks yapiyorlar zaten. onlar icin normal olan bu. e herkees de ilk kez sevistigiyle evlenmiyor hatta cogu evlenmiyor. en azindan 1 defaya mahsus boyle bir sey yapip omrunun sonuna kadar rahat yasayabilir.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sadece Amerika değil artık bizim ülkemizde de evlenmeden çoğu kişi yapıyor zaten
Oralarda evlilik artık önemsiz bir şey. Sevgili olanlar evlenenlerde bekarete bakmıyor. Toplum aile baskısı yok. Zaten biriyle birlikte oluyorlar sonra ayrılıyorlar ve başkasıyla. Böyle yapmakla hayatını rahata almak istemiş ve kendi kararı kimse hakaret saygısızlık etmeye hakkı yok
Kendince haklı sebepler ama kendince bana sorarsan kendini pazarlamış. Cinsel meta olarak sunmuş. Buna hakveren pembeliler başka zaman olsa bizler seks objesi değiliz derler ve seks objeliği yapana hak verirler. Bu da ilginç tezat.
Tek eşlilikten yana biriysen zevk için seks yapacaksan para kazan kendini pazarla... Ama yoksa ben tek eşlilikten yanayim beyaz atlı prensimi bekliyorum diyorsan paranın inanın bir önemi yok
Ben bekaretin ve cinsel ilişkinin duygusal bir ilişkide daha anlamlı olacağına inanıyorum Katya o parayı harcar ve biter ama mutlu olduğun anı harcayamazsın
En İyi Cevaplar