Recep Tayyip Erdoğan: “Maalesef gençlerimiz genç yaşta evlenmiyor. Çoğu 30’u aşkın evleniyor ya da çoğu evde kalıyor" Haklı mı?

Recep Tayyip Erdoğan: “Maalesef gençlerimiz genç yaşta evlenmiyor. Çoğu 30’u aşkın evleniyor ya da çoğu evde kalıyor Haklı mı?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan: “Maalesef gençlerimiz genç yaşta evlenmiyor. Çoğu 30’u aşkın evleniyor ya da çoğu evde kalıyor. Böyle bir şey olabilir mi ya? Evlilik dışı hayat biçimi özendirilmeye çalışılıyor. Aman bunlara dikkat edin.”
Sözlerinde haklı mı sizce?
Recep Tayyip Erdoğan: “Maalesef gençlerimiz genç yaşta evlenmiyor. Çoğu 30’u aşkın evleniyor ya da çoğu evde kalıyor" Haklı mı?
Cevapla