AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
210Cevap
Okulu bitirip iş bulduk derken 30lu yaşlara yaklaşıyoruz zaten. Ayrıca evlenmek için maddi bir birikim olması gerekiyor ki bu biraz zaman alıyor. Birçok açıdan 30 yaşından önce evlenmeyi pek doğru bulmuyorum. Evlenenlere saygım sonsuz tabi :)
Ya etrafımdakive kendi ilişkime bakıyorum eskinin koşulları ile şimdi aynı degil erken evliliklerde sonra boşanma aldatma vs bu dahamı iyi
İyice emin olmadan hatta bell bir dönem aynı evde bile kalmadan evlenilmemeli bence:)
Haklı
Doğru söylemiş
Erken kalkan yol
Erken evlenen döl/evlat alır...
Kişiye takılmayın
Söze bakın söze...
Kudurun politize beyinli mankurt sürüleri
Elma ile Armudu ayırt etmekten aciz yaratıklar
eksileri de Götünüze sokun
Evlensinler de geberene kadar nafaka mı ödesinler?
Evlenenlerin hali ortada.. Tek tek geberiyorlar
Erkekler katil olmamak için evlenmiyor.
Çünkü yukarda fotoğrafını gördüğünüz varlık evlenmek için hiçbir sebep bırakmadı.
Boş konuşmuş. Bunca sıkıntının ortasında bu konuya ne gerek var. Herşeyi halletti. Asgari Ücret ile herkesin gönlünü hoş etti ya milleti evermesi kaldı.
Ayakkabi kutusundan bir 10 bin verde evlenek mk. Size yedirdigim vergilerle 2 kadinla evlenir bosanir nafaka verirdim anca atip tutuyor piyasalar bitik bu hale evlen cocuk yap diyor 😂
Katılmıyorum..
Hangi ekonomiyle, yarınlara yelken açacak gençler, Cumhurbaşkanı?
Manasız bakis sen ne diyorsun ya? Kızını dediğin gibi yetiştirdiyse onla sevgili olacak herseyi yapacak olan erkek değil mi ya erkeğide doğru düzgün yetistirsinler o zmn
Hahaha kız senin kadar ezik bir nesil yok.. Kendini parmakla mutlu ol sen ameke eziği seni
Berna ona benimde sözüm yok o resmen ahlaksızlık her iki cins içinde ama laiklik ile alakası ne 🤔
Abaza mı hahahaha😂😂
Abaza senin altına yatıp kızlığını verdiğin lavuk 😂😂
Evlenmek için para. O evi geçindirmek için yine para lazım.
Ömürlük para versin hemen evlenirim.
😊😊
Haksız mıyım ama? Bugün bir düğün yapmak 100 bin tl ye maloluyor. Evlendikten sonra borç ödemesi de çabası.
Yani erkek kardeşim bir düğün yaptı sadece düğün le kınaya 500 bin tl gitti
Sizinkiler otel de filan mı yaptı?
Eğer öyle ise , dost hayatı yasamak en mantıklı olanı 🙊🙈🙉😁😅
Yoo normsl düğün salonunda yaptı
Tamam ya. Ben düğün yapmaktan vazgeçtim 😅🤣
Belki işi yoktur bu gençlerin. Altındaki sebebi duzeltmekken görevleri o konulara hiç değinmiyorlar. Evlenmeyin boşverin
Çok haklı. bir ara avrupa ülkesi nüfusun yaş ortalaması artıyir diye, evlilik dışı çocuk yapın biz bakarız bile diyorlardı.
Ülkemizin nüfus ortalaması çok düşük ve güzel. Hak veriyorum
Devletimiz bu duruma bir el atsın 😅
Devlete bağlı görücü usulü hizmeti bekliyoruz 👏👏
#Vesselam
Bir buna sokmamıştı burnunu.
Soktu o koca burnunu tam oldu.
Ayy güldürdün beni
Koca burunlu taayyib babamız saolsun soktu bizi yine xhsnhzbwhz
@haha475 Eksileyenlerin ben hayatına...
Ne eksilemesi pinar kmsjbw
@haha475 pardon seni etiketlemişim dikkat etmedim. 2 haysiyetsiz yorumumu eksilemiş.
O. değil pınar hanım
Bir evlilik kac paraya mal oluyor haberi var mı acaba. Hele birde herseyin parayla olculdugu su devirde kizlar parasi olmayani adam yeri e koymuyorlar.
Katılıyoruz da adam ülkede ekonomik kriz yok herşey güllük gülistanlık da ketiflerinden evlenmiyorlar gibi davranıyor tabi kendisi sülalesi bakanlari yandaşları tok nasıl olsa. Verdiğin asgari ücret 2300 onu da faturalara kiraya yatiracaklar mutfak nolacak senin bokunu mu yiyecekler
Tek sorun milletin evlenmemesi veya 30undan sonra evlenmesiydi zaten. Herhangi bir bey olacak olursa evde kalan ona da talibim. Kimse geç kalmasın aman
Katılıyorum çünkü yaşamanın süresi düştü şimdi düşün 20'sinde evlenirsen kırkına geldiği zaman evladın 20 yaşında olur Allah ömür verirse ve onunla daha çok vakit geçebilirsin Bir de şöyle düşün 30'lu 40'lı yaşlarda evlendin bir oğlun ya da kız ne oldu o çocuk 20 yaşına geldiği zaman sen 60 yaşında oluyorsun Yani kendi evladına yeteri kadar vakit ayıramıyorsun aramayacaksın Gerçi her şeyin hayırlısı Allah her şeyin hayırlısını versin inşallah
Şimdi bir şey diyeceğim olmayacak😄
Reis yap bir babalık beni evlatlık al sarayından bir oda ver birde bakanlıklardan birinde memuriyet verse evleneyim be😄😂
Haklı ben 25 yaşıma kadar 3 kere evlenme fırsatı yakaladım.. Fakat kendi ayaklarımın üstünde duracak güçte olduğumu düşünmediğim için. İlerleyen zamanı bekledim şimdide evlenilecek kadın bulamıyoruz 30 kırmızı çizgi🤔
Ülkemizin en büyük derdi 30unda evde kalanlar oldugu icin çok önemli bir konusma olmus bu. Insanların kendini doyuracak parası yok bir de ustune nikah duğün vs bunlarla nasil uğrassinlar çok buyuk bir dertse bu evde kalma mevzusu cumhurbaskanimizdan bu konularda da yardim beklerim
Adam %100 haklı. Ülke avrupadan beter oldu. Her taraftan günah fışkırıyor. İslah edici bir diktatör şart. Bu ülke ancak şiddetle iflah olur. Ha o da olmazsa Allah zaten azabını verir taş üstünde taş kalmaz hepimiz geberip gideriz.
Bırak'ta ne zaman evleneceğimize de biz karar verelim.
Gayet normal bir konuşma yapmış ne var bunda herkes saçmalamış ayrıca çokda doğru söylemiş.
Evette herkesin fikrine saygı duyuyoruz mecbur
Canım ne zaman isterse o zaman evlenirim hayat benim düzen benim karar benim
Canın istediğinde bir ses eder misin :)
reis haklı 30 undan sonra çürük elmalar kalıyor hep yakışıklı bir erkek görmedim hiç 30 nuna varmış
Ben varım gel
30 unda evlenmemiş güzel kızda yoktur sadece erkeklere mahsus değil
ne alaka çok yakışıklı olupda maddiyattan dolayı evlenemeyenler var bu işin tiple alakası yok parayla alakalı
Ekonomi düzelse evlilikler artar bence gerçi artmasa daha İyi dışardan o kadar göç geliyorki bu kaynaklar birde evlilikler artarsa hiç yetmez
Keşke 30 dan önce evliliğe devlet eliyle engel olunsa. Millet yapacağını yapıyor zaten en azından boşanmalar azalır.
Evet Kesinlikle katılıyorum ama birisi acaba karşısına çıkıp Hangi parayla bu işsizlikle mi diye soramıyor mu
Evet katılıyorum... Ama yönetenler de biraz insaflı çalsalar da gençlere ev ve yaşam kurma hakkı verilse.
30 dan önce evlenmek değil de bebeği ne kadar erken yaparsanız o kadar iyi. evliliğe gelince saçma bir formaliteden ibaret kağıt parçası.
Evlenenler de ya karısını sokakta öldürüyor ya da tersoluktan intihar ediyor reis, buna ne demek lazım?
Katılmıyorum evlenmek şart değil zaten ben hayatımı nasıl istiyorsam öyle yaşarım hem sanki evlenmek kolay altın uçmuş eşyalar mobilyalar uçmuş gitmiş ev fiyatları desen hiç yanaşmayın asgari ücretle nasıl alacaz biz bunları.
Canım ne zaman isterse o zaman evlenirim açıkçası sjsj.
Evlilik dışı hayat biçiminin özendirildiğine ben de karşıyım ve bu konuda hak veriyorum.
Saçmalık. Ben mesela 35 imden önce evlenmeyi düşünmüyorum
Evlenip bana köleler yetiştirin anlamında mı? 😶👎👎👎
Doğru kişiyi bulan, maddi gücü yeterli olan ve evlenmeyi çok isteyen evlensin tabi
Aklımızla alay ediyor... 3 üniversite bitiren intihar ediyor parasızlıktan kendi refah içinde yaşasın... seni destekleyenin ta... dislike atanın avradını mumyalarım.
Evliliği boş ver reis ekonomiyle daha fazla ilgilen
Karışmadığı bir o mu kalmıştı?
Eyi dedi hoş dedin de sanki biraz boş dedin be reis.
Aylık 8-10 bin gelirim ivar ama koyde yaşıyorum diye evlenecek kız yok. Yaş 30 u geçti politikalar in suyu çıktı. Herkes zevkine bakıyor artık. Yetistirenler sağolsun
Aynen katılıyorum evlilik genç yaşta kalbe göre yaş ilerledimi cüzdanda göre oluyor ve çok kısa sürede yok oluyor
Hayat gerçekten zor
cumhurbaşkanının tuzu kuru !
bir evleneyim desen 100 bin tl borçlanacaksın.
ondan haberi var mı arkadaşın?
kimse onun gibi 81 bin tl maaş almıyor !
Herkes erken yaşta s*vişsin istiyor bence. Yoksa ne diye gündeme getirsin. Içinde bulunduğum stres halim geçince ben de s*visecek birilerini arayacam artik
Dikkat etmesi gereken kisi kendisi asgari ucretlemi evlenecez reis karnimizi zor doyuruyoruz evleniyorsun sus esyasi almiyorsun
Tabiki. 30 yasindan sonra kadin ve erkekler ureme özelliklerini kaybetmeye basliyorlar. Onun icin RTEyi bu konuda destekliyorum.
30 dan Önceyse ben 28 isem daha 2 var ise 1nişan desek bir söz düğün ceyiz cart curt hazırlık desek iyi ya yetişiyor sanırım :D
Erkekler yeterli değil. Bunun tektaşı var, düğünü var, balayı var bir evlenmek en az 100 bin ev arabayı eklersek 500-600 bin. Adam çalışkan değil kazanmıyor paraları olan kızlara oluyor.
sen de herşeyi devletten bekleyen asalak insanlar gibi herşeyi erkeklerden bekleyen kızlardansın. evlilik demek parası pulu olan adamı bulup kapak atmak demek değildir beraber bir hayatı paylaşmaktır önce biraz olgunlaşıp bunları öğrenin.
Ya ekonomi duzelsin ondna sonra cik cocuk yapin de... boyle kuru kuruya da deme ev veririz araba veririz de 😂
kader kalem yazarsa kim onune gecebilir ki... ne kadar evlencem desende.. ondan habersiz yaprak kimildamaz
7 sene kalmış bakalım hayırlısı henüz kimseyi bulamadık şimdiye kadar :(
Hayırlısı ya
Herkes hayırlısı hayırlısı diye diye 30 yapıcak bu gidişle
İyiki erkek değilim valla
Gençler keyfinden değil aile geçindirecek iş bulamadığı için o yaşa kadar 30 ü aşkın evleniyor. Evlenene teşvik amaçlı iş bulcam da karı kocaya bak bekar kalıyor mu.
Haklı olabilir lakin
evlilik kolay değil ki:
insanlar kariyer peşinde koşarken yaşlar hızlı geçiyo maalesef:)
yok vallahı 30u gecmıslere evde kalmışlar dedı kendı kulaklarımla duydum:)) ben desem kızıyorlar o deyınce reis haklı dıyorlar:))
Şahsen evlenmeyi düşünmüyorun daha 21 yaşındayım evlenmeyi düşünmüyorum illa evlenirsemde en az 33 yaşı olur oda zor
24 yaşında evlendim. Evliliğin ideal bir yaşının olduğunu düşünmüyorum. Kişi doğru insanı bulduğunda evlenmeli.
bunların derdi başka
Destek versin genclere oyle 2 beyaz eşyayla olmaz. İş ve kaliteli maaş guvencesi versin ev-kira guvencesi versin
30 a kadar evlenmeyen mallarla uğraşmamak için evlensinler bence de sonra o yrk kürek beyinlerle millet uğraşıyor sjsjs
Kaç çocuk yapacağımıza kadar karışıyor milletin yatak odasına karışmak nedir
gayet saçmalıyorr..
Dimi bence sen hiç evlenme dinleme onu çocuk falanda yapma sakın.
@sssline her evlenen 3 çocuk yapacak diye bir şey yok.
Bırak ne çocuğu sakın böyle bir hata yapma , Evlilik mi delimisin sakın uzak dur dinleme sakın o adamı , sana bekarlık daha çok yakışıyor bence.