Türkiye'de halkın yarısı açlık sınırının altında, bunun sebepleri ne olabilir?

Türkiyede halkın yarısı açlık sınırının altında, bunun sebepleri ne olabilir?
👉Abartmıyorum, altın-zümrüt içinde yaşayan bir millet olmalıydık. Tarımın cenneti, tohumu taşa atsan, taş filizlenir. Yirmiden fazla maden var İncil'deki 7 kilisenin 7'si de burada. Nuh'un gemisinin indiği topraklar... Mezopotamya'nın yanı, Göbeklitepe! Hitit, Bizans Selçuklu tarihi fışkırıyor. Yetmezse 3 tarafı deniz ve turizm! Kar, yağmur, güneş nem hepsi var. Cahil ve fakir kalman imkansızken, halkın yarısı açlık sınırında.

👉Sizce sebepleri ne olabilir ve bu durumdan nasıl kurtulabiliriz?
Sevgiler saygılar
A=cehalet
B=ihanet
C=her ikiside
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlar doğrular ve haksızlar
Diye değil, Efendiler ve köleler diye Ayrılır.
Albert Camus.
Türkiye'de halkın yarısı açlık sınırının altında, bunun sebepleri ne olabilir?
Cevapla