Bürokrasideki Rize-Trabzon kadrolaşmasına ne diyorsunuz?

https://www.ensonhaber.com/rizelilerin-tepki-gosterdigi-trabzolu-kadrolasmasi.html
Birkaç yıl önce vali yardımcısı bir arkadaşım şunu söylemişti: 81 il valisinin 61'i Rize ve Trabzon'lu.
Bugün memleket bürokrasisinin de en az /70'i Trabzon ve Rize'li.
Şimdi Rize'deki bir kadroya Trabzon'lu ataması yapıldı diye feryat eden Rize'liler var.
Yahu memleketin başka derdi kalmadı mı? Zaten her makamı istila etmişsiniz.
Bürokrasideki Rize-Trabzon kadrolaşmasına ne diyorsunuz?
Cevapla