İSKİ’nin 28 Kasım 2019 günü oya sunulacak 2020 yılı bütçesinde, 1 Aralık’tan itibaren geçerli olmak üzere suya yüzde 20 zam yapılması gündemde. Gelişmenin kamuoyuna açıklanmasının ardından bugün Saraçhane'deki İBB binası önünde 'su zammı' protestosu yapıldı.
akp li bindirilmiş kıtalar götürülüp protestolar yapılmış anlaşılan. aynı bu kitleye bu konulardada portestoya davet ediyorum. Gerçekten milletle dalga gaçiliyor. Millitin akp ye sillesi çok fena olacak bunu burdan net bir biçimde görüyorum...
anlamadığım bir konuda bundan önce akp belediyeleri yönetimdeyken her sene düzenli zamlar gelirdi o zaman nerdeymiş bunlar... zavallılar bunlar gerçekten...
Hayat pahalılığı zaten yerel seçimlerin bile sonucunu değiştirdi hepimiz gördük. Ekonomi emin eller de yönetilmiyor veya arkalarından iş çevirenler çok. Yanlış hatalar ve kibir ak partiye seçim kaybettirdiğini de yaşadık. Bunun için bence saray'ın önüne gidilmesine gerek yok. Hükümet neyden dolayı oy kaybettiğinin farkında. Gelen zamlar da da elbette bu millet dersini verecek.
Zam protestosu yapanlar da cidden çok garip Chp ve imamoğluna oy veren, o tabana yakın halk evleri..
AKP'nin genclik kollari üyesi. Fatih Portakal Hükümetin zamlarini protesto edelim dediginde terörden yargilamak isteyenler simdi, itlerini bir Belediye baskanina göndermisler... :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Durun daha Ekrem neler neler yapacak.. nasil ters kose yapti kendi secmenlerini. Ustuste zulumler.. durun daha durun.. bunlar hic bir sey degil daha.. nasilsa yakinda balik ekmek de yiyemeyeceksiniz artik sahilde.. daha ne zamlar yapacak neleri yasaklayacak gorun.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
saraya gelince yemez malum.. isleri gucleri cho bisey yapsada karalama yapsalar. sanki 18 senedir naptilarsa 18 yildir hersey ucuzduya.. daha gecen gun vergi zammi bu yil icinde elektrige %50 zam geldi hangisi cikipta bisey diyebildi.. yilbasindan sonra bize girecek zamlarida boyle protesto etseler bari 😏😏😏
Saray ne zamandan beri zam olmayacak diye vaatlerde bulundu da, protesto edecekler. İnsanlar bu adama, hükumeti protesto etmek için rey verdiler zaten, madem aynı boktun ne işin var o makamda diye sorarlar adama..
Dolmabahçe de protesto olur bay zeka (Olmaz) Neden? Tahammüllere aykırı ayrıca Ülkenin önderi RECEP TAYYİP belediye başkanı mı ki onu kıçı 5 para etmez biriyle kıyaslıosun
Gösteriş bu diğer belediyeler de yapacak zam yılbaşı geliyor zamlar uçuşacak yeni yıl da.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bize yaptığı %20 zammı çalışanlara da yaparsa benim için sorun yok Seçim öncesi su arıtma tesisi ihtiyaç var yapacağız dedikten sonra projeye israf diye karşı çıkıp neyse o şeyi diktiğini söylemim KS cezaları ağırdır
SEÇİMDEN ÖNCE "İstanbul'un malesef doğru dürüst bir artıma tesisi yok, Eylem planını hazırladık, Göreve gelir gelmez, İleri düzey arıtma tesisini yapacağız."
SEÇİMDEN SONRA "Temel atmama töreni yaptık, İleri düzeyde artıma tesisine ihtiyaç yok, Projeyi iptal ettik"
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Ekrem İmamoğlu'nun su zammından sonra, İBB önünde zam protestosu yapıldı. Aynı protestoyu Saray önünde yapabilirler mi sizce?
En İyi Cevaplar