Hem ceza yeme sıklığı arttı, hem de cezalar.. Konya da bir motorsiklet sürücüsünün adresine "emniyet kemeri" takmadığı için gelen ve buna benzer trajikomik cezalar da cabası..😄
Tersten 1002 lira yazdılar , motorcuyum yemek yetiştirmem lazım dedim , devletede para lazım dedi kesti. Cadde falan değil bildiğin sokaktaydım ayrıca...
Şimdi şu açıdan bakarsan halkı en kolay sagmanin para toplamanın yeri trafiktir... Yetki verildi mi kolluk güçleri trafikte ve ceza üstüne ceza... Geçenlerde radardan yedim.
kaynak millet olduğu için böyle durumları artık olağan karşılamak lazım fakat uzun bir aradır düşman popona ceza yemedim.
3 sene öncesi arabami değiştirdim ve o ay nasıl bir şansım vardı bilmiyorum ama iki günde bir saçma sapan şeylerden bir ay boyunca ceza yedim sonra arabadan şüphelendim ve sattım.
o cenabet araba gidince de herşey yoluna girdi ve trafik polislerinden o günden beri nefret ederim arabadanda neden 4 teker 3 ayna 1 anten var diye ceza yazarlar o durumdalar malesef
Yemedim. Ama bence her zaman olmasi gereken şey arada sirada 1 gün olunca böyle acı verici olabiliyor. Sorun şu ki adalet herkes için eşit tecelli ettirilmeyince vatandasin üzerine de fazla gidilmiyor.
Bende kahve ısmarlayacaksın zannettim. Sen hemen grupanya diyerek işi ticarete reklama döktün 😂😂😂 7. cadde de bazen gittiğim mekanlar var... 4 e pek gelmem fakat yolum düşerse grupanya dan gelirim 😂
Yok reklam değil ya samimi bir ortamı var kafenin yani zaten buraya güvenmezsem isim verip yerimi deşifre etmem herhalde dimi reklam değil sadece davet işte
En İyi Cevaplar