Ceza tebliğ edilmeden vergi dairelerine yatırabiliyor muyuz?
Bu yıl trafik cezası yediniz mi?
Ceza tebliğ edilmeden vergi dairelerine yatırabiliyor muyuz?

Bu yıl trafik cezası yediniz mi?
yanlış park cezasıymış sanki çok yer kaplıyorda aracım 😆
2023'de ceza yemedim şimdiye kadar..
Ceza tebliğ edilmeden yatırabilir miyim ödemeyi bilgin var mı bu konuda tiryaki
E devlette falan çıkıyor mu
Sms mesajı geldi zaten e devlete baktım orada görünüyor
O zaman sıkıntı yok.. Maliyeye gidip elden öde ki %25 indirimli olsun..
Teşekkür ederim..
Kaldırıma durdun diye yedik o motorsikletti saçmalık
Yediğim yerde gayrettepe trafik şubesinin olduğu yermiş 😂
Cevap
7Cevap
11 senelik ehliyetimden tek bir ceza yemedim.
Hayır hiç yemedim
hatali park daha doğrusu engelli park alanina bıraktım diye geçen sene yedim🤦♀️konuşup çekmek istemiyorum daha dikkatliyim ilk 5sn kırmızı ışıkta bile geçmiyorum artık dhdhhd ve evet bankalardan ödeme yapabilirsiniz
Ben yemedim hiç ama annem yemişti bir süre önce. Ödemişti sonra.
Yok çok şükür =)
Yemedim cunki arabam yok😅
2022 de 5 tane , 2023 de siftah yok daha
Evet , telefon icin 128.50 euro 😂
Yiooo, ceza yemedim
Evet maalesef.. Radara yakalanmışız..
Hayır 😅. Babam zamanında çok ceza yazardı.
yohhh
Ehliyetim yok ki 😄
Yemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?