Kadınlar erkeğin evlenmeden önceki malından hak iddia edemezler. Miras yoluyla ya da kazançla evlenmeden alınan mal erkeğindir ölene dek kadının en küçük hakkı yoktur. Sadece evliyken birlikte veya erkeğin tek kazandığı hangi mal olursa olsun ortaktır kadıninda hakkı vardır.. Örnek Düğünde takılan para, evliyken alınmış araba ev vs vs.. Hiç çalışmaması keyfe keder bir durumdur tazminat redde gider kabul görmez. Arabanın ve altinlarin yarısına ortak olur ve tahmini 600 -750 TL arası nafaka bağlanır dava biter.. Kadınlar ister hep ister dünyaları ister tabi alabilirlerse. ..
1-Nafaka olarak yarısını alamaz asla 3-Tazminat davası da açamaz eğer aldatma şiddet veya benzeri bişey yoksa çünkü ayrıca kendisi boşanıyor 2-Takıları mahkeme kadına veriyor 4-Alamaz 5-Mahkeme belli bir ödeme planı çıkarır sanırım ama kendi parası ve ailesinden para alarak araba aldıysa kadın bişey alamayabilir
Çalışmiyormuş koca parası yemiş rahata alışmış boşandıktan sonra da koca parası yemeye devam etmek istiyor adama yazık nasıl evli kalabildi bu kadınla acaba
Çocuğu yok. Neyin nafakası bu anlamadım. Evlenenli daha bir yıl olmamış. Bir yıl bile evli olmayan insan nasıl bu kadar çok hak talep edebilir? Adam bu kadınla evliyken bu kadar masraf yapmamıştır. Çalışmıyormuş, birde tazminat davası açmak istiyormuş. Oturduğu yerden hazır ayağına para gelsin istiyor. Vay be. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın. 🤲🏻 İnsanların ayrılırken belli olur gerçek yüzü
Adaletsizlik var bu boşanmalarda. Erkek ve kadın eşit diye bağıran arkadaşlar konu boşanmaya gelince ters dönüyorlar. Erkeğe nafaka eziyeti çektirilmemeli.
En İyi Cevaplar