Bir iş kuracak olsaydınız bu ne olurdu ve ortak ister miydiniz?

Hayat ne yazık ki, kimseye adil davranmıyor.
İş hayatı da bunun içerisinde kalarak kendi çapında bir dalgalanmaya şahit ve bu dalgalanma çoğu zaman herkese uymuyor.
Dolayısıyla insan bir gün "sokarım lan böyle işe" diyerek bir isyan patlatabiliyor.
Bir iş kuracak olsaydınız bu ne olurdu ve ortak ister miydiniz?
İşte, bu patlamanın ardından kendi işini kurmak isteyenler bir arayışa giriyor.
Bir iş kuracak olsaydınız bu ne olurdu ve ortak ister miydiniz?
Ne yazık ki, adım atanların büyük çoğunluğu yüksek vergiler, şanssızlıklar ve gelir gider dengesizliği yüzünden başaramıyor. Buna bir de seçilen işin yapısı, dikkatsizlik ve ülkenin ekonomik durumu da eklenince sonuç hep hüsran hep hüsran...
Yasal mafya olan bankalardan alınan krediler, eşten dosttan istenen paralar "borç yiğidin kamçısıdır" sözündeki o kamçının sesi kulaklarda yankılanırken baskısını boğazında hissettiriyor.
Hal böyleyken trajik vakaları da görüyor, duyuyor ya da tanık oluyoruz.
Peki, siz bir iş kurmak isteseydiniz bu hangi sektörde ne üzerine olurdu?
Ve son olarak bir ortak ister miydiniz? Yoksa, ben kendime yeterim diyenlerden misiniz?
Bir iş kuracak olsaydınız bu ne olurdu ve ortak ister miydiniz?
Cevapla