merhaba arkadasalr 3 sene boyunca kendi elimden geldigince biriktirdigim 10.000 ₺ ve 1.000€ var 3 yıllık mezunum muhendisim 2.000₺ para alıyordum simdi 2.750 ₺ cok yüksek maaşım yok ve bu kadar para biriktirdim bu paraya yatırım uapmak istiyorum, bitcoinlerden pek anlamıyprım nasıl yatırım yapıcagımı bilmiyorum ama thy gibi güvenilir bir sirketin halka arz edilmesiyle onlara ortak olabilirim ama yeter mi param bilmiyorum bana onerebileceginiz bişeyler var mı doların yükseleceginden ve paramı dolara yatırmamı soyluyolar ne yapmamı önerirsiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılMadem mühendisin hesap su:
Altının tl fiyatı=altının dolar fiyatı x dolar kuru.
Altının dolar cinsinden fiyatı yükselir mi?
Abd'nin 25 trilyon dolara yakin kamu borcu var. Yuzde 2 faizle bundan sora hiç ekstra borc yapmasa yılda 500 milyar dolar faizi var. Peki Abd'nin bu borcu arttirmama yani en azından faizini ödeme ihtimali var mi? Neredeyse yok. Çünkü hali hazırda Abd'nin 1 trilyon dolara yakın bütçe açığı var. Bahsettiğim borcun 1 trilyon dolar artacağını düşünebilirsin her sene. Bir nokta gelecek ki artık faizi ödenemeyecek. Peki bir devlet borcunu ödeyemezse ne yapar? Tabi ki para basar.
Altin fiyatı ise para arzının üretimden çok daha fazla arttığı yıllarda ve enflasyonist dönemlerde dolara gore iyi getirmiş tarihsel olarak.
Yatirim tavsiyesi degildir. Uzun vade için şahsi görüşümdür. Mesaj atabilirsin.02 Yorumla
Soran+1 yıluzun vade düsünmüyorum kısa vaadeli süre için düsünüyorum alıp 3 5 yıl saklamıgcam eylülde en gec tl yağıp yeniden yatırım yaptırıcam iş açmak istiyorumda kısa sürede nasıl degerlendiririm diye düsünüyorum yan tl den dolar alıp doların yükselmesiyle yeniden tlye donustırmk bizim kazancımız abd nın de mallıgo olır bence bu sayede yani bir iki üç günün sayesinde tl karlı olmus oluyo tl talebi daha cok olmus oluyo
Soran+1 yılo yüzden düserken paranın yarısını altın diger yarısınıda işe harcamak istiyorum altın agustus ayında dolar kadar fırladımı hatırlamıyorum ben zengin degilim kadın calısanım birini altında calısmak asırı derece cok zor ama işten cıktıgımda terziliğim ile birlikte iş yapmak istiyorum ki etkilenmeyeyim, yani işten cıkarırlarsa cıkıcam burada fabrikalarında borcu cok kardesim tek abd nın degil, doların fırlaması benım üç kurusumun dolar yapmamla değil, geçmişteki hatalarımızdan dolayı kaynaklanıyor ve basta trump oldukca cevirmesem bile adam bize kıl oldukca doların deferini arttırıcak adam zalım. bence
En İyi Cevaplar
artijman yapabilirsin , faize sakın girme , gram altın akıp sata bilirsin ya da degerli madenlerin tahta üzerinde alım satımı yap, bor, gümüşi titanyum, gibi
125 Yorumla
Soran+1 yılgram altın yerine dolar alıp satsam ya da kripto para o cok revacta ama kripta paradan anlamıyprım ortalıkta da cok dolandırıcı var korkuyorum
Soran+1 yılaa ama piyasacılar oyle deöiyor ama neden cok kaybederim?
Soran+1 yılben altına güvenmiyorum dolara güveniyorum altın uzun vadede olması gereken bir durum ama benim ihtiyacım yani paramı biraz yükseltmek istiyorum ondan hemen ihtiyacım var dolar içinde artıcak diyolar düsük alıp satmak istiyorum
Soran+1 yılbenim korkum dolar yükselirken altın azalır mı? azalırsa zarar ederim? ya da iimdi aldım secimden sonra ki siskinlık normal cıktı be dolar arttı azaldı nede € ama altında düşme olur mu?
Soran+1 yılabi ben zengin degilim ondan, dolar cok yükseldiginde altına degil dolara bakmıstım ki altın dolar kadar fırlamısmıydı hatırlamıyorum o yüxden dolar istiyorun
Soran+1 yılbirde trump başkanın zalim oldugunu düsünüyorum benım üç kurusumun dolar olmasıyla size yaptırım uyguluycam diyip a""" s""" farklı bir durum, arz talep ilişkisi ile alakalı mı onuda bilmiyorum piyasada beni brlki işten cıkara bilirler bizim fabrikanında borcu var bende kısa sürede paramı kendimce işe cevirim biseyler yapmak istiyorum yatırımlada para kazanmak isiyorum, fakat neye ceviricem o korkutuyor altın da boyle yükselmiş miydi? diye fabirkatorler hep dolar ile calısıyor bu yerel halkın defil, kumas üretip dolar ile satan canım gabrikatorlerimiz, ve inşaatcılarımızdan kaynaklanıyor degeri bei para etmeyen binalar 1.000.000₺ ye satılıyo yani anadoluda boyle oldu suriyelilerin gelmesiyle zaten hem onlar hem feto sayesinde ya da tosuncuk gibi paraları alıp kaçanlar sayesinde bir düsüs olacaktı ben bekliyordum daha yeni dalgalanmalar oluyor, ben anlayamıyorum, kayyum attıgı naksan holding mesela nakıpoğlu en büyük fetoculardan biriydi kasada ki 22 milyondoları alıp boş bir fabrika bıraktı devlete e tabi bu zaten bir zarar ve o fsbrikalarda cok büyük acıklar vardı biz devletimize boş bpl yatırım yapmalıyız ve devlette bizim gibi üreticilere destek saglamalı eger yapmazsa ok zorlanıcaz.
- +1 yıl
kendin den bahsedermisin dolar bir tek devletin dudaklarının arasında altın ise piyasa yatırım aracıdır , bende senin gibi biriyim kamuda mühendis olarak çlışıyordum , istifa ettim ticarete atıldım , ufak tefek al sat yapıyordum kazandıgım parayı arabam vardı 80 bin civarı bir araçtı ben bunu 81 bin lirayı sattım kurban bayramı öncesi o günler altın inişli çıkışlıydı 2.32 den gram altın aldım 349 gram tuttu 1 hafta sonra dolar fırladı tabiki altında oldumu altının gramı 2.62 tam bir haftanın içinde 10 bin lira para kazandım dolar bunu veremezdi bana
Soran+1 yılben gıda fabrikasında çalısıyorım muhendis olarak tedarik zincirindeyim ama işte cıkarıcaklar sanırım kendilerini garantiye almak için. 3 yıllık mezunum. yani anadoludayım evlide degilim ailem işe atılırsan neyine güveniyorsun basında kocanda yok der. hacı hoca ilede evlenmek istemiyorum ya da din kültürü hocasıyla birlikte hayatı paylasabilecegim ondan akıl alacagım kimseden yardım istemeyecegim birisi olsun istiyorum yanımda ailem zaten bir ilginç zorlanıyorum ya, anlayacagınız bu parayı biriktirip tekstilde kullanmak istiyorum dikiş makinam var kumaş alıp kapalı oldugım için elbise ve tunik dikip internet uzerinden 50 ₺ yi geçmeden belkide hafif gecebilir kaliteli tunikler gomleklwr satmak istiyorum kendim buyum, ama altın mı yoksa dolar mı cözemıyorum dovize yatırıcagımı anlamadım ama neye güvenmeliyim bilmiyorum yani o para biraz yükselmeli ama tez vakiitte insallah oyle işte
Soran+1 yılben sunu merak edyorum o zamanlarda altın alan mı daha cok kar etti dolar alan mı tabi ki farklı fiyatlar var mesela 349*2.32 = 809.68 gibi bir para ile almışsınız sonrada 349*2.62 = 914,38 arasında ki fark 104,70, 10.000 nasıl kazandınız onu anlayamadım, dolarda 3.5 iken 8 oldu hangisi daha karlı olarak düsünüyorum sadece
Soran+1 yılben parayı cevirmeme kararı aldım yani en büyük karqrsızlık kararlılıktan iyidir siz be işi ile ugrasıyordunuz bana spyleyebilir misiniz?
- +1 yıl
Ben üniversite yi bitirdim askerlik bitti makine mühendisi olarak kamuya girdim 87 kpss puanı ile (eti maden) bor madeni, neyse benim girdiğim de işletmeye girmiştim yani maden değil de üretim fabrikaya o fabrikalar yeni yapılıyor du , o sene denetimdeydim yıllar geçti bir fabrika daha yapıldı fabrika asit ile reaksiyona giren boru. İşleyen borik asit fabrikasiydi her yer paslanmaz malzemeydi, her yer paslanmaz hurdası vardı bu hurdalarin arkasında çok kişi vardı biliyordum paslanmaz değerli bir metal di bu hurdaları ben alabilirmiyim diye araştır dim ama bu hurdalar devletin değil fabrika ya yapan firmalarindi , nereye satar nasıl satarım derken satın aldim İzmir'de bir fabrika ya sattım dört tır gelmiş ti toplamda 83 ton paslanmaz hurdası çıktı ben çok ucuza aldım çok büyük fiyatlara sattim
- +1 yıl
Sonra elime iyi para geçti İzmir Kemalpaşa da üzüm bahçesi aldım firma Tariş bağlantı li. Burdan çıkan üzümü Tariş e verdim, böyle böyle derken bir daha bahçe aldım işler çok. İyid şükür , size kısa kısa anlatıyor um , sonra Antalya da. Sera aldık Kumluca tarafında , ben artık istifa etmiş dim, serada sebze vardı , Kütahya da ve Afyon da vişne bahçesi aldım. Bu vişneleri , aroma ya, cappye , coca cola ya yani Capri ye mal vermeye başladım Bursa'da şeftali bahçesi kiraladım cappye, cola yani bende şeftali istedi , sonra La Lorraine Manisa sebze istedi ben artık tedarikciklik yapma ya başladım işte böyle benim işim kısacası
Soran+1 yılabim sana cok tesekkürederim bende bir çikolata fabrikasında özel olarak calısıyorum ben kpss den 85 aldım ama atanamadım ben endüstri muhendisiyim, kolay degil bizim işimiz ama devlette almıypr, ben bişey duydum bu arada herkes nasiplensin sen iyi insansın devletini vatanını düsünüyorsun o yüzden soylemek istiyorım, almama sebebim, chp tarafı ittifak grubu bir fisek atıyormus, dolar artıcak ama cumhur ittifakı secimi bekliyoruz kimse bişey demesin dolar düsücek karsı taraftan olanlar zarar etsin. kardesim ne altın ne dolar alın, tarımla calısanlar mujde 2.050 olan asgari ücret belki indirim olabilir bilmiyorum tabi ki de cünkü çok uüksek bir mebla kazanamayanlar var ciftci bu sene tarım işçisinin fiyatı arttıgı için tarım işçisi yerine makinaları kullandı pamuk tarlaları sogan ve sarımsak tarlaları bu sene asırı cıksada yagan yagıstan oturu kaybetti cünkü makina su gecirdigi için yagmurda topllayamadılar, işçilerlede calısınca para kaybı olacakkıs ama makinada ki para kaybo daha az oldugu için onu secmişler bereketsiz bir yıl oldu, ayrıca dolar düsürülecekmiş, çünkü yatırım artmıs anladıgım kadarı ile
Soran+1 yılduydugum ve arastırdıgım bu ne kadar dogru bilmiyorum tabi
Soran+1 yılmüsiadlı bir arkadasım soyledi.
Soran+1 yılumarım gercek olur cunku dolar arttıkca cidden alım gücğmüz düstü, birde emlak fiyatlarıda indallah iner ev fiyatları el yakıyor
- +1 yıl
Hayır şu an gizli bir kriz var dış borç 40 milyar dolar ithalat çok fazla , tarımda büyük oyunlar var çiftçiyi bitirmek istiyorlar, bizim Türkiye tarım ülkesi herşey var , şu an yapılan suni teneffüs geçici çözüm ler, müsiad olumlu diyecek tabiki hepsi yalan bende akp liyim iş yapacak san yakın olacak sin, ticaret yapacak san yaza doğru ARGE yap ve ticaret yapmanı da isterim en büyük fırsat lar kriz zamanı yakalarsin
Soran+1 yılabi sana bazı sorular sorucam ozelden ekledim ama mesaj atamıyorum piyasa durumu hakkında rica etsem bana yardımcı olabilirimsin?
Soran+1 yılbirde sizde ciftcisiniz ve bitirmek istediklerini açıkladınız yani sizin içinde meyve üreten çiftçiler içinde sıkıntılar var mı? arge yapmak istiyorum ama neyde yapmalıyım bilmiyorım ticarete atılmak istiyorum cünkü piyasalar berbat durumda
Soran+1 yılgonderdim
Gizli Üye(30-35)+1 yılBazilari parayı çok az bulmuş çoğu insanın cebin de 10 lira bile yoktur şimdi. Benim o kadar birikimim bile yok kendi imkanına göre birikirmişsin helal olsun. Bir arkadaş dolar alınmasın demiş hakli ama buna devlet büyükleri el atmadığı surece boş geliyor bana eleştiriler oturduğu yerde konusan insanlar. Bir yakınım ve bu konuda fazlasıyla kar etmiş bir yakınım doların artacağını söylüyor ama yine de sen bilirsin.
02 Yorumla
Soran+1 yıldoların artacagını herkes soyluyor fakat burada ki insanların altın al demesinin sebebi tl nın dolar cok tesekkürederim acıkcası zorlandım ama anadoluda yasıyorum, İstanbul'da kalsam hiç biriktremem karsında ki deverini kaybettirmemek altın ziynet esyası bir sıkıntı olmaz ama dolar alınırsa tl degersizlesir alın gücü azalır diyorlar, yani brnim anlamadıgım bir durum var madem oyle türkiyede ki insanlar yurt dısına rahatca cıkamayacaklarmı jağonların hepsi gezgin kimse yerinde durmuyo ve sürekli paralerını degiştiriyolaf, ama biz dolar olarak degiştirdigimizde direk etkileniyor neden boyle oluyor?
Cevap sahibi+1 yılTüm dünyayı türkiye doyurduğu için maalesef ki biz köle gibi çalışmak zorundayız Sadece yemek yiyip barınabilmek ve bir kaç saat uyumak için. Çok fazla topla girmek istemiyorum çünkü insanlar saygısız ve herkes sadece kendi düşüncesini başkasına dikte etmeye çalışıyor herkeste akıl çok ama kimse kullanmıyor o akli o daha üzücü. Size kalmış ister altın alın ister faiz e koyun ister dolara çevirin. Hayırlısı ne ise o olsun ama paranızı sisteme harcamayın benim gibi böyle güzelce biriktirin.😊
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
12Cevap
genç şu an en iyi yatırım aracı faiz. hemde garanti para. ama dersen faiz haram...
paranı dolarda tut. en azından değer kaybetmez. borsa, hisse zarar ettirebilir. Uzun vada de paran cepte kalacak ise, Bireysel emeklilik sistemien giriş yap. ayda 150 tl ile başla , %25 devlet katkısı ile paran biriksin, 5-10 yıl arası kalmalısın bu sistemde paranın dibine vurursun... Fakat , tl değer kaybettiği için günün şartlarına göre fena bir para almazsın bunuda unutma.02 Yorumla
Soran+1 yılherkes altın al diyor, ana altın yükseldigi gibi geri düşme oselliğine aahip sizce altın mı yoksa dolar mı almalıyım? ozellikle secimden sonra yükselicegini soyluyorlar
Helal olsun yatırım olsun diyorsan ziraat katılıma paranı yatır hiç yoktan helal paranda değerlenmiş olur
18 Yorumla
Soran+1 yılziraat katılım ne demek, herkes dolara paranı yatır dedi
Soran+1 yılaaa aradıgım sey sende cıktı, şimdi altına güvenmiyorum bir artıyor bir azalıyor, benim korkum deger kaybwtmesi, ikincisi neredeyse herkescdolar al defi ama burada sordugu vatandaslar tl deger kaybediyor paranı tl de tut alım gücümüz düsmesin tl deger düsmesin dedi, vatanımı seviyorjm ama napıcagımı bilmiyordum ama bu ziraat olayı daha iyiymiş faiz degil
Soran+1 yılacıkcası zorlandım ne yapacagımı bilmedigim için, ama anadoluda yasıyorum, İstanbul'da kalsam hiç biriktremem, meyve diyatlarına gelirsek evet çok kötü bir yıl bereketsiz rabbim düzeltsin inş. altın ziynet esyası bir sıkıntı olmaz ama anlamadıgım bişey var sormak istiyorum dolar alınırsa tl degersizlesir alım gücü azalır diyorlar, yani benim anlamadıgım bir durum var madem oyle türkiyede ki insanlar yurt dısına rahatca cıkamayacaklarmı japonların hepsi gezgin kimse yerinde durmuyo ve sürekli paralarını degiştiriyolar, özellikle çinliler, koreliler, ama biz dolar olarak degiştirdigimizde direk etkileniyor neden boyle oluyor?
Soran+1 yılya çok tesekkürederim içim rahatladı
tüm paranı Altın yap derim ben öyle yapıyorum yıllardır çünkü 146 liradan aldığım altın 228 lira bugun gramı bence iyi gibi
02 Yorumla
Soran+1 yılama çok uzun vaadeli yatırıma giremem altında 10 yıl beklersem benim için çok çok güç olabilir ama iki senede dwgerini yülselticek bişey bekliyorum dolar diye düsündüm
Yatırımlar bu şekilde olmaz. Buradan kimsenin fikri sana kar elde ettirmez. Ben 15 yıldır ekonomi içindeyim. Eğer öyle az parayla garanti kazanılacak bir şey yok.
Ama Eğer istersen garanti olsun... Altın al.
ya da aselsan / petkim hissesi al.09 Yorumla
Soran+1 yılaselsanın petkim hissesi deger kaybettirmez mi? ozellikle sevim sonrasında, benim baska sormak istedigim altın yerine dolar alsam nasıl olur?
- +1 yıl
Bnde bunu anlamiyorum.
Baska ulkenin parasina neden yatirim yapiyorsunuz?
Sen o bu şu dolar alirsa ne olur? Dolarin degeri artar peki dewaminda ne olur? Senin paranin deri azalir ulkende eflasyon artar. Alim gucu azalir. Senin almis oldugun 3 kurus dolar dolayli olarak senide herkeside etkiler.
Baska ulkede olmayan seyler bizim ulkemizde bizim vatandaslar tarafindan oluyor. Cok uzucu..
Biz bu ulkede ayni teknedeyiz. Eger bilincsiz olursak ac gozlu olup cahilce hareket edersek hep birlikte batariz.
Ben turkum sen turksun neden lanet olasi amerikalarin parasini kullanalim ve yatirim yapalim ki?
Kendi paramiza sahip cikmaliyiz. TL ye guvenin yoksa altin al. Euro ya da dolara talep ulkenin ekonomisini sarsiyor.
Lutfen bilinclenelim ucuz hesaplar yapmayalim
Soran+1 yılhayır ya ondan defil ülkeye zaten tl degeri düşsün diye sıcak para akısı girildi simdi ise o para harcandı suanda bir b"k belli etmiyorlar, yine inşaat sektorunde ki borclara harcamıslar ama patlak verecek diyorlar yani ben degil bir adam soylemişti bunları o yüzden dolar alıp satmamız gerekli oldugını duydum yani ister istemez tl düsecek zaten ben tlnin azalmasını istemiyorum ki kosa vadeli para yatırımı 5 10 senelik degil 1 senelik bile degil belki o parayı 1 ay bekletip geri cekicem benim ki bir anlık
Soran+1 yılaltınada ben güvwnemiyorum yani dolar mı altın bilmiyorum altından cok fazla deger kaybettiker benim arkadasımın biri 60.000lık parayı altın yüksekke yatırmıs daha da düşmüş, 50.000₺ olmus, benım korku dolar yükselirken altın deger kaybeder mi?
Soran+1 yıltl deger kaybetmeden, enflasyona ve alın gücüne zarar geşmeden 1 şer 5 olmadan altın alıyım diyorsun? ama altının degerlenmesi için kaç yıl beklemeliyim bilmiyorum ama altın ülkeme zarar vermeyecekse dolar zarar verecekse altını düsünürüm sonucta ziynet.
Soran+1 yılgerci evli bile degilim, o yüzden altın istemiyorum yani bir tek sunu ogrenmek istiyorum, altın dever kaybeder mi secimden sonra?
- +1 yıl
Bakk..
Altinin degerini dunyada ki politik durumlar belirler. Dunyada degeri hic bitmeyecek en guvenilir yatirim altindir.
Ulkeler bile doviz stokladigininin kat ve kat fazlasini altin olarak merkez bankalarinda tutarlar.
Dolari kim belirler? Ulkemde ki cahil ac gozlu vatandaslarimiz dolara yonelirse dolar cikar.
Tramp denen zibifi sosyal medyadan olumsz birsey yazarsa cikar cunku herkes senin gbi dusunuyor.
Dolarla para kazanayim diyor. Ama boyle kazanmak hepimizi yakiyor.
Soran+1 yılacıkcası zorlandım ne yapacagımı bilmedigim için, ama anadoluda yasıyorum, İstanbul'da kalsam hiç biriktremem, meyve ve sebze fiyatlarına gelirsek tl kendiliğinden deger mi kaybediyor yoksa bu yıl çok kötü bir yıl bereketsiz, rabbim düzeltsin inş. altın ziynet esyası bir sıkıntı olmaz sanırım, ama anlamadıgım bişey var sormak istiyorum dolar alınırsa tl degersizlesir alım gücü azalır diyorlar, yani sen diyorsun, benim anlamadıgım bir durum var madem oyle türkiyede ki insanlar yurt dısına rahatca cıkamayacaklarmı? mesela ben bu ilkbaharda yurt dısına gitmek istiyorum 10.000'den daha fazlasına ihtiyacım zaten olacak, mesela japonların hepsi gezgin kimse yerinde durmuyo ve sürekli paralarını degiştiriyolar, özellikle çinliler, koreliler, ama biz dolar olarak degiştirdigimizde direk etkileniyor neden boyle oluyor? birde twitterda erkin sahinözde boyle soyluyor yani seni haksız bulmuyorum sonuna kadar destekliyorum ama aklımda ki soruları sormazsam kafamda soru işaretleri kalır o yüzden sormam lazım
+1 yılYanlış anlamada o para en fazla faize atılır ondan başka bişey olmaz
03 Yorumla- +1 yıl
Veya dolar alabilirsin veya altın
Soran+1 yılbende dolar diye düsündüm yoo yanlıs anlamıyprım kesinlikle ama bir sekilde segerlendirmem lazım cünkü boylede kalırsa kesinlikle kaybederim erir gider erimemesi için arayıs içerisindeyim ya da bir döviz sepetinimi yapsam dedim bir kısmını altın bir kosmını dolar bir kısmını € olarak cevirsem sizce nasıl olur?
- +1 yıl
Bence en mantiklisi çünkü seçimden sonra doların articagini söylüyorlar
Kesinlikle 24 iar gram altin alarak yatirim yapmani oneririm.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıltüm paranı altına yatır. asla ve asla batırmayacak olan tek yatırım.
01 Yorumla
Soran+1 yılyani altından dolayı parasını kaybeden bir çok insan oldu, dolar yükselecek diyolsr sizce dolara yatırsam nasıl olur? dolar seger kaybeder mi?
aselsan veya thy den kağıt alabilirsin
01 Yorumla
Soran+1 yıldalga mı gectin kagıt nedir ya 😅
16 bin lira ile yatırım yapılmaz
00 Yorumla
+1 yılBankaya at faize koy bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAlan adı alım satım yap.
00 YorumlaAltın
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Elimde çok cuzi miktarda bir para var yatırım yapmak istiyorum içinizde piyasadan anlayanlar bana yorum yapabilir mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar