Müge Anlı Palu Ailesi'ni nasıl değerlendiriyorsunuz?

Şarlatanlık desen onlarda, cinci hocalık onlarda, organize saldırı onlarda, çocuk istismarı onlarda, din kisvesi altında şerefsizlik onlarda, cinayet onlarda, şiddet onlarda...
Ben izlememciler lütfen görüş de atmasınlar ben konuyu bilenlere soruyorum. Bu aileyi düşününce ne geliyor aklınıza? Tam bir çöküş, tam bir kör kuyu değil mi?
Müge Anlı Palu Ailesi'ni nasıl değerlendiriyorsunuz?
Müge Anlı Palu Ailesi'ni nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla