"Yazın 3 Ay tatil yapıp bir de üstüne maaş alan" meslek grubu hangisidir?

Bu soru bana ait değil dün akşam Star Tv'de yayınlanan Onur Buldu'nun sunuculuğunu yaptığı "Eyvah Düşüyorum" adlı yarışmada sorulan -özü itibariyle yanlış- bir soru!
Öncelikle, çoğu kişi tarafından yanlış bilinen bir şeyin doğrusunu belirtmenin faydalı olacağını düşünüyorum. Yani soru temelde yanlış bir soru. Doğrusu öğretmenler 3 ay değil 2 ay izin yaparlar. Okulun tatile girmesinden sonra 2 hafta ve yine okul başlamadan önce 2 hafta bir seminer dönemleri var.
Şimdi bu soruyu soran Onur BULDU'ya 2 saatlik bir program sunumun öğretmenin kaç aylık maaşına denk gelmektedir? Diye bir soru yöneltilse ayıp olur mu ki🤔

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, öğretmenlerimiz aldıkları maaşı haketmiyorlar mı?
"Yazın 3 Ay tatil yapıp bir de üstüne maaş alan" meslek grubu hangisidir?
Cevapla