Arkadaşlr, özellikle erkeklere soruyorum, bu erkekler neden bacaklarını açarak oturuyor, toplu taşıma araçlarındada aynı, amaç ne?

Ya nedir bu erkeklerde bacakları açarak oturma olayı? Terbiyesizce birşey bence bu.. yolda giderken bile minibüste otobüste bazı erkekler bacaklarını aça aça sanki plates yapıyor ya.. ayıp ayıp.. biraz edepli oturun. Sizin ananızın kızkardeşinizin karşısında öyle otursalar hoşunuza gidermi.. yapmayın bunu. Çok edepsizce ve ayrıca iğrenç görünüyorsunuz..
Arkadaşlr, özellikle erkeklere soruyorum, bu erkekler neden bacaklarını açarak oturuyor, toplu taşıma araçlarındada aynı, amaç ne?
Arkadaşlr, özellikle erkeklere soruyorum, bu erkekler neden bacaklarını açarak oturuyor, toplu taşıma araçlarındada aynı, amaç ne?

Arkadaşlr, özellikle erkeklere soruyorum, bu erkekler neden bacaklarını açarak oturuyor, toplu taşıma araçlarındada aynı, amaç ne?
Arkadaşlr, özellikle erkeklere soruyorum, bu erkekler neden bacaklarını açarak oturuyor, toplu taşıma araçlarındada aynı, amaç ne?
Cevapla