AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
Şunu unutmayın, bombalar patladıkça bizi yıldıracağınızı sanmayın! Bu güzel ülkemin güzel yürekli insanları, emperyalist güçlerin bu olaylar sayesinde birbirine düşürmek ülkemi bölmek isteyişi sonuçsuz kalacak aksine aklı selim milletimiz daha sıkı birbirine sarılacak.
''ABD'nin vatandaşlarına yaptığı Türkiye'ye seyahat uyarısını yinelemesinin ardından meydana gelmesi dikkat çekti.''
hükümet yerine kimi suçlayalım arkadaşlar siz söyleyin?
Dogu da onca insan öldü hic yas tutulmadi hatta turkiyenin umrunda bile degildi ama İstanbul'da olunca yaslar baslandi dogu da ölenlerde tc vatandasiydi neden onlar icin bir ses cikmiyor
saçma sapan konuşma. zihniyetiniz bozuk sizin.
Kimin zihniyeti bozuk belli ordaki insanlar sonucta T. C vantandasi onlar icin neden yas tutulmuyor kürt türk alevi sonu olup olmamasina bakma sonuc orda ölenler insan ve T. C vantandasi
pkk örgütünün anavatanı doğu olduğu için olabilir mi? yardım ve yataklık yaptıkları için olabilir mi acaba?
Nerden biliyosun yardim ve yataklik ettiklerini elin bir kanit var mı kulaktan duymalara inanma git kendi gozlerinle gor onlarin icinde yasa ve ne yaptiklarina bak
Bende doğuluyum. Ve şu an kalkıp burda ölenler için yas tutmadınız diye bir soruşturmaya girmiyorum. Ve siz @namıdiyar herkes doğuyu kötü ve saldırgan görüyor. Bunun tek sebebi ise sizin gibi olanlar yüzünden. Bir kürtün yaptığı fedakarlığı siz. yaparmısınız bu muamma. Ama kendinze gelin. Burda tepkim sizeeeeee sonuna kadar. Haddinizi aşmayın. Asıl zihniyeti bozuk olan sizsiniz. Her kötü kürt değildr. Her iyide türk değildir
@mrymdmr bunlari gorebilen yok
@mrymdmr yoo ben de erzurumluyum köken olarak doğuluyum. ama kimin ne olduğun da biliyoruz. böyle yorumu ancak hdp vatandaşı yapıyor. ne zihniyette olduğunu da biliyoruz. zihniyetleri gayet yakından biliyorum zerre kadar vicdanınız sızlamıyor sizin.
Siyaseti karistirma kim ne olursa olsun a partisi b parti olsun fark etmez sonucta orda burda ölen insan biz sadece burda öldügü zaman insanlarin tepkisi ve orda insan ölen insanlarin tepkisini bak insanca oturup konusulsa sorun kalcagini sanmiyorum
@namıdiyar siyaseti karıştırmayın. Sadece neden bu taraf saldırgan görülüyor anlam veremiyorum. Bende batmanlıyım bunu demem sizin için yeterlimi bilmiyorum ama biraz başkalarnda sorun ve zihniyet bozuk diyeceğinize oturup kendi düşüncelernzle yalnız kaldnzmı? Neyse ya rabbim ıslah etsin...
başbakanlık sisteminizede koyunlarada... O kadar zorluklarla kurulmuş bir ülkeyi mahvetmek kolay mı? Allah Ülkemizi her zaman korusun, saçma sapan kişilerin altında kaldık. Umarım ülkemiz herşeyde gelişir insanlarıda dahil olmak üzere
@Pırtıl en çok şehit 94 yılında verilmiş şehit sayısı 1145 hayatını kaybeden sivil 992 95 yılı 772 şehit hayatını kaybeden sivil 313 açıp oku araştır bunlar resmi rakamlar tv de onu bunu dinleyip onların ağzından konuşma
Teröristi ülkeye kadar sokup onların ülkede sürekli patlama yaratmasını sağlamak başka şey, teröristle savaşarak şehit vermek başka şey. Senin o saydığın zamanlarda ele geçirilen terörist sayısını da yazsana buraya ona göre kıyaslayalım. Bunu araştırdıysan onu da biliyosundur çünkü. Şimdiki ele geçirilen terörist sayısı o zamanlar ele geçirilenin yanından geçemez. Çünkü gerçekten pkk ile çatışılıyordu ülkeye sokulmuyordu. ve o dediğn 1145 şehit hep doğuda kürt bölgesinde oldu.
Halktan ölenler de ordan öldü yani.
bu yorumundan doğu bizim ülkemizde değil bunu anlamış olduk sürekli sınır ötesi operasyon oldu türkiyede de biz mi bilmiyoruz acaba? doğuda şehit olursa tamam mı diyelim ne yapalım şimdi? veya teröristler terör faliyeti yapıyor diye hükümet mi istifa etsin o zaman teröristler istediğini iktidara getirsin istediğini iktidardan alsın bizde izleyelim mi?
Doğudaki asker demiyorum doğudaki insan ölürse ölsün terörist zaten ordan çıkıyor. Ama o ölen askerlerin katbekatı terörist yakalandı ve öldürüldü o yıl. Ölü ve diri toplam 5500 civarı terörist yakalandı. Terörle savaşarak şehit vermek terörün suçudur. Ama teröre boyun eğerek ülkeye sokmak iktidarın suçudur. Teröristler terör faaliyeti yapıyor diye değil, teröristlere bu konuda izin veriyor diye istifa etmeli. O teröristlere barış adı altında 2 yıl boyunca doğuyu nasıl verdiyse, şimdi de ülkeyi başka bir partiye vermeli. Onların techizatlarını barış adı altında ülkeye getirmelerine izin vermeseydi şu an bu patlamalar olamazdı. İktidar oldukca ülke daha çok elimizden alıncak gibi geliyor bana. Terörist zaten şuanki iktidar sayesinde istediğini yapıyor. Erdoğan kendi ağzıyla amerika bizi görevlendirdi bop projesi için diyor. Zaten ülkeye istenilen kişi getiriliyor amerika tarafından. Bunun videosunu da atarım erdoğanın ağzından. Bu iktidar oldukca asıl terörist o söylediğin şeyi yapabilir
Bu iktidarın inmesi sayesinde, terörün elini kolunu sallaya sallaya ülke başbakınını seçebilceğini nerden çıkardın? Teröre destek zaten bu iktidar sayesinde oluyor patlamalar da bu iktidar yüzünden oluyor. 94deki şehitler gururuyla onuruyla şehit oldu, şimdiki gibi cumhurbaşkanının pis oyunları sayesinde değil. Asıl bu iktidarın çöküşü teröre karşı direnç oluşturur. Kusura bakmayın ama siz cumhurbaşkanına tapcanız diye ülkeyi umursamıcanız diye bu ülkenin hali buralara geldi daha fazlasını istemiyoruz. Aklınızı başınıza toplayın. Sizin ucu kaçık seçimleriniz yüzünden bu ülkeyi bu hale getiremezsiniz. Nedir bu anlamıyorumki bizim insanımıza noldu da bir insana bu kadar tapıp kör oldular.
hala cumhurbaşkanına tapma mapma diyor dostum anlamada mı bir sorun yaşıyorsun sen? dünyanın hangi ülkesinde teröristler hükümet düşürüp hükümet belirledi bana bir örnek ver cahil cahil konuşma allah aşkına terörist kendi başına mı çıkıyor kaç tane devletin maşalığını yapıyor. ben isim vermiyorum kim olursa olsun devletin başında ben yine aynı konuşucam oldu teröristler istedi diye korktuk hükümet istifa etsin öyle mi? ya bırak azcık mantıklı ol. ayrıca savaş diye bir kelime geçirmişin savaş iki devlet arasında olur teröristle savaşılmaz kavramları iyi öğren ki doğuda senin anlamadığın bu iki yıllık süreçte oranın halkını yanına alması asıl teröre darbeyi indiren nasıl oralarda çıkma yasağı uyguladı da halk destek çıktı bütün halk ayaklanmadı neden teröristlere de lanet okumaya başladı oradaki kürt halkı? oradaki kürt halkı bile desteklerken bizim metropollerde yaşayan insanlar pkk'yı savunur oldu arkadaş olacak iş değil ya
Koltuğu teröriste vermek ne alaka? Kim dedi teröriste ver diye? Kim iktidar olursa ona aynı şekilde davranılmaz. Bu tapmaktır işte. İktidar olanı değil, nasıl iktidar olduğuna bağlı olarak onu desteklersin. Teröriste koltuk vermek de nerden çıktı? Kendin çalıyorsun kendin oynuyorsun. Teröristte akp de aynı şey zaten. Boşuna konuşuyoruz burda. Kafası alan insanlar olsa hala akp i desteklemez bunlar zaten.
bu şekilde milleti aşağılamaya devam edin yüzde 60 garanti bu seçimlerde çoluk çocukla ettiğimiz muhabbete bak ya hadi ben kaçar.
Etcem çünkü hakediyorsunuz. Siz bu milletin başına gelmiş en büyük belasınız zaten. Asıl bela sizsiniz akp değil. İnat uğruna oy veren akılsız seçmen. Bu şekilde kendinizi hem daha haksız hale sokuyorsunuz hem de ülkenin içine ediyorsunuz. Akpden birgün hesap sorulduğunda, sizden de sorulmalı. Ülkede sizin gibiler oy veriyor ve aynı oy hakkına sahip oluyoruz. Şaka gibi.
hesap sorulacaksa bu millet terör örgütlerini destekleyenlerden sorar sen rahat ol. millet ne diyorsa odur geçti o darbe işleri hükümet indirip astırmalar falan..
Vatandaşlarımızın Ailelerin Canı Yanmaz Umarım Daha Fazla Baş Zaten Sağ Oluyor O yüzden Başımız Sağolsun Demek İstemiyorum...
#TerörüKınıyorum
şu an hukumeti suclamanin zamani degil onlarin istedikleri ulke icinde ic karisiklik cikarmak ve gorunuyorki bunu da basariyorlar.
Ölenlere Allahtan rahmet , kalanlara başsağlığı diliyorum...
suçlu hükümet değilse kim kim yönetiyor ülkeyi
@haymatos suclu olabilir veya olmayabilir bunu biz bilemeyiz. benim demek istedigim birlik zaman..
açılım sürecinde pkk yı dağdan indirip davul zurnayla karşılarken kimsenin birlik aklına gelmiyordu işidi daha düne kadar överken birlik kimsenin aklına gelmiyordu . yazacak çok şey varda neyse
Hava sıcak oluyor AKP yaptı diyorlar. Lan bir parti bu kadar şansız olamaz.
saçmalama
ulan ülkede ne olsa dış mihraklar diye hayali bir kahramana sallıyorlar, sonra her şey yoluna giriyor. bir de halkın arasında mason mason diye gezen sığırlar var. bundan ala ballı partimi olur.
küba hükümetini mi suçlayalım?
@İpnetor Ekvadoru suçla
Arkadaşım nedir senin bu fanatikliğin tamam akp lisin anladık ama ortada çok büyük bir yanlış var senin ülkenle dassk geçiliyor resmen. bu şekilde hiçbirşeyi sorgulamıyorsunuz
@İpnetor hayatinda kac hükümet gördünde konusuyorsun? Solcularin zamaninda daha sen babanin kanallarinda sperm olarak dolaniyordun. Sacma sapan yorum yapma.
Ulkede iyi seyler olunca ak parti yapti demesini biliyorlar ama. Muhalefet tarafinda olup hukumetin imkanlarini kullananlara hic cekinmeden giydiriyorlar. Birazcikta sorumluluk alsalar sempatik bir larti olacaklar.
Şanssız değil istikrarsız
Pardon da kardeşim, ortada ölen onlarca insan varken baştaki hükümeti değil de gidip Çin hükümetini mi suçlayalım. Başta kim varsa ölen insanın sorumlusu odur. Mhp'yi mi suçlayalım Chp'yi mi söylesene? Baştaki Akp, yöneten Akp, ekonomiyi felç ettiren, çalan Akp, biz onları mı suçlayalım. Hükümet neyse o suçlanır, bunu kabullenin.
@Grilce123 şimdi senden kim sorumlu annen ve baban değil mi? Sen okula giderken seni gelip kamyon çarpsa baban mı sorumlu seni kolundan tutup okula götürmedi diye.
@patates8 😂😂
Ülkeyi şansa bırakan siz zihniyetleri bizleri sorgulamaya başladığınız için tebrik ediyorum. Seni de devletin görevlerini incelemeye davet ediyorum.
helal be 😊
Şans batıl inanç bebeğim, boldiğime göre AKP müslüman?
@SadeceHissettim zoruna mı gitti?
@wuxxum saçmalama demek yetersiz gelir saçmalamamaya çalış dostum !!! akp yaptı diyip duruyon o adam da bu ülkede yaşıyo bence akp felan değilde dış güçler yapıyo yani ya kürtler ya da suriyeliler
Adamlar kabız oluyor akpye sövüyor @_-Öcüü-_
@EliJahh mallık işte
@eksikpre allah icin dış güçler denince senin aklına Kürtler geliyorsa senin o aklini s. ke.. m ulan hela biriniz deneme amacli oyuncak bir bomba alip havaalanı na gidin bakin ne yapacaklar yaw devlet destegi olmadan boyle bir olay hayatta gerceklestirilemez
Mynetten kopyalayıp yapıştırın...
CNN'den başka bir kaynak da kullanmayın...
Çünkü doğrular sadece Siyonistlerin elindeki medyadan çıkar (!)...
ya da sansürlenmemiş, yayın yasağı olmayan medyadan
@wuxxum hadi çocuğum hadi
Boş yapma
Güvenlik zaafiyeti yok (muş. 41'den fazla kişi hayatını kaybetti orada medya hepsini verse ülkenin hali ne olur.
Malesef ne yazıkki ülkemiz bir abluka altında. Türkiyede gözü olan bir cok kana susamış avrupa ülkesi var. Pkk isid örgütleri Sadece maşa kukla piyon gibi kullanilio. Kahrolası rusya amerika ingilere vs ülkelerin Allah bin belasını versin. Arkadaki destekçi köpekler talimat vermese başımıza Böyle talihsiz olaylar gelmezdi. Yüzümüze gülen dost görünümlü ülkeler sırtımızdan haince kalleşçe iş ceviriyor. Allah sonumuzu hayir etsin. Tez zamanda Allah n gazabina ugrarlar insallah...
go back :) Game of tohrones shanesini hatırladm hold yhe dooorrrr!!! :) kusura bakmayın üzüntü vurdu. Normalde çarpıcı yorum yapardım ama baktım ne işe yarar unut gitsin demek kolay.
başımızdakiler duygusuzca kaç kişi ölmüş bilgisini verir sonrada kınarlar başka birşey yok hepsi bedava maaş alıyorlar rabbim hepsinin öbür dünyada yakalarına yapışsın millet asgari ücretle ev geçindirsin bunlar denizden abdest alsın...
duygusuzca kaç kişi ölmüş bilgisini verenler bunlar i.gazeteoku.com/.../58595.jpg
@EliJahh sacma yorumlarinizi Kendir ize saklayin lutfen. Ayni gun sabah gazetesinin mansetini de koyabilir miyiz? O zaman kim vicdansiz kim saksakci gorururz
umarım gözleriniz açılır ülkemin cahil insanlarla işi yok..
ne 1 gunu 365 gun yas ilan edilse sizce gidenler geri donecek mi? Ben soliyeyim donmuyecek peki ya kim bu yasın umrunda millet normal hayatlarına geri donuyor klasik moloton yasamlarına peki ya ölenlerin ailelerinin durumu işte o tam bir celişki çünkü yaşanmadan bilinmez.
Boş, Amaçsız, Pis, Beyinsiz insan kılığındaki terör guruplarıyla başa çıkmanın tek bir yöntemi var, onların anladığı dilden konuşmak... tabi o dilde konuşmak da başşak ister...
2gün sonra bunları kimse konuşmayacak uraşmayın birbirinize ayrıyetten teror hep vardı evet ama bu kadar faal olamamıştır bakınız hükümeti savunmaz die avutmasın kendini kimse 😞
Güvenlik zaafiyeti bence yok ama nasıl olur bilmiyorum oraya girişleri de ayarlamalılar illahi kapıdan girmeyebilirler geniş alan tel örgülerden de girmiş olablirler ama zafiyet olsaydı içeride belki 1000 kişiyi şehit ederlerdi
tel örgüden kimse giremez canım. bilip bilmeden konuşma. anında zımbalarlar. neyi ayarlamak istersin. havaalanına hergün 300.000 kişi geliyor? hangi ayarını değiştirelim sence?
x ray cihazindan kontrolde gecmek icin bekleyen kalabaliga ates acarak karmasa yaratiyorlar ve o arada birisi iceri giriyor. eger havalimanina gittiysen biliyorsundur x ray cihazlarian kadar kontrol yok kapilarda. Burda güvenlik zafiyati yok, ama gelde bunu iste cahillere anlat. adamlarla sabahtan beri atisyorum :D
@deutscheb0y dediğim gibi zafiyet yok
Koyun zihniyetli insanlar olduğu sürece patlamaya hepimiz mecburuz
Haricinde Dün burada bile bu olayın doğal felaket olduğunu söyleyen bile gördüm
Yazık Umarım Birdahaki patlama onların evlerinde falan olur da kurtuluruz.
En ufak içinde terörist sevgisi olanların ve bunlara göz yumanların hepsinin Allah bin belasını versin...
Insanlik kalmamais ya adam basi 100 lira ne demek hayat memat meselesi ve siz insanlari hemen uzaklastiracaginiza kisi basi 100 lira lari sayiyodunuz
Ey Zalimler!
Eğer bu dünyada başınıza birşey gelmiyorsa korkun!
Yükseliyorsanız korkun!
Çünkü en yüksekten yere çakılacaksınız !
Ya Kahhar !
Yine cok uzulunecek, yine teror lanetlenecek, yine bomba patlayacak. Bu olaylarin sorumlulari ve kisisel cikarlari icin buna goz yumanlar icin yasasin cehennem.
"Artık ölüm yaşa bakmıyor bu topraklarda @ksBence "
Ölenlerin yakınlarına sabır ve rahmet diliyorum.
ölenlere Allah'tan rahmet yakınlarına sabır diliyorum.
Allah bu acıyı ınsanlara yasatanların belasını versin
Olenlerin ailelerine allah sabir versin
Bunu yapanlarida allah bildigi gibi yapsin
Basimiz sag olsun
Her millet, icraatına tahammül ettiği hükümetin mesuliyetine ortaktır!
-M. K. ATATÜRK
''Siyasiler ülkelerinde işlenen cinayetlerden sorumludur. Halk can güvenliğimizi sağla diye oy veriyor.''
-rte.
üzüldüm gerçekten :( yaralanlara acil şifa ölenlere rahmet diliyorum ailelere ve yakınlara sabır diliyorum
Kimse bizim sabrimizi sinamaya kalkmasin beyler. Yoksa cok kotu olur, olur yani...
Halkı aptal yerine koyuyorlar , ama herkes herşeyin farkında , susmak duzene aykırı , hadi suçu birbirinize atında izleyelim.
ALLAH RAHMET YAKINLARINA SABIR GÜÇ KUVVET VERSN İNŞALLAH BİTİCEK BU TEROR PİSLİGİ ALLAH BİLDİGİ GİBİ ETSİN TERÖRÜ
İnşallah tez zamanda geberirler Türkiyeyi ve kardeşliğimizi bozamayacaklar. Duyarlılığınız için çok teşekkürler... :)
Olu sayisina inanmiyorum, benim amerikada oturan arkadasim var onlarin haberlerindede 49 diye geciyor
Biz Amerikadamı yaşiyorz peki? Onlar mı ölüleri sayıyr ya da türkiyemi?
@beautylover12 Medyayi goze alirsak onlarinki daha kaliteli bilgi edindigi yerler dogruluk vs :)
o kadar üzgünüm ki, boşu boşuna öldüler film izler gibi izledik bizde. ne yapabiliyoruz ki. Allahım
keşke bir film olsaydı !!!
Is bilmeyen ama ağzı iyi laf yapıp üst kademelere çıkmış yöneticiler kamu yönetimine hakim iken basari beklemek hayal olur.
bir arkadaşım orda özel güvenlik adamlar direk kapıdan gta usulü tarayarak girmişler dış hatlara ulaşıncada kendilerini patlatmışlar
ölenlere allah rahmet dilerim
bize mesaj ile bildirilmişti bu olayın olacağı ataturk havaalanına gitmememiz konusunda önceden bılınıyormus
Hayatımda gördüğüm en saçma ve akılsız bence. Her patlama sonrası yaşanan 8 klişe ne ya? Kafanız güzelmiş güle güle kullanın
Bu bir katliamdır. allah ölenlere rahmet ailelerine sabır bu olayı düzenleyen yardım eden göz yumanların da belasını versin
Bu ülkede; Az az ölüyoruz her gün.
Yağmurdan, havadan söz eder gibi...
Terörlerin başinda da Obama duruyor. Allah hepsinin belasini versin
@eksikpre Suriyeni kim boyle yapiyor? Erdogan da Suriyeye yardim ettikten sonra bunlar oldu dimi? Zaten onlara yardim etti şimdi de kendi milleti gidiyor.. Onlara da yazık, niye yardim etti demiyorum ama duşununce zaten onlara yardim etti ama simdi de kendi halki milleti tek tek ölüyor.. Hatta bir ulkeyde teror saldirisi olmustu, o ulkenin basbakani obamaya haber yolladi, eyer bir daha boyle bir şey olursa cok kotu olur dedi.(hatirlamiyorum hangi ulke oldugunu haberlerde vermistiler) eyer boyle bir sey yoksa niye obamaya uyarida bulundu? başkasina degil. Rusiya Ukraynayi ve bir baska ulkeleri dagitiyor. Obama, Putin hepsi elbirler.. Inan
20 gün önce istihbarat haber veriyor ama bizimkiler güvenlik zaafiyeti yoktur diyor şaka gibi aptal yerine konulmaktan sıkılmadınız mı artık
Bu teröristlerin kökü kurusun inşallah. Gün yüzü görmesin en ağır şekilde cezalarını çeksinler. Masum ölenlerin , şehit olanların, bütün masumların mekanı cennet olsun
Hep tanımadığım kişiler ölecek kafasıyla yaşamayın. Terör nefesiniz kadar yakın size.
Terörün vahşet kokusunu size her fırsatta koklatan bir yönetimi daha ne kadar desteklersiniz bilemem.
Ya zaten 20 günde bir yeri bir bir yerleri patlatiyorlar neyin istihbaratı bu? Saçma sapan "uyutma" operasyonları yine iş başında.
Yakınlarını kaybedenlere sabır diliyorum
Ben ölen her masum ıcın cok uzuluyorum. Hiçbir suçu gunahı olamayan ınsanlar oluyor. Derdiniz kımle ıse onu oldurun. Yanı iç savaşın çıkması ıcın ellerınden gelenı yapıyorlar...
Devleti suçlamaktan baska birsey bilmez o cnn li hainler
Ülke sefalet içerisinde. Anlam veremediğim konu sen tutupta binlerce suriyeliyi ülkene topraklarına sokarsan onlar da içten habire darbe vuracak hiç 2 sene öncesine baktınız mı dostlar ne oluyor bize ALLAH MUHAMMED aşkına. 😡
1. si yapılan iyiliğe karşılık beklememelsn beklersen o iyilik olmaz zaten
2. si suriyelerin suçu ne canlı bomba Suriyeli olsun türk olsun ne farkeder
@papatyakokulumnisan bak guzel insan memleket hain kaynıyor ondan şüphem yok ama bunlara fırsat verilmemesi lazım sen hiç görmedin mi patlatan lar neyin nesi kimin necisi fazla açmak istemiyorum burası hükümet meydanı değil avrupa niye almadı niye o almadı o niye sahiplenmedi bizim mahallede suriyeliler cirit atıyor bir anlat bakalım?
Kendi içimizde daha büyük hainler var göçmenlerde aramamak gerekir
Herşey kendini padişah zanneden bir şizofrenle başladı
Diyecek bir şey yok, kalmadı artık. Gemicik ve saray qeyf devam...
ALLAH Rahmet eylesin. Yaralılara acil şifalar ve ailelerine baş sağlığı diliyorum.
mit sadece lojman yapıyor para yiyor bu kadar boşlar. bu kadar gereksizler o kadar yani
mit calismasa bu ulkeyi bide oyle gor isterdim bir . Bilmeden konusma
@psikovampir şimdiye kadar ne yaptı allah aşkına
90 tane operasyonu sen mi yaptin pardon! Her yaptiklari seyi insanlarin gozune sokmuyolar heralde @begonvil_35
@psikovampir hangi patlamayı durdurabildiler pardon? kaç tane can gitti Ankara patlamasından sonra kaç patlama oldu ha?
Ya gercekten biseyker ogrende gel oyle konusuruz @begonvil_35
@psikovampir işinize gelmiyor tabi eyvallah bro
bir ülkenin istihbarat teşkilatı senin dediğini yapsa ülkeye giren çıkanın haddi hesabı olmaz o admlar çalışmasa hergun patlar hegun oluruz o yüzden sallama boşa dokuyosun çünkü
Off ya keske bir engel olsaydi da o patlama olmasaydi pislikler bunlar
nasıl ne şekilde biter kahrolsun bu teror ve destekleyenleri ne kadar kolay aramıza sızıyorlar
Maalesef benim köylüm de öldü allah belasını versin bu terörün
Ölenlere Allah'tan rahmet yaralılara da acil şifa diliyorum diliyorum başımız sağolsun.
İnternetten ne isterler ki fıtık oldum esas sayfaları açacam diye
o kadar geniş ve büyük güvenliğe rağmen o bombalar içeri girebildi... hmm... !!!
dünyanın en büyük lanetleri üstlerinde olsun bunu yapanların.
Biz halk devletin umurumda değil sadece cepleri deyince suçlu biz oluyoruz