AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
Suçlu olanlar sadece o işi gerçekleştiren değil onları teşvik eden bu işe zorlayan ve bu işe göz yumanlar bu iş yapıldıktan sonra siyasette ki liderleri suçlayandır.
Ya deli oldum demezler mi guvenlik zayifeti yok diye bir de olsa o zaman ne olacak kim bilir?
Ankara da patlama olmadan öncede uyarı sözde vardı
Morali bozulan erdoğann istifa diyor.
#TerörüLanetliyoruz
yaw he he de gec sende bosver :D
tuhaf bir durum. Uyarı geldiği halde 41 kişi ölü hiç gelmese ne olurdu ki
ihmali olanlar ceza aldın 41 kişinin hesabını kim verecek?
Allah herkesi düşmanın delikanlısını nasip etsin. Bu şekilde arkadan iş çevirip masum insanlara zarar vermeye çalışanlara fırsat vermesin.
Yemin ederim haberleri her gördüğümde gözlerim yaşarıyor; Allah kahretsin bu vatanımızı, insanlarımızı ölüme sürükleyenleri..
Bir çok masum insan hayatını kaybetti bunu yapan destek olan kim varsa helak olan kavimler gibi helak olsunlar inşallah...
biraz gecikti sanki be apla millet unuttu bile "patlama mı oo boşver ya hep oluyor zaten modundalar."
selam vallahı bulacak soz bulamıyorumm lanetlıyorum kınıyorumm rabbım yaralılara sehıtlere mekanı cennet olsun ve bassaglıgı dılerımm
Uzun zamandır yastayız, binlerce gencimizin şehit verdik, gözü yaşlı analarımız, çocuklarımız kaldı ardlarında.
Sadace lanetliyoruz elimizden başka bir şey gelmiyor buda çok kötü bir durum allah ölenlere rahmet yakınlarına başsağlığı yaralıları acil şifalar versin
Allâh rahmet eylesin. Yaralılara da acil şifalar diliyorum.
Akp daha başta olduğu sürece böyle olaylar daha bekliyorum amaç Türkiyede hiç insan kalmaması
CHP gelse terör biter haklisin. Cünkü köpek sahibine usaklik yapani isirmaz ;)
Ben aştiye girerken kemerime kadar çıkartayım adamlar hem bomba hem ak47 ile içeri girsin ilginç
Saldırıyı yapanlar şerefsiz halen koltuğunda oturanlar haysiyetsiz
Kuş uçsa haberimiz olur diyorlar ama malesef sonuc bu!!! Hayatini kaybedenlerin mekani cennet olsun. Yaralilara rabbim acil şifalar versin :(
allah büyük demekten başka bir cümle gelmiyor eden bulur ama bunu yapan şerefsiz vatan hainileri bilmiyorlarki bizi yıldıramazlar
ALLAH korusun hepimizi, Rabbim yaşatmasın bir daha böyle bir acı. Mekanları cennet olsun. öteki dünyada nasıl hesap verecekler o kadar kişinin hayatlarını sonlandırdılar. ALLAH bildiği gibi yapsın.
böylesine kardeşim nin önde gidenlerinin bizim sınırlarımızda adım atması cezasız kalmamalı
teröriste destek verene göz yumana görüpte bişey demeyene hepsinin ALLAH belasını versin...
Yas tutuyoruz, lanetliyoruz, kiniyoruz deyince her sey bitiyor sanki
benim akp hdp ye oy veren pkk destekleyen kardeşim yok
Allah kalanlara sabır versın. Mılletın başı sağolsun
Ve herşeye rağmen Ülkemde hain iti "özgür" Milliyetçi ise "faşist". Faşistliği göreceksiniz.
Allah belasını versin bu şerefsizlerin bu mübarek günde
Ilk önce allahtan rahmet diliyorum ailelerine sabır versin allahım ve bu mübarek günde allaha el açıp dua edeceklerine ellerini kana bulayanların ellerini kurut allahım
Duayla bisi olmaz. Sistematik istihbaratla olur
Ölenlere allah tanrahmet, yakınlarına başsağlığı diliyorum.
Saldırı sonrası cumhurbaşkanı
"saldırıyı kiniyoruz" yaşantımıza geri dönebiliriz.
Allah rahmet eyler. Bugün yas olsun yarın işimize bakarız.
@Seda0505 hep öyle olmadımı?
bir sonraki patlamada yine gündeme gelecek
Tabi öyle işte. Patlamalar gündemde olmadan öngörülü insanlarımızın hakkını savunmasına izin yoksa , bu hakkı savunmaya gücü olan yoksa sadece patlamada gündeme gelir. Ben bizim güvenliğimizi sağlamayanları değil sadece bunlara destek verenleride kınıyorum.
yüzde 52 oy aldılar..
asgari ücrete zam yapıcaz diye yaptılar halk ekmegi 75 kurus oldu..
Polis teyakkuzda olmasa otoparkta farkedip engelleyemezdi diye düşünüyorum
Ölenlere Allah rahmet eylesin yaralı olanlara acil şifalar versin
Bombadan daha kötü bisey varsa o da bu duruma alismamiz
41 can kaybettikten sonra havalimanı tam güvenlik ile korunur artık. Ne bekliyordunuz Eyüp Camide patlatılacağını mı?
Kahpe içerden olunca kapı kilit tutmazmış.
USA uyardı 2 saat önce Isid Türkiye genelinde saldırılar duzenleyecekmis
büyük bir istihbarat zafiyeti var nedense bununla ilgili hiç kimse bir açıklama yapmıyor
Bir daha böyle bir vahşetin olmaması ümidi ve duasıyla :(
türküyede bu olaylar daha da büyüyecek savaşa doğru sürükleniyoruz ne yazıkki
kimle savaşacaksın? işid'le zaten çatışma halindeyiz. Savaş iki ülke arasında olur. Karşında ülke yok ki?
zaten işid bizi bitirmeyecek ya abd ya da israil bitirecek belki oda değil üçüncü dünya savaşı çıkacajk görmüyomusun ortadoğu ateş içinde
Şuraya yazıyorum bizim ülkede değil. Heryerde bu terör var. Yukarda istihbarat 20 gün önce söylemiş. Ama biz nedense hafife aldık :(
allah hepsinin belasını versin ölen vatandaşlarımız nur içinde yatsın :(
Ölenlere Allah'tan rahmet, yakınlarına baş sağlığı diliyorum.
Başımızı sağolsun allah yakinlarina sabırlar versin.. Kahrolsun Terör. !
Devletin basindakilerin de sucu var
Yazik.. tum milletin ici kan agliyo...
Allah sabır versin zor çok zor
allah acil sifalar versin!
bir hilal uğruna yarab ne güneşler batıyor
patlamayı Rusya yaptı
Vpn nedir biri bana anlatirsa sevinirim
Allah'im sonumuzu hayır eylesin ya
Allah belalarını versinnnnn
Hiç mi kimse şüphelenmedi 3 ayda ya vay arkadaş.
Gelişmeler için teşekkürler
başka ülkede de olabilirdi
ulusumuzun başısağolsun...
iki gündür deli gibi ağlıyorum...
Yine sanal medya, bomba uzmanları iş başında
Allah kahretsin bu mübarek günde.
Neden bu uyarilara onlem alinmiyor 😠
Burası Türkiye o yüzden olabilir