AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
246Cevap
Haklisin o pisligi yaparken hiç mi düşünüyorsun be adam günah be onu geçtim anan bacin ileriki zamanda çocuğun olacak onlara yapsalar hoşuna gider miydi böyle yaptiklarinda ne evlenmek istiyorum nede bu dünya ya çocuk getirmek istiyorum böyle insanları idam cezası vereceksin asmiyacaksin kazığın üstüne otutaracaksin öyle şeye böyle ceza bizim devlet bunlara bisey demiyor işte böyle erkekleri görünce kendimden utanıyorum onları ŞIDDETLE KINIYORUM
Agliyorum şu an o pislikleri de idam etneliler yoksa daha çok aynı sorunlarla karsilasicaz canımız daha çok yanicak
anlamadıgım şey kendilerine adam diyorlar ama yaptıkları insanlık dışı ve hala ben adamım diye ortalıkta dolaşıyorlar.
Allah kahretsin bu serefsiz karektersiz zaafina yenik düsen erkeklerden. Bayanlara yapilan bu saldirilarin cezasi idam olsunnn. Kendime gelemedim duyunca güzel yürekli kardesimmm mekani cennet olsun:(:(:(:(
Tek çare böyle pisliği yapanaların boyunlarını vuracaktır öyle 3, 5 ay yatmayla adam olunmuyor. Vuracaksın kafalarını ibret alem için bakın bakalım bira daha yapabiliyorlarmı tabi burada erkeğe sorumluluğun düştüğü gibi kadınada düşüyor Erkek gözüne ve nefsine sahip olacak, kadın ise nasıl giyinmesini bilecek aksi takdirde böyle olunmadığı zaman bu olaylar ne yazık ki devam edecek
"3 gün önce telefonu bozulmuş, arkadaşının telefonundan "saat 20:00 de geleceğim" diye mesaj atmış." Böyle insanlar ölmemeli. Bu kadar masum insanlar katledilebilir mi? 😠😩
Bence tecavüzcüleri Hadım etsinler ( yani erkeklikten men etsinler)
aynen en azından alıcaksın orasını napıyor bakalım !
Hayatı kararsın hapisten daha kötü
Keşke idam gelse sabahtan beri ağlıyorum çok kötü oldum
Bende agliyorum hala babası kızımın üstüne toprak atmayın diye feryat etti içim sizladi resmen nasıl kiyabildiler nasil
Kadına şiddet sadece erkeğin şuçu değil bir toplumun şuçu çünkü kadın a şiddeti toplum yönlendiriyo. çoğu erkek bunu yapıyo. bu şuna benzer bir komutan askere şunu öldür diye baskı yapar asker onu öldürür. sonuçta hem komutanım hem asker şuçlu bunun gibi
Bunu yapanları yaşatmayacaklar orada inşallah. Allahın belaları allah ailesine sabır versin çok zor çok
Eline emeğine sağlık lakin bu ülke böyle doğmayıpta ıkınarak cıkarılmıslar sayesınde daha cok bıze bu haberlerı okutur ne yazıkkı
Türkiye böyle giderse kadınlar çarşafa girmeye ve ahlak polisine hazır olsunlar..
#www.change.org/.../%C3%B6zgecan-aslan-a-tecav%C3%BCz-edip-yak%C4%B1p-atan-canilere-en-a%C4%9F%C4%B1r-ceza-yapt%C4%B1r%C4%B1m%C4%B1-uygulans%C4%B1n imzaaa atiiin lutfen ozgecan icin katiller muebbet yatsin die. keske idam edilselerr
İşte tek çare birçok tecavüz skandalı olaylarında susturucu silah ile kafadan 1 mermi vurarak Soykırım yapmak.
Hic bir kadin siddete ve tecavuze mahkum degildir biz yeni turkiyede kadina siddet ve tecavuz istemiyoruz oyle bir ceza versinler ki yapmaya korkusunlar
nasıl bu kadar adi insanlar haline geldik? insanlar başkalarını yarılamadan önce empati yapmalı, sonra doğru mu yanlış mı yapıyorum demeli de nerdeeeee:S
bu ülkede matti ve manevi sıkıntı var bu olmasa hiç bir şey olmaz tek ana neden bu ve bu daha başlanğıç gittkçe cinayetler çoğalacak bence. sıkıntı çoğalıyor askeri maşşlı biri anca hergün makarna yiye bilir ve bunun sonuçlarıkötü olucak gibi
ölenin ailesine rabbim sabır versin bu günlerde herkesin istediği kadar bnde idamı istiyorum bu tecavüzculere fakat bizim ülkede ne zaman doğru birşey yapilsa milleti galeyana getirenler fazlası ile var idam yasalassa şeriat geldi deyip milleti doğduğuna pisman ederler onun için insanlar şu din nefretinden vazgecmeli önce bizim dinimizdir kadınin ayağının altına cenneti seren bunu anlamalilar...
Herşey çok güzel, kadınların daha özgür olmalarından yanayım ancak eklemek istediğim birşey var,
En son yazıda şunu giysek şöyle yaparlar bu giysek böyle derler, diyorsunuz hani siz kimsenin sözüne aldırış etmiyordunuz? Yoksa insanların sözlerine göremi takılıyorsunuz?
Bunun tek sorumlusu biziz!
Çünkü seçtiğimiz adamları biz seçiyoruz.
Bunları iyi düşünün.
Tayyip Erdoğan oldu dimi sorumlu. Ya bir git insanlar acılarını paylaşıyolar. Yas tutuyoruz burada. Dua ediyoruz geleceğe. Seçinlerini al ne yaparsan yap!
@Baklavalıpuding Geri zekalı!
Bu ülke 40 yıl önce böyle değildi! Sen anca dua edersin. Millet de tecavüze uğrar!
Git ailesine de bakalım dualarımız sizlerle diye. Git de.
40 yıl öncesini bence hiç açma tüm millet tecavüze uğruyodu 40 yıl önce. Utanmasan Tayyip Erdoğan minibüs şoförüydü diceksin. Biz idam gelsin istiyoruz. Elimizden de duadan başkası gelmez. Suriye'de binlerce kız tecavüze uğradı. Bosna'da binlercesi. Doğu Türkistan'da hal binlerce. Duadan başka elimizden ne gelir? Zulüm ebedi değildir. Nitekim 12 yıldır görüyoruz zulmün ebedi olmadığını. AKP hala sizin pisliklerinizi temizliyo en kısa zamanda kaldırttığınız idam cezasını tekrar getirecek inşallah. Ama siz çok iyi bilirsiniz tekme vurup sahip çıkmayı. Nazım Hikmete vurduğunuz tekmeden sonra ona kimseye yedirtmeyuz olayları gibi. İki yüzlü görmek istiyosanız aynaya bakın bayım. Zira brn daha fazla yorum yapamıcam. Hangi suratınıza bakacağımı şaşırıyorum da.
@Baklavalıpuding Hakkaten sorunlusun sen...
Bire akılsız, yorumlarımı gördün mü?
Nerden biliyorsun idamı istemediğimi ha?
Nerden yargılıyorsun beni. Ben hiç bir parti mensubunu tutmuyorum! Ben önce insan diyorum bire cahil.
Senin o savunduğun adam ülkeyi daha da b*k ediyor. Daha 20 yaşındasın gelmiş bana bıdı bıdı yapıyor. Daha şirket kurmak, vergiler, eğitim, toplum bunlar kafanda oturmadan insanları tanımadan bilmeden bana gelip Tayyip diyorsun.
Gelmiş bıdı bıdı yapıyor! Sizin suçunuz diye kadınlara suç atan cahiller var bu ülkede.
Beni yargılama. Aç gözünü de bir bak bakalım o tuttuğunuz adam neler yapıyor! Bir bak bakalım insanları nasıl bölüyor! Bunun CHP side aynı b*k AKP side aynı b*k MHP side. Çünkü adamlar rant peşinde. Oraya çıkınca seni beni düşünüyor gibi yapıp milletin gözünü boyuyorlar.
Olan halka oluyor. Bana gelip yaptıklarını savunma!
Ana baba terbiyesi olmadığı sürece bu olaylar olabilir maalesef :(
Anne ve baba terbiyesi bir yere kadar verilir, bir süre sonra insan doğruyu yanlışı kendi öğrenerek anne baba terbiyesinin üstüne kendi emeklerini eklemeli. Eğer eline bir silah verilirse; mermileri içine dizecek olan da odur, şarjörü tamamen çıkarıp denizin derinliklerine fırlatanda.
Biz kizlari kirleteni iceri atan degil asan adalet istiyoruz
Tek başına adalet savaşçısı olmak bir şey değiştirmiyor maalesef
Susmak daha kötü
susan kim?
Üstünü acik giymesi doğru değil tabiki yalniz bir kadin ustunu acik giydi diye o kadina tecavuz hak midir? Yapmayin ALLAH askina pf kafam allak bullak oldu tv yi acinca icim karariyor artik
Dün sinir krizi geçirdim resmen ya. Devletin başında kadının gülmesine, oturmasına, kalkmasına, sokağa çıkmasına kafayı takan insanlar varken bu cesareti bulmaları şaşırtmıyor beni.
İdam şart. Hapiste mi besliyeceğiz bu tipleri.
Yasalara İdam konması için kampanya yapalım. İmza toplıyalım.
Görüş ve yazılar çok mükemmel.
eskiden ya katılırdım ya da katılmazdım şimdi hiç bir fikrim yok işte en büyük sorun burada. düzeleceğine sittin sene inanmııyorum ben bu gibi durumların. çalan da idam edilmeli, tecavüz eden de, zina edende kesinlilkle idam edilmeli ki herkes doğru adım atabilsin. ne katılabiliyorum ne de kaçabiliyorum sadece seyrediyorum sizin gibi bir şey desem de booş artık.
Bu cinayetletin beslendiği kültürel gerçekliğe karşı cikmadiktan sonra ne desek boş
Bunlara diyecek bir şey bulamıyorum. Rabbimin sopası büyük. Elbet çok kötü çekecektir işkenceleri. bize düşen dua etmek
İğreniyorum dayanamıyorum bu kadar şerefsiz insanlar leşini itlere yedirmek lazım
Otobüste yanımda kadın varsa tek yanak oturuyorum bir gün düşecem koltuktan :D
Ben bazı erkekler gördüm sırf bir bayan belki rahatsız olur diye oturmayan, oturunca da aynı yapılması gereken gibi rahatsızlık vermeden her normal insan gibi davranan. Ama bazen de bacağını ağzıma sokana dek açıp, ondan düzeltmesini rica ettiğimde ise sanki boğazına bıçak dayamışım gibi diklenen de gördüm.
Ben genelde oturmam yanlarına ancak bazen oturuyorum tabi ayakta başka kadın görürsem yer veririm oturduğumda da uzak duruyorum yanlış anlamasın diye bide bende rahat etmiyorum isterse teyze olsun yine rahat etmiyor ancak onun dışında karaktere gelirsek adam gibi adam olduğum için aldatılıp yeni sevgilisi tarafından aranan bir insanım bazende sizden nefret ediyorum iyileriniz var ancak neyse konuyu kişisel mesele haline getirmem doğru olmaz dediğim gibi çeşit çeşit insan var ben önümde totosunu bana dayan kadında bilirim ;)
Bizlere kadın olduğumuz için yer vermenize gerek yok. Yaşlılar ve ihtiyacı olanlara verilmeli gerekir ki bunu da imkanı olan herkes yapabilmedilir. Her türlü kadını savunmuyorum, her türlü erkekliği de kötülemiyorum. Ben eşitliği savunuyorum, eğer güncel konularda çok yaşanıyorsa bu olayların ikaz edilmesini savunuyorum.
İkaz ile olucak şey değil şimdiki sevgililere bak aşkı yorgan altlarında arıyorlar otobüslerde sevisenler dahi var onun dışında örnek olucak insanlar lazım mesela ben ist. ilk geldiğimde ayakta 6 adamın içinde tek kadın gördüm yer verdim hanım efendi böyle oturabilirsiniz dedim ayaktaki sapklar tiptip baktı akrabamda kıza mı yavsıyon dedi zihniyet bozuk yani bunu tek başıma yapamam herkesin örnek olması lazım etik değerleri geri kazanmalıyız diyorum
Küçükken kızlara el bile kalkmaz diye öğrettiler bana. Keşke herkese aynı şey öğretilseymiş. Keşke herkes benim kadar masum olsa şu hayatta... Küçük bir zevk için bir kızın hayatına karartanlar cehennemde yanmanız dileğiyle...
İdam gelmeli gelmiyorsa ise böyleleri halkın eline vermeli dayaktan öldürülmeli.
Allah bu erkeklere nesli çoğalsın diye çük vermiş onu bile düzgün kullanamıyorlar hayvanlar.
TURKIYE BATMIS DESENIZE BUTUN HABERDE TECAVÜZ ILE ALAKALI VAKALAR VAR SADECE ÖZGECAN DEGIL VE BEN BU OLAYI ŞİDDETLE KINIYORUM BURAMIZA KADAR GETIRDINIZ YETER YETER YETER MASUM INSANLAR ÖLÜYOR TECAVÜZ YÜZÜNDEN ONU BIRAK ARALARINDA 14-15 YAŞINDA KIZLAR DA VAR YANI SIZ NE BİÇİM ERKEKLERSİNİZ BEN KADIN HAKKI ISTIYORUM TECAVÜZE ŞIDDETE HHHAAYYIR
Tabiki bunlar olmamalı fakat kadın kendi kıymetini bilip aşırı açık saçık giyinmemeli birilerini tahrik etmemeli. kadına şiddete gelince bunu yapanlar kendinden güçsüze el kadıracak kadar aciz ve korkak erkekler allah haklıyı ezdirmesin
iman olmayınca insanı durduracak tek şey idamdır...
Cocuklarınızı namaza alıştırın ve onlara allahtan neden korkmaları gerektigini anlatın butun bu pisliklerin asıl nedeni yobazliktir eksik inancla yapilan yanlis yorumlamalardir.
https://www.youtube.com/watch?v=NApRp86bSJA
Bunlarda inanc eksik mi Hocam? Camiye giren cocuk tecavüzcü sapik olarak ordan cikar.
Cevap veriyorum evet inanc eksik islam hukukunda burada tecavuzu gerceklestiren erkekler recme mahkum edilir kadin korumaya alinir arastir islami karalayacak yer aramayin
Yapılması gereken bellidir idam şart. Bana kalsa kazığa oturtmak lazım. Cezanın caydırıcılığı yoksa bir halta yaratmaz hapis yatsa nolacak. Bu dediklerime karşı gelenler Özgecan yerine kendi yakınlarını koysun bakalım farklı düşünecekler mi.
ya cidden artik yeter ya peyganberimiz bile kadinlar ize allahin emanetidir demis.. ya idam gelsin cidden istiyoruz...
diyecek söz bulamıyorum ben artık ülkeyi terketmek istiyorum böyle şeyler duydukça
İdam hediye olur bunlara. İşkence yapılmalı! İnim inim inlesinler de ölemesinler inşallah
Kız yakılarak öldürülmüş hala açık seçik giyinmeyin işte diyolar. Ulan bu ülkede ördeğe tecavüz ettiler be kardeşim ne açık seçikliği.
#Nejatİşler
bu tür olaylar için idam cezasının geri gelmesi şarttır ülkede bazı suçlara idam cezası şarttır bırak işlemesini düşünmesi bile o zaman zor olur
anneleri çok iyi yetiştirmek lazım çağdaş sevecen anneler yetiştirmeli çocukları... evlatlarda öyle olsunlar.
Benim dinim kadınlarının ayaklarına cenneti seriyor sen onun ayağını kaydıramazsın şerefsiz zihniyet
Bu aşağılık varlıklara sessiz kaldıkca yaptıkları yanlarına kar kaldıkca daha devam ederler artık bir şeyler yapılsın yeterrr
Bana ne giyeceğimi değil ! Oğluna tecavuz etmemeyi öğret !
Şerefsizler yakıp attıktan sonra bulunmayacaklarını mı sanıyorlar, onlarda ölsün aynı şekilde.. nedesek az, böyle şerefsizler için zalimler için YAŞASIN CEHENNEM !!!
CEHENNEME KALMAZ, İCERDE HALLEDERLER!!!
Benim bildiğim içerde böylesi namussuzlara diğer mahkumlar dünyayı dar ediyor, eminim bunada edecekler, hatta asip öldürürler bile. Haberlere de intahar etti diye çıkar görürüz
Cezaevindeki mahkumlar barındırmazlar o şerefsizleri
NALET olsun böyle insanlara kadınlara yapılan bu pislikçe hareketlerden sakınılsun artık onu yapan Namussuz insanlara sesleniyorum dizin kardeşiniz yok mu duyun ve karşı çıkın bu kişilere !
utanılacak bir ülke olduk iyice, Kadınlara şiir yazılır, sevilir, korunur, saygı duyulur kadınlar emanettir ! kadınlara şer*fsizlik yapılmaz ! idam edilmeli o katiller adaletine tüküreyim dünya !
Doğurur acı çeker, az pısırık olsalar çile çeker kimisi okuldan eve giderken işkence çeker kadının kaderi bu olmamalı onları geleceğin anaları hayatın beyaz rengidir.
Özgecan Aslan kardeşimize yapılan namussuzluğu o adilerin yanına bırakmayalım. Hadi Türkiye harekete geçelim!
Ne idamı erkekliği elinden alınmalı bu ibnelerin sal sonra nereye giderse gitsin
Bir kızın 3 kişi tarafından tecavüze uğrayıp yakıldığı ülkede sevgililer gününden bahsedip kutlayan herkesin * .
Yazık hemde ne yazık bu DÜNYAYI bu insanlarla paylaşmak zorunda olmak çok zor 😞😞😞
Onlara içerde kaç kişi tecavüz edecek. Yaşatmazlar onları içeride
Onların koğuşları içeride ayrı;) cinayet ayrı koğuş gasp ayrı koğuş hırsızlar ayrı koğuş uyuşturucu ayrı koğuş,
Aynı koğuşta olanlar da yapar bence
Maledef acı ama gerçek, kalemine saglık. Allah herkese vicdan versin
Bazı lanet olası pisliklere ne kadar küfretsem de hıncımı alamıyorum. kinim nefretim bir türlü bitmek bilmiyor...
o pisliği yapan * evlatlarının Allah bin türlü belasını versin
Kendi evladı için canı acıyacak insan böyle bişi yapmaz emin ol
pis köpekler..
bü ülke türkıye degıl soyuda gıtmıs huyuda eskı turkıyeyı gerı getırınn !