AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
246Cevap
İnsanın beyninde bitiyor aslında, hala kadınları suçlayan gerizekalilar var. Onlarla aynı havayı soluduğum için çok pişmanım. Aklı apış arasından başka bir şeye çalışmıyor bunların.
Benim kadar ağzına küfür almayan birini göremezsiniz ama bu tarz şeylerin olduğunu görünce gebersin bütün bu i. neler diye beddua ediyorum elimde olsa hepsini diri diri yakarım onların işkence çekmelerinden zevk alırım insanlar bu hale getiriyorlar
zihniyet örümcek kafa olduktan sonra ne anlatsan bos be canım onu yaparken kendı karısına kızını yapsalar nasıl olur tepkisi ne olur acaba her gün tecavüz cinayet ne kadrda miting yapsak bos
Burası Türkiye tabiki.
Yani üç tarafı denizlerle, iç tarafı cahillerle çevrili bir kara parçası işte.
Ben daha bir şey demiyorum.
Bu dünyada kadınlar erkek olmayı diliyorsa yazıklar olsunki bize nasıl canavarlar olmuşuz her ne şartta olursa olsun tecavüz değil tacizin bile bir açıklaması yoktur aksini idda eden insan değildir
Herkesin senin gibi düşünmesi dileğiyle..
Nalet olsun ki bu beyin özürlü insanlara mersinde yanilan olayı kiniyorummm o adami versinler kendi elimle öldurmesem namerdim
Erkeklerde bu olan olaylara tepki gösterdi yorumlara paylaşımlara bak ne bu erkekleri linç etme kampanyası? Sokaklarda erkeklere saldırmalar falan ne oluyor, kendi hakkınızı savunurken başkasına tecavüz etmeye gerek yok.
Keşke o kaçan adam yakalanmasaydı ve karanlık bir sokakta önüme çıksaydı.. Ben de size güzel bir paket hazırlardım..
ben yazınızı okumadm sahsen ama düşüncem sudr kı bnce ailelerin düzelmesi gerekiyor aileler düzelerse insanlar düzlr
Kısasa kısas emreden Şeriat'a "kahrolsun" diye bağıranların, "tecavüzcüler ve katiller idam edilsin" diye bağırmaları çok manidar değil mi?
Çok duygulandım bacım ya çok güzel bir bence olmuş. Öncelikle teşekkür ederim. Çok doğru. İnşallah tamamen biter bunlar ama bilmiyorum. Okan Bayülgen de çok güzel söylemiş. Helal olsun. Zor ya bayan olmak...
Okan BAYÜLGEN'in en sevdiğim sozüdür ve çok doğru söylüyor.
Diyecek kelime kalmadı artık ALLAH 'A HAVALE EDİYORUZ.
İdam isteyen iqsu 50 nin altındaki arkadaşlar :DdDdDd fazlasınız ya
Çok değerli bir paylaşım. Keşke herkes senin gibi düşünse...
Demek oluyor ki giyimle ilgisi yok abaza her yerde abaza :)
Basimiz sagolsun. Nasil insan bunlar ya hic vicdan kalmamis.
Soyle zihniyetli insanlar keske bisey olmadan ortaya ciksada hepsi tukense. Ne boktan onsanlar var. Allah hidayet etsin ya
Bunun gibi serefsizlere önce meydan dayağı attirilmasi gerek sonra devlet ne yaparsa yapsın suratina zinciri vura vura parcaliycaksin
Hukukta kiyas muessesi ceza muhakemesinde tecavuz tacuz yakma gibi vahsetlerde uygulanmali diyesim geliyor...
Kısas demek istedin herlade
bu ülkede adalet yok kalmadı, o yüzden bu dünyada çekmez ama öbür dünyada cehennemin gazabından kurtulamaz..
bu ülke islam devleti olsaydı, başımızdakiler müslüman olsaydı, o katillerin öldürülenin ailesine teslim edilmesi gerekirdi..
İnsanlara suçluyu söyleyince ne ilgisi var onunla diyorlar ama mesele bu ülkeye yerleştirilen zihniyet meselesidir.
Erkekler şimdide kendini üstün görsün bence hemcinsinizden utanın erkekler utanın!!!
Ne utanacam, gebertirim bunu bennnn!!!
Duyduğumdan beri ağlıyorum neredeyse, sinirlerim öyle bozuk ki... Millet şerefsiz olmuş...
Bende bu sabah gördüm benimde sinirlerim tepeme attı o kadar kızgın ve bir o kadar üzgünümki anlatamam. Okan Bayülgenide ayakta alkışlıyorum 👏👏👏
öncelikle kadının cinsel obje olmadığını anlatmak lazım!! bunu anlatmak içinde Türkiye'deki bu geri kafalılığın bu pis zihniyetin değişmesi şart !!!
kadın hakkı olduğuna inanmıyorum çünkü kadına değer veren erkekler hep küçük görülüyor
Tam tersine kaba, karaktersiz, cinsiyetçi erkekler küçük görülüyor ve bunu gizlemek için düzgün insanların kendilerini kötü hissetmesini sağlamaya çalışıyorlar.
çok değer verdiğim kızlar piç erkekleri seçti hep boşversene
Çok iyi, sen öyle kızlarla karşılaştın diye önüne gelene tecavüz et o zaman.
doğru konuş ben tecavüzcü değilim ayrıca bana eksi veren top ne yaptığını sanıyorsun kızlara şirin gözükme yavşaklığından bıktım artık
tecavüz edenlere 4 gün oda hapsi yeter diyen bir adalet bakanı olan yerde her b*k olur tecavüzü eden kadar buna izin ve meyil veren onun bunun çocuğu bakanlarda aynıdır
helal olsunn arkandayız çok iyi bir paylaşım olmuş emeğine sağlık
sosyolojik nedenler araştırılmalı ve çözümler üretilmeli
bacaklarini topla muhabbeti ne alaka onu anliyamadim
neyini anlamadın fotoya bakıp
bosver kardes
kufur edip niye yavsaga bagliyosun hemen? genelleme degil mi bu? rahatsiz oluyosa kalksin a mk beyin mi yok kizda? niye oturmaya calisyo o zaman hala? hey allahim ya.
oc sin bu arada.
@sun06 ne küfür ediyon ulan denyo. Adamın anasına küfür ederek mi kadın haklarını savunuyorsun, kadınları savunuyorsun. Senin beynini s*keyim .
Bazı suçlara. Idam gelmeli bak bakim suç oranı nasıl düşüyor
Tecavüz konusunda haklısınız ne yapsalar az ama bayanlarda hiç mi suç yok daracık mini etek daracık badi hersey ortada yani insan kayıtsız kalamiyo
Isterse çıplak dolassin bu senin ona tecavüz edip. Öldürme hakkını vermez
Zamaninda bosuna demedim butun pislikler erkeklerden cikiyor
demin bir söz okudum tam buna uygun
BİR KADIN KARNINA KOCA BİR DÜNYAYI SIĞDIRIYOR, BİZ DÜNYAMIZA BİR KADINI SIĞDIRAMIYORUZ.
başka söze gerek var mı
kadına şiddet bir insalık sorunu bir vahşettir. şiddetle kınıyorum.
Böyle p**evenkler "doğamız boyle" düsüncesine sığınıp tecavüzü hak görüyor kendinde. Kendilerini düzeltmektense kadınların ne giyeceğine karısmayı tercih ediyorlar.
Özgecan'in basina gelenleri yapan bir erkek degil insan degil onlar allah belalarini versin nasil kiyarlar bu bir cana ne tür bir sapik pisliktir bu ya!.
Dindar zihiniyetdir bu , kadına değer vermez ışid gibi.
Hiç bir solcudan ateistten Kadına şiddet göremezsiniz.
bir bitmediniz.
Rüya görüyosun heralde?
Bunlari yapanlara idam cezasi az bile gelir onlara oyle bir iskence yapacaksin aci cektireceksinki olmeyi dileyecekler
Testislerine balta ile vuracaksin bunlarin. bak bakalim birdaha yapiyorlar mi
Mükemmel olmuş yazılara eklemelere bayıldım keşke işe yarasa. keşke birileri anlasa
okan abi haklı valla kadınların regl ağrısı varmış yeni öğrendim..
Taciz ve tecavüzün yasal zemin bulduğu bir ülkede , tüm adalet sarayları kerhane sayilmali
çünkü orda adaletin taaa.. mına koyuyorlar... Haklısınız..
Dogru alti üstü bir adam olacağız ama onuda başaramıyoruz...
#İDAMGERİGELSİN cevabın kaldırılmasını göze alarak büyük harfle yazdım. Çünkü gerçekten artık yeter insanlar sapkınlığa doğru yol alıyor
"Altı üstü bir adam olacaksın. Onu da olamıyorsan geber daha iyi."
bu sözün altına ben de imzamı atıyorum.
Psikolojidir bozulur düzelir Allah karaktere zeval vermesin...
O kadar kadın öldürülüyor bunun patlak vermesinin başka bir anlamı olduğunu düşünüyorum
caydırıcı cezalar uygulansın diyoruz yıllardır , başka bir çözüm yolu göremiyorum
adalet olmayan bir ülkeden ne beklenir ki?
böyle durumlarda kesinlikle İDAM şart
içimdeki öfkenin artmasını durduramıyorum sürekli gözlerim doluyor. bütün o pislikleri yok etmek istiyorum
2. fotodaki oturuş kadar iğrenç birşey yok. İsterse babam olsun o şekilde yanımda oturtmam.
Okan bayulgenin azından boyle birsey duymak ne iyi. d
İdam cezasının geri gelmesini istediğim durumlardan biri Rabbim kimsenin başına vermesin hiçbir kadını sahipsiz kuvvetsiz bırakmasın..
Bunun Gibilerinini İşkence Edip İdam Ediceksin Görsün Nasıl Oluyomuş
Soyleyecek sozum yok ya ne desen az. Vur kir dov hepimizi az bile.
Ataerkil yerine Anaerkil toplum olursak hersey duzelecek. Tabi sert kanunlarla birlikte
okan bayülgen gerçekten güzel laf söylemiş sadece adam olsunlar yazık oldu kıza. Allah rahmet eylesin
İdam gelmeli !!! O şerefsiz vicdansız caniler için kısasa kısas.. Ya diyecek söz bulamıyorum ya sesimizi sözümüzü tükettiniz ne desek az kalıyor
Katil evli ve kiz cocuk babasi onun kizinada aynisi olmayacagi ne malum insanlarda allah korkusu kalmadi !