40 Dakikalık İlk Ders Zili Şölen Gibi Kutlansın Diye 81 İl 81 Okul Kampanyası Başladı!

Koronavirüs vakaları yüzünden biliyorsunuz eğitime ara verildi. Evden dışarı çıkmayan çocuklar da sıkıntıdan kendilerini yaramazlığa verdi. Okulu özleyen ve açılmasını isteyen binlerce çocuk var. Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk geçtiğimiz gün bununla alakalı bir tweet paylaştı.

Bakan, okullar açılınca ilk teneffüsün 40 dakika olacağı müjdesini paylaştı.

40 Dakikalık İlk Ders Zili Şölen Gibi Kutlansın Diye 81 İl 81 Okul Kampanyası Başladı!

Bunun üzerine birçok belediye ve kuruluştan "81 İl 81 Okul" Kampanyası'na destek gelmeye başladı. Kimler destek vermedi ki :) Bu zor günlerde yüzümüzü güldüren, içimizi ısıtan bir kampanya oldu. Buna destek veren herkese minnettar olduk. İşte kampanyaya destek verenler;

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi'nden çocuklara maraş dondurması sözü <3

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nden çocuklara pişmaniye sözü <3

Bursa Büyükşehir Belediyesi'nden çocuklara kestane şekeri sözü <3

Malatya Yeşiltyurt Belediyesi'nden çocuklara kayısı sözü <3

Ordu Büyükşehir Belediyesi'nden çocuklara fındık sözü <3

Trabzon Büyükşehir Belediyesi'nden çocuklara futbol topu sözü <3

Beşiktaş takımından da çocuklara futbol topu sözü geldi <3

Çorum Belediyesi'nden çocuklara leblebi sözü <3

Niğde Belediyesi'nden çocuklara Niğde gazozu sözü <3

Paylaşamadığım birkaç belediye ve kuruluş var. İnsan bunları gördükçe Anadolu insanına olan sevgisi artıyor. Bu zor zamanlarımızda birbirimize destek olduğumuz için daha da büyük bir millet olacağız.

Güzel günler görmek dileğiyle :)

40 Dakikalık İlk Ders Zili Şölen Gibi Kutlansın Diye 81 İl 81 Okul Kampanyası Başladı!
Cevapla