''Aman bugün çok soğuk, vallahi götüm dondu'' gibi söylemleri şu ara çok duyuyoruz. Fotoğraflarda görünen soğuk bizi bulsa ne yapardık.
Başlamadan önce içimizi ısıtalım. Bu tatlı kız bence bitene kadar sizi sıcak tutacaktır.

''Senin için makyaj yaptım aşkım'', kirpiklerim senin için ahenkle dans edemiyor ama olsun.

Ney 70 derece mi? Şaşırman doğal. Çünkü -70 derece. Şimdi gerçekten üşümeye başladım.

Soğuk havayı acı şekilde yaşayanlar elbette sokaktaki hayvanlar. ''Bunlar gerçek mi'' diye bakayım derken orada donup kalırsın.

Hazır ola geçmiş ve müşteri bekleyen balıklar. Hadi yiyorsa dışarı çıkın.

Tek manyağın ben olmadığımı kanıtlayan insanlar. 3 çorap, 2 kazakla dışarı çıkanlara inat suya giriyorlar.

Soğuk hava umurunda değil, keyfini çıkarmak böyle olsa gerek.

Adam manyak gelmiş selfie yapıyor. Bu fotoğrafı görüp de üşümemek gerçekten zor.

Çok farklı bir yaşam. Çok farklı bir durum olmalı. Her yer buz ve yürümek için oldukça zorlu.

Daha kötüsünü görmeden, çok zor durumdayım demeyin ;)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
7. Fotoğrafin aynısını burada yapıcam bu akşam..
Harika neresi burası
Emeğine sağlık abi
Teşekkür ederim kardeşim
Rica ederim abi
Adamlar artık alışmış taş gibiler