Her gün
İki günde bir
Haftada 1
Ayda 1 veya 2
Özel günlerde
Hiç
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben ayda bir ya da iki defa yaparım. Çünkü zaten düz bir saça sahibim her zaman gerek kalmıyor saçımı düzleştirmeye falan onun yerine genelde ben keratin bakımı falan yaparım daha etkili ve en azından çok daha zararsız diye düşünüyorum ben. Çok fazla düz yapınca çünkü saçlarım falan hemen yanıyor ya.
Cevap
1Cevap
Bunun sıklığı değişiyor. Bazen ayda bir kaç defa, bazen haftada 1 falan
Hiç düzleştirmiyorum
Nadiren
Hiç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?