Ya 3 saattir saçımda ama saçımı yıkamaya aşırı üşeniyorum şu an öğlen uyandığımda yıkasam falan olur mu? O kadar uzun süre saçta kalısa bir zararı olur mu?
\
\
hindistan cevizi yağı saç için çok faydalıdır
yağın saçta uzun süre durmasının iyi olmadığını duymuştum
uzun süre saçta kalan hindistan cevizi yağı saç diplerini kapatıp saçın hava almasını engellermiş
hindistan cevizi yağını saçtan kolayca arındırmak için saçı ıslatmadan önce şampuanlamak gereklidir
bu sayede yağ çabuk arınır
saçı direkt ıslatırsan yağ suda çözünmez ve çıkması zorlaşır
bilginiz olsun
Eyvallah abi. Ben ilk önce full ıslatıyorum sonra bol şampuanladıktan sonra saçımı duruluyorum
Cevap
3Cevap
Hindistanlılara benzersin Hindistanlılar gibi davranabilirsin
Ya ne alaka qmkna kuyim AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
Korkundan yapamadın demi 🤣🤣🤣🤣
Herseyin fazlası zarar
He şimdi yıkadım zaten
Durmasin
Yıkadım şimdi zaten
Hmmm iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?