
Saç derisi aynı şampuana alışıyor ve etkisini kaybediyormuş.
Hangi şampuanı kullanıyorsunuz? Tavsiyeniz nedir?

Saç derisi aynı şampuana alışıyor ve etkisini kaybediyormuş.
Hangi şampuanı kullanıyorsunuz? Tavsiyeniz nedir?
Şampuanı sık sık değiştirmek saçlarındaki kepeği çoğaltır o yüzden sık sık değiştirmek iyi değil. O yüzden devamlı olarak bir tane şampuan kullanmak bence çok daha iyi olacak diye düşünüyorum ben. Saç sağlığı ve bakımı için sık sık şampuan değiştirmek aslında iyi değil. Bir tane olmalı ve onu kullanmalı sürekli olarak.
Cevap
12Cevap
ben sık değiştirmem kalıcı olur genelde sorun yaşamadıkça
Ben bir kere beğendiğim bir şeyi, kolay kolay değiştirmem...
Hayir ,. ph bakımından en guzeli dalin ve kokusu guzel hemde. dogal saf sampuan
Evet değiştiriyorum ve saçlarım çok yağlanıyor ondan olabilir
Kolay kolay değiştirmem 10 yıla yakındır aynı şampuanı kullanırım.
Güzel sampuan bulamadım halaaa. Loreal kullsnıyorum hydra serisi
Takım kredi kooperatifinin şampuanını kullanıyorum. Markası Elit
Saçlarım hangi sampuan daha iyi geliyor diye değiştiriyorum.
Hayır şampuan değiştirmem ama ekonomiden dolayı bittim sabunu alacam
Head and shoulders badem özlü
Kerastese kullanıyorum tavsiye ederim
Clear kadın, kepek önleyici kullanıyorum uzun süredir ve memnunum da.
Sık sık değil ama arada değiştirmek lazım
Kalip sabun kullanirim
Sürekli diğil
Hayır.
Hiç değişmem
Hayır
genelde aynıdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?