Kızlar, Ombre yaptıran var mı varsa Balyaj ya da ombre ile ilgili bişey sorucam devamı aşağıda?

Saçımı sarıya boyamak istiyorum kuaför de boyaticam, ombre yaptircam ama şöyle bişey var hani saça krepe atılıyor ya sonra onu suda yıkarken tarakla açıyorlar o sırada benim canım çok acıyor dayanamıyorum acıya bunun bir çözümü yok mu yani krepe açarken canımı acitmadan yapilsa bu işlem olmaz mi birde her kuaförde bunu yapıyorlar mı krepe saçı yıkayarak açma işlemini saçını boyatan varsa saçı krepe açarken kuaför de canı acimayan var mı varsa yorum yapabilir mi nasıl boyandı saçı?

Kızlar, Ombre yaptıran var mı varsa Balyaj ya da ombre ile ilgili bişey sorucam devamı aşağıda?
Cevapla