Saçlarımda baya kırık var, kestirmeden kurtulamaz mıyım onlardan 😄?

Selamlar... Saçlarımda kırıklar var, onların gitmesi lazım ama benim saçlarım yavaş uzuyor, uzatıyorum fakat kestirsem, yine uzamasını bekle. : / Kısa kullanıyorum aslında da heves ettim biraz uzatmak istiyorum. (Şu an boyu omuzlarım geçti, uzadı da baya) Ne yapmamı önerirsiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Uygulamada sorum açılmıyor, siteden takip ediyorum, başka soruları hadi açamıyorum, kendi sorum nedennnnn 🙄
Saçlarımda baya kırık var, kestirmeden kurtulamaz mıyım onlardan 😄?
Cevapla