Benim şuanki kullandığım şampuan saçlarım aşırı derecede dökülürdü ne yapsam dökülme durmazdı ama arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu markaya geçtim ve setini aldım fakat aşırı derecede pahalı bir set olduğu için son kullanışım olacak galiba
Sönük saçlar. Aslında seyrek değil saçım sadece çok inceler bir de sönük olunca kafama yapışmış oluyor. Bazen hacim kazansın diye dalgalı modeller deniyorum ama hemen dümdüz haline dönüyor maalesef
Yıpranmış uçlar bence yaz-kış en az dökülme derdi kadar yaygın. Fön, toz, sigara dumanı, deniz suyu, düzleştirici, açıcı, ombre vs. derken saçlar yıpranıyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Saç kepeklenmesinden ve egzamadan kurtulmak istiyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Saç dökülmesini önlemek için Sebamed kullanıyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Sebamed ürünleri iyi oluyor ya birde indirimde aldıysanız ohhh keyif😂
Mevsimsel dökülme nedir? İlk defa böyle bir şey duydum geçenlerde saçım dökülüyordu seyreldi gibi hala dökülüyor hep döküldü zaten ama bir dönem çok çoştu
Saçlarım kıvırcık bu yüzden neme doyması lazim ne yaparsam yapiyim uclarindan kurtulamiyorum maalesef nemsiz cansiz kupkuru barbie bebek saci gibi oldu boyamaktan kızıla
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tabiki hepsi ama bu ürün ile olur mu bilemem
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Saçlarım çok hassas tamamen doğal ürünler kullanıyorum Sebamed de çok güzel bir ürün
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yine çok faydalı bir bence paylaşmışsınız emeğinize sağlık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Güzel ama daha öncesi kullanan tecrübe sahibi olan?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
322Cevap
Benim şuanki kullandığım şampuan saçlarım aşırı derecede dökülürdü ne yapsam dökülme durmazdı ama arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu markaya geçtim ve setini aldım fakat aşırı derecede pahalı bir set olduğu için son kullanışım olacak galiba
Sönük saçlar. Aslında seyrek değil saçım sadece çok inceler bir de sönük olunca kafama yapışmış oluyor. Bazen hacim kazansın diye dalgalı modeller deniyorum ama hemen dümdüz haline dönüyor maalesef
Banyo yapmaya üşeniyorum bana yollayın lütfen
#güçlüsaçlar
Bu aralar dökülme problemi yaşıyorum kurtar beni sebamed
sebamed ile saçlarım eski şıklığına kavuştu canlı bir görünüm için sebamed.
Sebamedin saçıma etkisini başka hiçbir üründe görmedim gerçekten çok etkisini gördüm.
Sebamed aldığım günden beri saçıma aşık oldum gerçekten hakkını veren bir ürün.
Ben kullandığım şampuanımdan memnunum herhangi bir sorun yaşamıyorum
çok şey denedim ama bir türlü dökülmeyi durduramıyorum
Öyle sorunlarım yok şükür
Yıpranmış uçlar bazen oluyor
Sebamed gerçekten saçıma en iyi bakımı yapan ürün diğer ürünler kepek ve kırık oluştuurken sebamed besliyor.
Sebamedin saç için olan ürünlerini hiç denemedim. O yüzden bir sey diyemem
mevsimsel dökülme tabiki çok sıkıntılı dökülme
Yıpranmış uçlar bence yaz-kış en az dökülme derdi kadar yaygın. Fön, toz, sigara dumanı, deniz suyu, düzleştirici, açıcı, ombre vs. derken saçlar yıpranıyor.
Saç kepeklenmesinden ve egzamadan kurtulmak istiyorum
Saç dökülmesini önlemek için Sebamed kullanıyorum
Sebamed ürünleri iyi oluyor ya birde indirimde aldıysanız ohhh keyif😂
#GüçlüSaçlar ben onu bunu bilmem okadar şey denedim olmuyor ama insanida ruhuda iyileştirecek tek şey sevgi sevilen insanın saçı dökülmüyor Muş 🤣🥰
Ya dökülme hiç derdim olmadı ama yıkadığım gün içinde bile sönükleşip hissizleşen saçlrıma çözüm bulmalıyım. Hemen canlılığını kaybediyor saçlarım.
Bu dökülme bende de çok oluyor ama maalesef etkili şampuan bulunmadı
Saç dökülmesi çok kötü cidden o yüzden kaliteli ürünler kullanılmalı
Hepsinden tabii ki fazlasıyla saçlarımda kırık var ama maalesef hangi ürünü kullansam da işe yaramadı Sebamed'i hiç kullanmadım kullanmak istiyorum
#Güçlüsaçlar Üçüde var artık bundan sonra sebamed şampuan kullanacağım
Sanırım üçüne de çare bulmalıyım lütfen yardım edin
Mevsimsel dökülme nedir? İlk defa böyle bir şey duydum geçenlerde saçım dökülüyordu seyreldi gibi hala dökülüyor hep döküldü zaten ama bir dönem çok çoştu
Saçlarım kıvırcık bu yüzden neme doyması lazim ne yaparsam yapiyim uclarindan kurtulamiyorum maalesef nemsiz cansiz kupkuru barbie bebek saci gibi oldu boyamaktan kızıla
Tabiki hepsi ama bu ürün ile olur mu bilemem
Saçlarım çok hassas tamamen doğal ürünler kullanıyorum Sebamed de çok güzel bir ürün
Yine çok faydalı bir bence paylaşmışsınız emeğinize sağlık
Güzel ama daha öncesi kullanan tecrübe sahibi olan?
Bende gerçekten hepsi var desem. Saçlarımın daha güzel olmasını istiyorum.
Sebamed'in bütün ürünlerini kullandım. Çok köpürtmediği için güzel yıkamadığını düşünen bir sürü insan var şampuan dediğin çok köpürmemelidir.
Saclarim Boya bu yüzden çok yıpranmış gözüküyor ne yaparsam yapayım bu yazıyı dikkate alacağım o yüzden
Saç dökülmesinden bıktım anam bıktım. Saç dökülmesine gerçekten iyi gelen bir şampuana ihtiyacım var.
yıpranmış uçlar ve sönük açlar benim problemim.
yıpranmış saçlardan kurtulmak beni mutlu ederdi
son zamanlarda bu şampuanı tercih ediyorum memnunum
Merhaba Sebamed. normal saç için şampuanı kullanmak isterdim. ürünlerinizi almayı ve kullanmayı düşünüyorum
Yıpranmış saçlar, çok kötü duruyor. Sönük saçlar da öyle, herhangi bir sekil almadan gözüme güzel görünmüyor.
sebamed ile saçlarımın eski gürlüğüne kavuşması beni çok mutlu etti gerçkten hayatımda kesşkelerim oldu ama en büyük keşkem oldun.
Sacimdan memnunum sadece fazla yumusak oldugu icin cabuk dahiliyo sacim en kucuk ruzgarda oda samuanla halledebilcehim bisey degil
sebamed ile kırık saçlara ve yıpranmış saçlara son verin cidden kaliteli ürün ve hizmet kalitesi.
sebamed ile saçlarımın dolgunu daha çok arttı artık eksisi gibi kırılmış saçlara ah vah çekmeye gerek yok.
sebamed ile dolgun ve parlak bir saça sahip oldum cidden daha önce ben seni neden tanımadım sebamed iyi ki varsın.
Dökülme olmuyor du olmaya başladı. Fakat yıpranma ve kabarma hep oluyor keratin kullanıyordum bi ara o zaman çok iyi gelmişti
Sebamed sayesinde saçlarım eski gücüne kavuştu gerçekten sebamed harikasın. Geç bulduğum iyi ki.
Sebamedi daha önce tanımadığıma pişmanım gerçkten benim saçşarım için üretilmiş iyi ki Sebamed.
Yıpranmış saçlar çünkü yıpramış olan bir şeyi kolay kolay düzeltemesin ama dönüm bir şey alevlendirmek bizim elimizde olan bir şey
Kadınların sorunu bizden daha fazla bu konu da ben rahatsız olduğum an makineye vurup geçiyorum
Sönük saçlar tabikide çünkü elinde mevcut olan güzelim saçlar sönük kaldığı için mutsuz ediyor insanı
sönük saçlar kesinlikle , eskiden saçım çok parlak sarıydı resmen ışıldıyordu fakat şu an iyice kahve rengi oldu
Ben en çokta kıvırcık saçlarımdan kurtulmak isterim keşke dümdüz olsaa ama soruya cevap olarak kırık uçlar herhalde☺️
Ben kepekten kurtulmak istiyorum Bir türlü kurtulamadım köpeklerden saçlarım döküldü kepek hala var arkadaş ben anlamıyorum ya
Saçlarım doğal siyah, uzun pamuk gibi... Dökülme var tabii ama bu kadar da olur yaniiii, çok şanslıyım bu konuda.
Dneemek lazim cok dökülüyor saçlar
güzel çalışma olmuş eline sağlık
Heosinden kurtulmak istiyorummm ama en çok saç dökülmesinden
Yıpranmış saçlardan kurtulmak isterim. Saçlarım kuru ve çok yıpranıyor