1) Filoloji bölümünden mezun olacağım hayırlısıyla.
2) Bilgisayardan iyi anlarım (özellikle bi kursa falan gitmedim, çocukluktan uğraşıyorum işte sadece)
3) Dil olarak ing., rusça (b2), biraz da almanca ve fransızca var.
4) Disiplinliyim, kararlıyım, yeni şeyler öğrenmeye ve denemeye her zaman açığım.
Ama bence yetersiz ;)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Popeyes 2. Vardiya 18.000₺ özel sağlık sigortası yarın gel başla
🤭
Ben kazandırırım hemen
yok olmaz o iş
Az mı bildiklerim
bildiklerin bişeye yönelik değil anca fizigin düzgünse birisi sekreter yapar kullanır seni meslek yok dediklerinde turizme yönel önbüroda çalışmaya başla anca ordan bişeyler olur uzun vadede
Filolojiden mezyn olacağım yani bu da var
ordan iş çıkmaz
Desene boşuna okumuşum xd
Nelerden iş çıkar sizce peki hangi alanda yani siz dediğiniz şey avrdı ya dün fizikle mizikle ben para kazanmam, erkek gibi kızım da biraz)) yani yediremem de zaten kendime
dil bilgin iyi turizme yönel önbüro halkla ilişkiler falan