Gençlik merkezlerine gidip, etkinliklere katılan var mı, sizce yararlı mı?

Sizce gençlik merkezleri yararlı mı? Sosyalleşme ve aktivite açısından nasıl değerlendiriyorsunuz?

Gençlik merkezlerine gidip, etkinliklere katılan var mı, sizce yararlı mı?
Cevapla