Kulüpler dışında. Çünkü anksiyetem var ve zaten istediğim bir kulüp yok
Samsunda okuyorum vaktimi geçireceğim ne önerirsiniz 4 ıllık ilişkim bitti boş durarak sadece acı cekeceğim
Kulüpler dışında. Çünkü anksiyetem var ve zaten istediğim bir kulüp yok
Samsunda okuyorum vaktimi geçireceğim ne önerirsiniz 4 ıllık ilişkim bitti boş durarak sadece acı cekeceğim
eğer okulun kampüse sahipse kampüs içerisinde bahar şenlikleri etkinlikler öğrenci klübü etkinlikleri sinema tiyatro konser sertifika programları iş adamları ve ünlülerle söyleşi gibi şeyler olur. ek olarak devasa kütüphane tenis kortu basketbol futbol voleybol sahaları masa tenisi langırt dart gibi oyunlarda olur. ya da arkadaş edinirsin çimenlere oturur sohbet edersiniz ya da alırsın kitabını kahveni ağaç gölgesinde kitabını okursun.
ek olarak kurslara yazılabilirsin hem kendine katkın olur hemde hobilerinle felan ilgilenirsin
ama alkol sigara kafede okey batak gece bar pavyon gece klübü ya da sevgili edinelim evinde sevişelim gibi şeylere girişecek arkadaşlardan uzak dur. 1 tane arkadaşın olsun ama sana bir şey katan olsun 10 tane 10 kuruşta 1 lira yapar 1 tane 1 lira da bu sebeple değeri yüksek sana bir şey katan arkadaş edin sadece.
Cevap
5Cevap
sosyal bi arkadaşın olması lazım, kendi anksiyeten varsa
KYK ortamı tam senlik. Sakın tek başına kalma sosyalleş.
yabancı dil kursuna kayıt olabilirsin.
Aynisi Bend e de var off
Arkadaşlarınla gez
Biraz trajedi çünkü misonmani
youtube yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?