Konservatuar okumak istiyorum, bana göre olup olmadığından emin değilim. Ne yapmalıyım?

Merhaba piyano çalıyorum birkaç senedir ve konservatuar okumak son zamanlarda bana mantıklı geldi. Çok sevdiğim bir hobimi meslek olarak da yapabilmek iyi olurdu. Geçenlerde annemin müzik öğretmeni bir kuzeni var onlara gittik, evlerinde piyano da var. Adam çal falan dedi annem de öyle. Ama mesela kendi piyano öğretmenimin yanında rahatlıkla çalabiliyorum, yakın olduğum ve sevdiğim insanlara da rahatlıkla çalabiliyorum. Ama o gün hem adam hem karısı piyano çalmayı çok iyi biliyor ve nedense utandım bilmiyorum böyle manasız manasız çekincelerim oluyor bazen insanlardan ama engelleyemiyorum bunu. O günün ertesi günü keşke çalsaydım dedim mesela, ama utanıyorum işte. Neyse anneme bu konservatuar fikrini söylediğimde, ne istediğine karar vermek gerek ona göre ek olarak alman gereken dersler falan da olur onlara bakarız ama senin bu tarz bir iş yapabileceğini düşünmüyorum daha geçen gün onların evinde çalmadın, utanıyorsun bence başka bir meslek düşün dedi. Ben kendim bu tarz işte utanmalarımın falan üstüne gidersem bunu da aşarım belki diye düşünüyorum ama annemin böyle söylemesi üzdü beni ve çok düşündürdü. Sizce de konservatuar bana göre değil midir, yapamaz mıyım?

Konservatuar okumak istiyorum, bana göre olup olmadığından emin değilim. Ne yapmalıyım?
Cevapla