90'ların başında doğup büyüyenler olarak çok şanslı değil miyiz?

  • Şimdiki sanatçılara, şarkılara bakıyorum da hepsini toplasan şu şarkı etmez. Muhteşem bir şarkı. Tüm gece sabaha kadar gözlerim yaşlı olarak durmadan dinledim. O yıllara gittim. Şebnem Ferah'ın da hayatını bildiğim için anlam yüklü bir şarkı olduğunun farkındayım. CESARETLİ OLAN, SEVGİSİNE KARŞILIK BULAMAYAN, SEVDİĞİ BEŞ PARA ETMEZ ERKEKLERİ ADAM ZANNEDEN KADINLARA GELSİN...
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeler
+1 yıl
Her kadına dokunabilecek bir şarkı. Dinlemeyen hanımlar lütfen mümkünse kulaklıkla, kendini şarkıya vererek, sözlerine dikkat ederek dinlesinler.
90'ların başında doğup büyüyenler olarak çok şanslı değil miyiz?
Cevapla