Bunu toplum kafama öyle yerleştirmiş ki sanki Dr, avukat, mühendis isen tamamdır. Yaptığın iş iş ama daha çok sanat tarafındaysan ya da farklı şeyler yapıyorsan o ne iş mi ne yapıyor, ne faydası var sanki gibi düşünceler kafamda beliriyor. Topluma ne faydası var gibi gibi...
Bu arada bu yargıyı başkasına değil kendime yapıyorum. Başkası için bunu düşünmüyorum aslında. Hobi olarak resimle uğraşırsam kendimi boş, işe yaramaz hissederken, okuduğum bölüm yani mühendislikle ilgili bir şeyler yaparken faydalı ve emek vermiş hissediyorum.

Bir içerik üreticisi, YouTube'a eğlenceli, faydalı içerikler atıyor mesela. Bu kişi için ne düşünürsünüz? Ya da tasarım yapan biri için?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer