
Perşembe Sefo var gitmeyi düşünüyoruz ama Yenikapı konser alanı nasıl bilmiyorum gitmedim hiç oraya gidilir mi ne diyorsunuz rezillik çekmeyiz umarım

Perşembe Sefo var gitmeyi düşünüyoruz ama Yenikapı konser alanı nasıl bilmiyorum gitmedim hiç oraya gidilir mi ne diyorsunuz rezillik çekmeyiz umarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayıt gitmedim hiç
Yok gitmedim. Arkadaşlarımla limoniyiz. Pazartesi Üsküdar da semicenk var bedava. Var mı gidecek?
Ailem hâlâ eve dönüş saatime karıştığı için hayır :)
Kıyamam:)
En güzel yaşlarım evde geçiyor :(
Hiç mi esneklik yok? arkadaşlarla kuzenlerle vs gidilebilir aslında
Kuzen yok yaşadığım yerde
O olabilirdi belki
Bir yerde ailenede hak vermek lazım gecesi gündüzü kalmadı artık her yer sapık mülteci dolu tedirgin oluyorlardır haliyle
Doğrudur
Bu havada sefo mudur nedir çekilmez.
Ne yapmamı önerirsin evde mi oturayım
Evde otur diyen yok. O kalabalıkta keyif alacağını sanmıyorum, birçok aktivite var.
Onu öğrenmek istedim bende festival alanı nasıl büyük mü küçük mü tıkış tıkış ter kokularının içinde olacaksak gitmek istemiyorum 😃
Alt tarafı konser nasıl geçecek, ter kokusuyla karışık bir yerde sefoyu görmekten sebep bence katlanılmaz
O zaman son anons geri Kadıköy’de serin bir yerlerde eğleniriz artık
Teşekkür
Sen İstanbul'da mı yaşıyorsun
Evet
hayır hastayız
#esenyurtcinayeti
yasta*
Beylikdüzü’nde oturuyorum esenyurtta Türk kalmamış artık
Serdar ortaça gittik kalabalıktı baya ortam fena sayılmazdı
Memnun kaldınız yani?
Yani fena sayılmazdı marmaray en son 12.30 da olduğu için konser bitmeden ayrılmak zorunda kaldık
Rezilliğin daniskasını yaşarsın gitde gör
İptal ettim ben gitmiyorum:)
Keşke vuma olsaydı cjck
Vuma?
He cuma ok 😃
Cuma djdjdj
sefo ne JDLEŞXŞWİKXİEŞDŞXKLR
Tarzın mı değil
sefo ne ya
Ne bilim iş yerinden arkadaşlar ısrar etti gidelim diye